#


انتخاب ریش مناسب

ریش و سبیل
13 آوریل 2017 بدون نظر 1033 بازدید

انتخاب ریش مناسب

انتخاب ریش مناسب

مورد های بسیاری در انتخاب ریش و سیبیل شما تاثیر گذار است مانند صورت و مدل رویش آنها، طی این مطلب به شما می گوییم که چه ریشی به شما می آید.

۱. ریش حجیم و متوسط : این مدل ریش به دلیل شکل ظاهری ای که دارد می تواند در اماکن عمومی و ادارات از این ریش استفاده کرد. زیرا باعث می شود مردم در مورد شما این گونه فکر کنند که موفق و باهوش هستید. و این حس را بیشتر افرادی دارند که ریـش و سبیل خود را می تراشند. برای داشتن این مدل ریـش باید آن را بلند کنید و گاهی اوقات با ریش تراش طول آن را کوتاه کنید. دقت داشته باشید که تقارن ریش خیلی مهم است. برای متقارن شدن باید صورتتان را مرکز قرار داده و دو طرف را نسبت به آن متقارن کنید.

۲. ته ریـش : تمام خانم ها ته ریـش را دوست دارند اگر می خواهید که جذاب باشید حتما از ته ریش استفاده کنید. این قضیه از لحاظ علمی هم ثابت شده است. برای ین کار مدت ۱۰ روز ریشتان را نتراشید و بعد از آن با ریش تراش آن را به ته ریش تبدیل کنید.

مدل های دیگر

۳. ریش بلند و کشیده : این مدل ریـش باعث می شود که از دید دیگران یک فردی با اعتماد به نفس، عضلانی، جذاب و مسئولیت پذیر باشید. فقط باید صبور باشید تا ریشتان بلند شود. این کار ممکن است تا ۶ ماه طول بکشد بستگی به رویش ریش شما دارد.

۴. سبیل : سیبل علاوه بر این که باعث تغییر آقایان به یک مدل منحصر به فرد می شود کاربردهای دیگری هم دارد. داشتن سبیل باعث می شود که از سوی دیگران فرد مسئولیت پذیری دیده شوید. سعی کنید اصراری بر مدل های سبیل نداشته باشید که اصلا به چهره شما نمی آید. می توانید از دیگران نظر بگیرید که چه سبیلی به صورت شما می آید. مدل و ضخامت سبیل کاملا به شما بستگی دارد ولی نظر دیگران هم می تواند تاثیر گذار باشد.

۵. ریش بزی : این مدل ریش را اکثرا مهندسا استفاده می کنند و همین طور کسانی که به هنر و موتور سواری علاقه دارند. این مدل به گونه ای است که یا به شما می آید یا به شما نمی آید. برای اینکه مطمئن شوید به شما می آید یا نه حتما باید امتحان کنید.

۶. ریـش کم عرض : ریش کم عرض از مدل ریشی می باشد که زیاد ظاهر قشنگی ندارد ولی از مدل هایی است که طرفدار زیادی دارد. برای مرتب کردن این مدل ریش نیاز است که هفته ای دوبار به آرایشگاه بروید و صورت خود را اصلاح کنید عرض آن را با شکل کلی صورتتان تنظیم کنید و به هیچ وجه عرض خیلی باریک را امتحان نکنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *