#


انواع بوت های مردانه

انواع بوت های مردانه
9 مارس 2017 بدون نظر 1209 بازدید

انواع بوت های مردانه

انواع بوت های مردانه

بوت یکی از چالش های آقایان در فصل سرد است که باید بدانند چه بوتی را با چه لباسی بپوشند.

۱- بـوت chukkas : این مدل بـوت تقریبا و بین بوت های رسمی و غیره رسمی قرار دارد. با این مدل بـوت ها می توان هر لباسی که دوست دارید بپوشید.

۲- بوت جیر : بـوت جیر یکی از شیک ترین و زیبا ترین بـوت های مردانه است.این بوت بر خلاف بـوت های چرم در فصل سرد گرمای خوبی را به پای شما منتقل می کنند. این بوتها برای ست شدن با لباس رسمی بسیار مناسب هستند.

۳- بـوت wingtip : یکی از رسمی ترین بـوت های مردانه مدل wingtip می باشد. اگر می خواهید با این بوت لباس رسمی بپوشید مطمئن باشید که تیپ خوبی خواهید داشت و جذاب می شوید.

۴- بـوت captoe lace-ups : این بـوت به حدی شیک است که اگر آن را بخرید مطمئن باشید که اشتباه نکرده اید. شما می توانید این مدل بـوت را به راحتی با کت و شلوار یا تک کت ست کنید اگر تصمیم دارید که فقط مدل بوت خریداری کنید پیشنهاد ما به شما این مدل است.

۵- بـوت غیر رسمی : اگرتصمیم دارید آخر هفته ها کوهنوردی بروید بـوت های غیر رسمی را به شما پیشنهاد می کنیم. ساختار این بوت به گونه ای است که مناسب برای استفاده در کوه و جنگل است.

۶- بـوت چلسی : این نوع بـوت می تواند یکی از بهترین انتخاب ها بای شما باشد . این مدل را می توان با لباس های سمی و غیره رسمی پوشید. مانند یک کالج راحت و سبک است و دلیل آن داشتن زیپ در قسمت کناری بوت است که می توان آن را راحت پوشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *