#


انتخاب جواهرات بر اساس فرم صورت و رنگ پوستتان

جواهرات
8 مارس 2017 بدون نظر 1271 بازدید

انتخاب جواهرات بر اساس فرم صورت و رنگ پوستتان

انتخاب جواهرات بر اساس فرم صورت و رنگ پوستتان

دو عامل اصلی در انتخاب جواهرات و رنگ پوست و فرم صورت می باشد که اگر بر اساس این دو اصل جواهر بخرید کار خاصی انجام داده اید و می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

ارزیابی رنگ پوست :

برای ارزیابی رنگ پوسستان می توانید از مچ دسستان استفاده کنید. شما می توانید از رنگ رگ دسستان تشخیص دهید که رنگ پوسستان سرد است یا گرم؟ اگر رنگ رگ دسستان در قسمت مچ آبی باشد رنگ پوسستان سرد است. اکثر مردم جهان رنگ و پوست سرد دارند. افرادی که رنگ پوست گرم دارند رنگ رگ دستشان سبز است این افراد اگر در آینه به خود نگاه کنند رنگ پوستشان طلایی و زرد است.

انتخاب فلز و رنگ مکمل :

فلز مناسب برای پوست سرد نقره، طلای سفید و پلاتینیوم است و سنگ مناسب پوست های سرد الماس و مروارید است. فلز مناسب برای پوست های گرم طلای زرد، برنج و مس است و سنگ مناسب برای پوست های گرم سنگ های مرجانی هستند.
شناسایی فرم صورت :

صورت های مربعی، گرد و مثلث شکل باید از گوشواره های کشیده مانند مستطیل و بیضی استفاده کنند و از گردنبند هایی که کشیده اند و زیر خط گردن قرار میگیرند استفاده کنند. صورت های قلبی شکل، مثلث برعکس و الماسی،؛ استفاده از گوشواره آویزان و بلند و آویز کردن گردن بند که تیزی چانه را مخفی کند. به صورت های مستطیل شکل ؛ استفاده ز گوشواره های گرد و کوتاه و گردن بند های بلند. صورت های بیضی شکل : استفاده از گوشواره های بلند به طوری که خیلی بلند نباشد و استفاده از گردن بندهای بلند یا کوتاه.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *