#


اولین اسپانسر آدیداس

14 ژانویه 2017 بدون نظر 1383 بازدید

اولین اسپانسر آدیداس

اولین اسپانسری بین المللی برادران داسلر ( اسپانسر آدیداس )

در سال ۱۹۳۶ و در المپیک تابستانی آدولف داسلر که به همراه برادر خود رادولف داسلر یک تولیدی کفش قدرتمند را در آلمان بنا کرده بود توانست اولین اسپانسری بین المللی ( اسپانسر آدیداس ) تولیدی برادران داسلر را به وجود آورد.
آدولف یک ساک پر از کفش های ورزشی به دهکده المپیک رفت تا جسی اونز یکی از قهرمانان المپیک که ملیتی آمریکایی آفریقایی داشت را متقاعد به استفاده از کفش های تولیدی داسلر کند.

جسی اونز

(GERMANY OUT) Jesse Owens (James Cleveland Owens)*12.09.1913-31.03.1980+US-American track and field athletewon 4 gold medals at the Summer Olympics in Berlin in 1936Olympic Summer Games in Berlin in 1936: Jesse Owens exercising in the Olympic village of Doeberitz (Photo by ullstein bild/ullstein bild via Getty Images)

اونز توانست به کمک این اسپانسری ( اسپانسری آدیداس ) ۴ مدال طلایی المپیک را بدست بیاورد. جسی اونز این قهرمانی را مدیون کفش های تولیدی داسلر می دانست که همین مسئله هم باعث شد که شهرت برادران داسلر جهانی شود و از سر تا سر دنیا نامه هایی را برای تقاضای استفاده از کفش های این تولیدی توسط ورزشکاران دریافت کنند. این شهرت موجب شد تا پیش از جنگ جهانی دوم این دو برادر سالیانه بیش از ۲۰۰ هزار جفت کفش را به فروش برسانند.
گفتنی است چندی بعد برادران داسلر به موجب اختلاف میان خود از هم جدا شده و هر یک کارخانه ای مجزا را بنا کردند که موجب به وجود آمدن کمپانی های بزرگی با نام های آدیداس و پوما گشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *