#


اچ اند ام H&M : پیشرو در پوشاک فست فشن

برند اچ اند ام
3 جولای 2017 بدون نظر 1211 بازدید

اچ اند ام H&M : پیشرو در پوشاک فست فشن

اچ اند ام H&M : پیشرو در پوشاک فست فشن

در سال ۱۹۴۶ شخصی به نام ارلینگ پرسون برندی را پایه گذاری کرد که قصد وهدف آن تولید و عرضه لباس هایی بود که با قیمت ارزان در اختیار مردم قرار بگیرد.

ارلینگ در ابتدای کار نام هنس را برای برندش برگزید که تنها در زمینه پوشاک زنانه کار کرده و محصولاتش را وارد بازار می کرد.

چند سال بعد شرکت هنس تصمیم گرفت پوشاک مردانه را نیز به مجموعه خود بیفزاید و این کار را با مشارکت مالوریتز آغاز کرد و به این صورت بود که برند مشهور اچ اند ام وارد بازار جهانی شده و پیشرفت های روز افزونی را داشت.

اچ اند ام در اصل یک شرکت سوئدی است که پیشه اصلی اوتولید و عرضه پوشاک است.

برند اچ اند ام

برند اچ اند ام

این برند جهانی به خاطر عرضه تولیدات فست فشن خود در زمینه پوشاک زنانه، مردانه، و کودکان شهرت بسیاری کسب کرده و در این زمینه پیشرفت های قابل تحسینی نیز داشته است.

این برند مطرح با وجود شهرتی که در زمینه محصولات فست فشن خود دارد و بیشترین زمینه کاری اش محسوب می شود ولی باز هم با برند های مطرحی همچون ویکتور ورولف به خاطر اینکه طرح لباس هایش تک و بی نظیر باشد همکاری صمیمانه ای دارد.

برند اچ اند ام کارنامه درخشانی برای طراحی لباس هایش دارد و یکی از مواردی که موجب سابقه درخشان این برند به حساب می آید طراحی لباس کاروان المپیک سوئد در سال ۲۰۱۶ است.

در حال حاضر ۴۳ کشور جهان محصولات برند اچ اند ام را در فروشگاه ها و شعبات این برند معروف به مردم عرضه می کنند.

طبق آماری که در سال ۲۰۱۱ گزارش شده بود بیش از ۹۴ هزار نفر برای برند اچ اند ام کار می کرده اند و مسلماً این آمار در سال های اخیر بیشتر نیز شده است.

شرکت اچ اند ام در رده بندی جهانی پس از شرکت زارا قرار داردو و دومین برند عرضه کننده لباس در سراسر دنیا به شمار می رود.
ساختمان مرکزی و اصلی این شرکت در شهر استکهلم قرار داشته و طراحان برجسته ای در آن مشغول به کار می باشند.

نکاتی حقیقی راجع به برند اچ اند ام

۱ـ این شرکت جزو معدود شرکت هایی است که در برخی از روزهای سال تمام کارکنانش بر روی زمین کار خود را انجام می دهند.

۲ـ روز های دو شنبه و سه شنبه جزو بهترین روز هایی به شمار می روند که می توانید برای خرید محصولات با کیفیت این برند جهانی به فروش گاه های آن بروید.

۳ـ تنها در روز های پنج شنبه شما می توانید به سایت رسمی اچ اند ام سر زده و محصولاتی را که به هر دلیلی باز گردانده شده اند را با قیمتی پائین و تخفیف بیشتر بخرید.

۴ـ برند اچ اند ام در زمینه خرید محصولات قدیمی مشتریان نیز پیش قدم بوده و در سال ۲۰۱۳ سیستمی را به راه انداخت که در آن کیف های کهنه ای را که بسیاری از خانم ها داشته و استفاده نمی کرده اند را از آن ها خریده و در قبال آن کوپن ۱۵ درصد تخفیفی را به آن ها می داد.

برند اچ اند ام

برند اچ اند ام

۵ـ بسیاری از افرادی که برای اولین بار از محصولات این برند خرید می کنند توسط فروشندگان اچ اند ام یک کوپن ۳۰ درصد تخفیف به آن ها داده می شود.

۶ـ برند اچ اند ام یکی از بزرگ ترین برند هایی است که در زمینه تولیدات سبز در دنیای مد و فشن فعالیت می کند. این برند سعی دارد اغلب تولیداتش از الیاف طبیعی ساخته شود.

۷ـ این برند جهانی جزو نخستین برند هایی است که به خانم ها اجازه فعالیت می دهد و نیمی از افراد هیئت مدیره آن بانوان هستند.

۸ـ افراد بسیار مشهوری همچون دیوید بکهام فوتبالیست انگلیسی برای تبلیغات برند اچ اند ام کار کرده اند و این برند را به تمام جهان معرفی کرده اند.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *