#


انتخاب لباس مجلسی مناسب با توجه قد کوتاه افراد

8 ژانویه 2018 بدون نظر 9357 بازدید

انتخاب لباس مجلسی مناسب با توجه قد کوتاه افراد

انتخاب لباس مجلسی مناسب با توجه قد کوتاه افراد

در دنیای مد لباس مجلسی های مختلف و متنوعی وجود دارد که خانم ها با هر سن و اندامی می توانند گزینه مناسب را برای خود انتخاب کنند. یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب لباس مجلسی اهمیت دارد و باید توجه بسیاری به آن داشت تناسب لباس با قد می باشد. در این مطلب تناسب بین لباس های مجلسی با قد افراد را توضیح داده ایم تا با توجه به آن بتوانید لباسی متناسب با قد خود انتخاب کرده و زیبایی خود را نشان دهید.

شاید برای رفتن به یک مجلس میهمانی نتوانید به خوش تیپی برخی از بازیگران هالیوودی باشید اما می توانید با انتخاب درست خود را بلند قد تر نشان دهید و در واقع زیرکی خود را در انتخاب لباس به سایرین گوشزد کنید. البته این نکته بیشتر در مورد خانم هایی صدق می کند که دارای قد کوتاهی هستند و می خواهند در عین جذابیت بلند قد نیز دیده شوند.

پوشیدن لباسی که اندازه تن شما است

افرادی که دارای اندام چاقی هستند برای اینکه بتوانند خود را لاغر تر نشان بدهند بهتر است راه های ساده تر را انتخاب نمایند. یکی از این راه های ساده انتخاب و پوشیدن لباس مجلسی است که به طور کامل اندازه شما باشد و به گونه ای فیت تن شما باشد. زمانی که قصد انتخاب لباس مجلسی را دارید باید این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که به سراغ لباس های بیش از اندازه تنگ و یا گشاد نباید بروید؛ چرا که این لباس ها موجب می شوند تا شما چاق تر از همیشه دیده شوید.

لباس هایی که بیش از اندازه تنگ است موجب می شود تا هم قدرت حرکت و آزادی عمل از شما گرفته شود و هم اینکه برخی از قسمت های چاق بدن شما بیش از اندازه چروکیده به نظر خواهد رسید و این اصلا برای ظاهر شما نکته جالبی به شمار نخواهد رفت. هنگام انتخاب سعی کنید لباس هایی را برگزینید که کاملا اندازه است و در آن ها احساس راحتی دارید.

پوشیدن لباسی که موجب اذیت شما باشد به هیچ عنوان ظاهری مناسب را برای شما به وجود نخواهد آورد و این برای استایل شما به عنوان یک نکته منفی به نظر خواهد رسید پس در انتخاب اندازه لباس دقت کافی داشته باشید تا جذابیت ظاهری خود را تضمین نمائید.

پوشیدن لباس هایی با یقه هفت

همیشه یکی از لباس هایی که بسیار مورد توجه خانم ها قرار داشت لباس هایی است که دارای یقه هفت می باشد. خانم هایی که دارای قد کوتاهی هستند می توانند از این لباس ها برای بلندتر دیده شدن قد خود استفاده نمایند و هوشمندی خود را نشان دهند. پوشیدن این لباس موجب می شود تا آن ها قد بلندتر و لاغر تر دیده شوند و این مساله می تواند در جذابیت ظاهری آن ها نقش تاثیر گذاری را داشته باشد.

لباس های مجلسی که دارای یقه هفت هستند موجب می شوند تا تمام توجهات به سمت گردن و بالاتنه شما کشیده شود و دیگر به قسمت پائینی اندام شما توجهی نخواهد شد. این سبک از لباس های مجلسی موجب می شوند تا قد شما بلندتر از قبل دیده شود و این در جذابیت استایل شما بسیار موثر خواهد بود. به همین دلیل است که می گوئیم اگر اندامی درشت دارید در انتخاب لباس مجلسی خود دقت بیشتری را به خرج بدهید تا بتوانید ظاهری شیک و جذاب را برای خود به وجود بیاورید.

اصولا این دسته از لباس های مجلسی نقش بسیارمهمی در زیباتر دیده شدن افراد دارند به همین دلیل نخستین گزینه ای که می توان به افرادی که دارای هیکل درشت و قد کوتاهی هستند پیشنهاد داد پوشیدن لباس مجلسی با یقه هفت است. در مورد اکسسوری مناسب با این لباس می توانید از گردنبندی ظریف و زیبا استفاده نمائید تا به وسیله آن تمام توجهات را از پائین تنه به سمت بالاتنه و گردن خود سوق دهید. این کار می تواند زیبایی ظاهری شما دو چندان کند و قد شما کشیده تر از قبل به نظر برسد.

پوشیدن دامن هایی که قد آن ها تا بالای زانو است

یکی دیگر از راه هایی که موجب می شود تا قد شما بلندتر دیده شود پوشیدن دامن هایی است که قد آن ها تا بالای زانو می رسد و می تواند اندام شما را لاغر تر و کشیده تر نشان دهد. برخی از دامن های کوتاه هستند که شکل ظاهری آن ها به مانند حرفA  می باشد و ظاهر زیبایی را برای شما ایجاد خواهد کرد. زمانی که از این مدل از لباس ها استفاده کنید در واقع موجب می شوید تا تمام توجهات به سمت پاهای شما جلب شود و به صورت ناخودآگاه قدتان نیز بلندتر دیده می شود.

البته در مورد قد دامن کوتاه خود دقت کنید تا به اندازه مینی ژوپ ها نباشد تا بتوانید اندام خود را زیباتر از قبل نشان دهید. یکی دیگر از مواردی که در مورد دامن باید به آن توجه کنید این است که برای بلند قد تر دیده شدن نباید به سراغ دامن هایی که قد آن ها تا ساق پا و یا مچ پاهای شما است بروید چرا که این دامن ها نیز موجب می شوند تا اندام شما چاق تر و قدتان نیز کوتاه تر دیده شود.

البته در خصوص دامن کوتاه خود می توانید از مدل هایی که کمی در قسمت پائین آن ها چین وجود دارد استفاده کنید. این مدل از دامن ها نیز کمک بسیاری در جذابیت شما خواهند داشت؛ البته برخی از پیراهن های مجلسی نیز هستند که دارای دامن کوتاهی تا بالای زانو هستند این مدل ها نیز می تواند گزینه ای مناسب برای شما به شمار برود.

استفاده از لباس هایی با خطوط و طرح عمودی

زمانی که قد شما بلندتر دیده شود مسلما اندام تان نیز لاغرتر به نظرر خواهند رسید. گاهی می توان این قد بلند و باریکی اندام را به وسیله پوشیدن لباس هایی با طرح و خطوط عمودی به دست بیاورید. خطوطی که به صورت عمودی بر روی لباس شما وجود دارد موجب می شود تا تمام نگاه ها به سمت پائین کشیده شود و به این ترتیب قد شما بلندتر از همیشه دیده خواهد شد. این لباس ها برای تمام خانم هایی که دارای قد کوتاه و اندام چاقی هستند مناسب خواهد بود و می توانند به راحتی مورد استفاده قرار دهند.

پوشیدن کفش های پاشنه بلند

اگر تمایل دارید پاهای خود را کشیده و باریک نشان دهید می توانید از کفش هایی که دارای پاشنه های بلندی هستند استفاده نمائید. البته در خصوص این مدل از کفش ها هیچ نیازی نیست تا به سراغ مدل هایی که پاشنه آن ها بیش از اندازه بلند است بروید بلکه پوشیدن کفشی با پاشنه چند سانتی متری نیز می تواند شما را در دست یابی به قد بلند کمک کند.

در مورد کفش مناسب برای خود سعی کنید مدل هایی را انتخاب کنید که پاشنه آن ها کمتر از هشت سانتی متر باشد تا بتوانید شیک پوشی خود را به بهترین شکل نشان دهید. توجه به این نکات موجب می شود تا ظاهری خوب و آراسته را در کنار قدی کشیده و اندامی باریک برای خود به وجود بیاورید و شیک پوشی و جذابیت استایل خود را ارتقا ببخشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *