#


انتخاب دستکش مناسب

دستکش
4 آوریل 2017 بدون نظر 1403 بازدید

انتخاب دستکش مناسب

انتخاب دستکش مناسب

دستکش یک اکسسوری مهم برای محافظت دست در مقابل سرما است. با ما همراه باشید تا روش های انتخاب دست کش مناسب را به شما آموزش دهیم.

۱- موارد استفاده از دست کش ک دست کش مناسب را باید با توجه به درنظر گرفتن نوع حرفه خود انتخاب کنید . ممکن است شما جوشکار یا بنا نباشید که باید از دست کش های مخصوص استفاده کنید یا اگر معلم هستید باید از دست کش های چرم مخصوص استفاده کنید.

دست کش های مخصوص باغبانی معمولا جنسشان از پلی استراست و باغبانان این دست کش را برای جلوگیری از برخورد علف های هرز با دستشان می پوشند . دست کش هایی که مخصوص رانندگی هستند اکثرا از چرم بز تهیه شده اند و برای تهویه هوا سوراخ هایی دارند.

دستکش های آزمایشگاهی معمولا از جنس لاستیک و لاتکس ساخته شده اند و به دلیل داشتن مقاومت در برابر مواد شیمیایی و اسیدی مورد استفاده و اسیدی مورد استفاده افراد قرار می گیرند . دستکش هایی که متناسب با شرایط آب و هوایی پوشیده می شوند معمولا از جنس الیاف، چرم یا کاموا هستند و مهم ترین وظیفه و نقشی که دارند محافظت از دستان شما در برابر سرما است.

۲- قیمت دستکش بسیارمهم است ، مممکن است وقتی برای خرید دستکش به فروشگاه می روید در همان ابتدا با شنیدن قیمت کم آن برای خرید آن تحریک شوید. ولی به خاطر داشته باشید دستکش هایی که تولید برند های معروف هستند و یا ساخته چرم طبیعی هستند با توجه به این که گران هستند ولی جنس خوبی دارند.

۳- هنگامی که میخواهید دست کش بخرید به این نکته توجه کنید که سایز مناسب دستتان باشد. اگر از سایز مناسب آن استفاده نکنید باعث می شود نتوانید کارهای روزمرتان را به درستی انجام دهید استفاد ه از دست کش فقط برای محافظت از سرما نیست.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *