#


ایجاد کمر باریک با لباس های مناسب برای خانم ها

19 فوریه 2018 بدون نظر 3073 بازدید

ایجاد کمر باریک با لباس های مناسب برای خانم ها

انتخاب لباسی مناسب برای ایجاد کمر باریک

گاهی افراد تمایل دارند زیبایی استایل خود را با داشتن کمر باریک بهتر نشان دهند و برای دست یابی به این مهم اقدامات بسیاری را انجام میدهند. مسلما خانم هایی که دارای کمر باریکی هستند بیش از دیگر خانم ها جذاب به نظر می رسند اما با انتخاب برخی از لباس ها و رعایت اصول و قواعدی که در این زمینه ذکر شده است می توان به راحتی می توان خود را کمر باریک نشان داد. اگر شما نیز به دنبال این هستید که خود را کمر باریک نشان دهید و به این ترتیب جذابیت ظاهری خود را افزایش دهید ما را همراهی کنید تا با اصول این کار آشنا شوید. در این مقاله راهکارهایی را عنوان کرده ایم که با استفاده از آن می توانید کمر خود را باریک نشان داده و استایلی زیبا و جذاب را به وجود بیاورید.

استفاده از یقه هفت و کشیده

یقه های هفتی و یقه های کشیده به عنوان دو مدل زیبا از یقه هایی شناخته می شوند که باید نسبت به آن ها توجه خاصی داشت. این دو مدل از یقه ها دارای دو مزیت می باشند که یکی از آن ها شیک نشان دادن شما می باشد و مزیت دوم آن ها لاغر تر نشان دادن شما می باشد و علت آن هم ایجاد یک خطای دید جالب و جذاب می باشد که موجب می شود افراد اندام شما را لاغرتر از همیشه ببینند. هیچ محد.دیتی برای انتخاب لباس هایی با این مل از یقه ها برای شما وجود ندارد ومی توانید رنگ های مختلف را مورد استفاده قرار دهید و استایل جذابی را برای خود به وجود بیاورید. اگر لباس هایی را انتخاب کنید که در قسمت یقه آن ها چین وجود دارد موجب می شوید تا بیننده به جای شکم به یقه تان توجه کند و این مساله موجب جذاب تر دیده شدن اندام شما خواهد شد.

انتخاب لباس های طرحدار

در خصوص انتخاب لباس های طرحدار نکات مثبت بسیار زیادی وجود دارد که یکی از آن ها داشتن رنگ های بسیار در کنار طرح های مختلف می باشد. در خصوص لباس های طرح دار و یا گلدار باید توجه کنید که طرح های ریز و کوچک را انتخاب کنید. لباس هایی که دارای طرح درشتی هستند موجب می شوند تا اندام شما درشت تر از همیشه دیده شود و این مساله برای اندام شما به هیچ عنوان مناسب نبوده و ظاهر بدفرمی را برای تان به وجود خواهد آورد.

ایجاد مرزبندی بر روی اندام با استفاده از لباس مناسب

برخی از لباس ها موجب ایجاد مرزبندی بر روی بدن شما می شوند و باید به خاطر داشته باشید که این مدل از لباس ها به دلیل مرزبندی دقیقی که دارند به عنوان لباسی مجلسی شناخته می شوند. این مدل از لباس ها موجب می شوند تا در میهمانی ها بتوانید به راحتی از آن ها استفاده نمائید بدون اینکه هیچ گونه نگرانی بابت اندام تان داشته باشید. علاوه براین مرزبندی های موجود موجب می شوند بتوانید مدل هایی را طراحی کنید که از رنگ های مختلفی در آن ها استفاده شده است و موجب می شود تا اطرافیان تان دچار خطای دید شوند و این مساله در چاق و لاغر نشان دادن اندام شما تاثیر بسیار زیادی دارد و موجب می شود اندام تان بهتر و یا بدتر از قبل دیده شود.

استفاده از کمرهای تیره

 در خصوص لباس هایی که برای کمر باریکی می خرید توجه داشته باشید که در قسمت کمر آن ها از رنگ های تیره استفاده شده باشد. این کار موجب می شود تا اندام شما زیبا و جمع و جور به نظر برسد و زیباتر از همیشه دیده شوید. قسمت های دیگر لباس می تواند رنگ های روشن را در خود جای داده باشد اما بهتر است که قسمت کمر آن ها تیره باشد تا بتواند کمر شما را باریک تر نشان دهد و زیبایی ظاهری شما را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

استفاده از کفش های پاشنه بلند

مسلما همه از تاثیری که کفش های پاشنه بلند در لاغرتر نشان دادن افراد دارد آگاهی دارید. به همین دلیل توصیه می کنیم تا از کفش های پاشنه بلند استفاده کرده و قد خود را بلندتر نشان دهید و به وسیله آن موجب لاغرتر دیده شدن اندام خود می شوید.

استفاده از کاردیگان های بلند

کاردیگان ها از جمله مواردی هستند که به علت داشتن گشادی و آزادی بیش از اندازه موجب لاغری افراد می شوند و برای آن دسته از خانم هایی که دارای اضافه وزن در قسمت پهلو هستند بهترین گزینه محسوب می شوند. اگر از کاردیگان هایی با رنگ تیره استفاده کنید مسلما تاثیر بیشتری بر لاغر نشان دادن شما خواهد داشت. افرادی که تمایل دارند از کاردیگان های رنگ روشن استفاده کنند بهتر است در مورد آن ها از هیچ کمربندی استفاده نکنند تا لاغرتر از همیشه دیده شوند.

کاردیگان هایی که دارای قد بلندی هستند می توانند قسمت های بیشتری از اندام شما را پوشانده و اضافه وزن شما را مخفی کنند و علاوه برآن قد شما را بلندتر و کشیده تر نشان خواهند داد که خود این مساله به خودی خود موجب لاغرتر دیده شدن شما خواهد شد. این عوامل موجب می شود تا پهلوهایتان مخفی شده و ظاهر بهتری از خود نشان دهید. ترجیحا به سراغ مدل هایی بروید که قسمت رو به پائین آن ها حالت تیزی داشته باشد و توجه داشته باشید که این مدل ها می توانند شما را لاغرتر نشان دهند و این مساله در جذابیت استایل شما می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

استفاده از کمربند در بالاترین قسمت

شاید به پوشیدن لباس هایی همچون پیراهن ها هیچ علاقه ای نداشته باشید و به جای آن تمایل داشته باشید که از تاپ و یا بلوز استفاده کنید. اگر اینچنین است بهترین کار استفاده از مدل هایی است که دارای کمر بوده و از قسمت زیر سینه آزاد می شوند. در انتخاب رنگ و طرح این مدل از لباس ها گزینه های متعددی پیش روی شما قرار دارد اما باید لباس هایی را انتخاب کنید که در قسمت شکم دارای آزادی باشند چرا که به این ترتیب می توانید ظاهر زیبایی را از خود نشان دهید.

استفاده از شلوارهایی با فاق بلند

برخی از خانم هایی که دارای شکم بزرگی هستند به اشتباه شلوارهایی که فاق کوتاهی دارند را انتخاب می کنند اما باید بدانند این یکی از بزرگ ترین اشتباهات آن ها می باشد و در صورتی می توانند از این مدل شلوارها استفاده نمایند که در کنار شومیز و یا بلوزی با کمر بالا باشد. اگر تمایل به داشتن استایلی جذاب دارید بهتر است از این مدل از شلوارها استفاده نکرده و شلوارهای فاق بلند را جایگزین آن ها نمائید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *