#


ال سی وایکیکی برندی معتبر در صنعت پوشاک جهانی

ال سی وایکیکی
18 اکتبر 2017 بدون نظر 1313 بازدید

ال سی وایکیکی برندی معتبر در صنعت پوشاک جهانی

ال سی وایکیکی برندی معتبر در صنعت پوشاک جهانی

ال سی وایکیکی یک برند معروف و معتبر است که ابتدا در سال ۱۹۸۸ میلادی توسط یک فر فرانسوی در آن کشور پایه گذاری شد. چند سال بعد این برند فرانسوی به وسیله یکی از سرمایه داران ترکیه خریداری شد و در حال حاضر با نام برند ترک محصولات خود را به تمام کشورها صادر می کند. بیشتر محصولاتی که این برند معروف تولید می کند انواع مختلف و متنوع پوشاک می باشد.

ال سی وایکیکی و تاریخچه آن

ال سیی وایکیکی کار خود را ابتدا از کشور فرانسه آغاز کرد اما پس از آنکه به وسیله سرمایه داری از ترکیه خریداری شد خود را به عنوان یک برند ترک به سراسر جهان معرفی کرد. در حال حاضر در سی و شش کشور جهان بیشتر از هفتصد و هشتاد و یک فروشگاه را دائر کرده که پوشاک تولیدی آن را به فروش می رسانند.
ال سی وایکیکی برای کار خود یک شعار را سرلوحه قرار داده است که برطبق این شعار سعی می کند عملکرد خوبی را داشته باشد. شعاری که ال سی وایکیکی آن را سرلوحه ار خود قرار داده چنین می گوید: هر شخصی شایسته این است که لباسی خوب به تن داشته باشد.

ال سی وایکیکی

ال سی وایکیکی

مهد تاسیس ال سی وایکیکی

برند شناخته شده ال سی وایکیکی در سال ۱۹۸۸ بود که به وسیله جورج آموئال و شریکش پایه گذاری شد و دو حرف اول آنیعنی ال سی در زبان فرانسوی به معنای دوست می باشد.

سال ۱۹۹۷ سال تبدیل ال سی به برندی ترک

در سال ۱۹۹۷ میلادی بود که ال سی فرانسوی به یک برند مشهور ترک تبدیل شده و توانست بیست و یک فروشگاه را برای فروش محصولات خود در ترکیه دائر کرده و به صورت رسمی شروع به کارنماید. این برند از این سال بود که کار خود را گسترش داد و پس از جاافتادن در ترکیه محصولات خود را به دیگر کشورهای جهان نیز عرضه داشت.

ال سی وایکیکی

ال سی وایکیکی

ال سی و رشد و توسعه آن در سال ۲۰۰۰ میلادی

ال سی وایکیکی علاوه براینکه سعی داشت محصولات خود را در فروشگاه های فیزیکی در اختیار مشتریان قرار دهد در کارخانجات خود یک خط تولید جدید را نیز به راه انداخت که برای نوجوانانی که در سن بالای ۱۵ سال قرار داشتند و دوست داشتند از صنعت مد و فشن استفاده کنند لباس هایی را تولید می کرد.

ال سی وایکیکی رهبر پوشاک فست فشن در ترکیه

برند ال سی از آغاز کار به قدری خوب فعالیت کرده بود و لباس های متنوعی را تولید کرده بود که در سال ۲۰۱۱ میلادی به عنوان پیشرو پوشاک فست فشن در کشور ترکیه انتخاب شد واین امر سراغازی برای موفقیت های دیگر این کمپانی به شمار می آمد.

بوسنی مرکز افتتاح یکصدمین فروشگاه ال سی وایکیکی

در سال ۲۰۱۴ میلادی بود که کمپانی ال سی تصمیم گرفت در بوسنی نیز فروشگاهی را برای فروش محصولات خود افتتاح کند و این به عنوان یکصدمین فروشگاه بین المللی بود که ال سی به نام خود بازگشایی کرده بود. علاوه بر اینها ال سی قصد دارد تا سال ۲۰۲۳ میلادی در اروپا به عنوان یکی از بزرگ ترین خرده فروشی هایی باشد که در زمینه مد و فشن تولیداتی را ارائه کرده است.

ال سی وایکیکی

ال سی وایکیکی

سال ۲۰۱۶ و تولید محصولات جدید و ویژه

ال سی علاوه بر تولیدات با کیفیتی که تا کنون داشته اقدام به تولید محصولات خانگی نیز کرده است که جنس آن ها از پارچه می باشد. این محصولات پارچه ای به عنوان جدید ترین محصولاتی هستند که در سبد محصولات تولیدی ال سی قرار گرفته اند. البته این برند ترک به همینجا اکتفا نکرده و همچنان در حال پیشرفت و توسعه فعالیت خود می باشد.
ال سی در کشورهای بسیاری شعبه هایی را دارد که ایران هم یکی از این کشورها به شمار می رود و در شهرهای مختلف دارای نمایندگی های این برند معروف می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *