#


اصول کلی خوش پوشی و انتخاب لباس مناسب برای افراد با سر بزرگ

20 فوریه 2018 بدون نظر 3025 بازدید

اصول کلی خوش پوشی و انتخاب لباس مناسب برای افراد با سر بزرگ

قواعد اصولی در انتخاب لباس مناسب با سرهای بزرگ

در حال حاضر دنیای مد قوانین و اصل بسیاری را برای شیک پوشی معرفی کرده است که شاید برخی از آن ها با سلیقه همگان جور نباشد. اما این نکته را باید به خاطر داشته باشید که رعایت این اصول می تواند تضمینی برای شیک پوشی شما باشد. اگر نسبت به این موارد دقت لازم را داشته باشید حتما می توانید ظاهری زیبا و جذاب را برای خود ایجاد کرده و از پوشیدن لباس های مختلف لذت ببرید. برخی از افراد نیز هستند که نسبت سر به اندام شان بزرگ تر دیده می شود و احساس می کنند نمی توانند لباس های مناسبی را برای خود داشته باشند. اگر این مطلب را همراه ما باشید می تواند با رعایت اصول گفته شده به شیک پوشی و استایل جذاب دست پیدا کنید.

اپلیزه کردن راهی برای بزرگی سرشانه ها

زمانی که سرشانه هایتان کمی کوچک است و می خواهید آن ها را بزرگ تر نشان دهید کافی است اپلیزه کردن را انجام دهید. می توانید از اپل ها در خصوص لباس هایتان استفاده نمائید ولی این را به خاطر داشته باشید که حتما نباید اپل های ابری انتخاب شوند. بسیاری از طراحان دیگر از این روش ها استفاده نمی کنند و به جای اینکه اپل را در داخل لباس بگذارند آن ها را بر روی سرشانه ها قرار می دهند و در واقع بیرون لباس را با آن پوشش می دهند. این کار موجب می شود تا افراد سرشانه های بزرگ تری از خود نشان دهند و سر نیز بسیار کوچک تر از قبل دیده خواهد شد.

پف دار دیده شدن

اغلب افرادی که دارای سر بزرگ تری نسبت به بدن خود هستند استخوان ترقوه و قفسه سینه کوچکتری دارند و بسیار باریک به نظر می رسد؛ به همین دلیل به این افراد توصیه می کنیم برای اینکه استایل متعادل تری از خود نشان بدهند باید از لباس هایی استفاده نمایند که حجم خوبی به اندام آن ها داده و موجب می شود توپر دیده شوند. لباس هایی که دارای جزئیات بسیار هستند و شلوغ دیده می شود و لباس هایی که حالت پف دارد و یا حتی لباس پوشیدن به صورت لایه لایه می تواند راه حلی مناسب برای دست یابی به این هدف باشد.

استفاده از یقه اسکی

در هوایی که روبه سردی می رود بهتر است از لباس هایی که دارای یقه اسکی می باشد استفاده نمائید اما توجه داشته باشید که یقه این لباس ها باید کمی پهن و ضخیم باشد تا بتواند ظاهر خوبی را از شما نشان بدهد. پوشیدن این مدل از یقه ها موجب می شود تا تناسب خوبی بین سر و گردن و دیگر بخش های بدن به وجود بیاید. در فصل های دیگر سال هم می تواند به سراغ یقه هایی بروید که دارای طرح و جزئیات بسیار باشد. توصیه می کنیم به سراغ استفاده از یقه های آجری و گرد که کمی هم بزرگ هستند نروید چرا که این مدل از یقه ها می تواند سر شما را بزرگ تر از حد معمول نشان بدهد و ظاهر زیبایی را برای شما به وجود نخواهد آورد.

استفاده از گردن پوش هایی با جزئیات بسیار

گاهی پیش می اید که فرم یقه کت شما یا پالتویی که در زمستان استفاده می کنید چندان مناسب نیست به همین دلیل توصیه می کنیم به جای اینکه به سراغ خرید مدل جدید بروید و خرج بیشتری را متحمل شوید بهتر است از یک شال گردن که ضخامت بالایی دارد و پهنای آن نیز زیاد است در کنار لباس های خود ظاهری ایده آل را به وجود بیاورید. استفاده از این مدل شال گردن ها و پیچیدن آن ها دور گردن موجب می شود تا اندازه سر شما تناسب خوبی با اندام تان پیدا کند و سرتان کوچک تر نیز دیده شود و به این ترتیب جذاب تر و ایده آل دیده خواهید شد.

استفاده از دستمال گردن ها

در هوای سرد می توانید از شال گردن های شلوغ استفاده کنید اما زمانی که هوا گرم تر باشد و یا در مهمانی ای شرکت کرده اید و لباس یقه اسکی نیز نپوشیده اید بهتر است به سراغ شال های نخی رفته که کمی نیز چروک بوده و دارای طرح های بسیار نیز می باشد. استفاده از این سال ها و دستمال گردن ها موجب می شود تا گردن شما حجیم تر دیده شود و در میان سر و بالا تنه شما تعادل و تناسب خوبی به وجود بیاید و یکی دیگر از مزیت آن ها این است که به دلیل داشتن طرح و جزئیات بسیار موجب می شوند تا بییننده نسبت به آن ها توجه بیشتری داشته باشد و این مساله کمک می کند تا سر شما از دید مخفی شود و استایل زیباتری از خود نشان بدهید.

استفاده از رنگ های مناسب

افرادی که داری سر بزرگ تری نسبت به اندام خود هستند بهتر است از پلیورها و بلوزهایی که دارای رنگ تیره هستند استفاده نکنند. به این دسته از افراد توصیه می کنیم حتما به سراغ لباس هایی بروید که دارای رنگ روشن هستند و طرح های بزرگ تری را نشان می دهند. به عنوان مثال لباس هایی که دارای گل های بزرگ بوده و یا از خطوط افقی در طراحی آن ها استفاده شده است گزینه ای مناسب تر نسبت به دیگر طرح ها خواهند بود و می توانید در ظاهر خود از آن ها استفاده نمائید.

استفاده از گرن آویزهایی که موجب تعادل می شود

افرادی که نسبت به اندازه سر خود احساس رضایت ندارند بهتر است از گردنبندهایی که سایز بزرگی دارد استفاده نماید تا موجب خیره گی دیگران شود. به این ترتیب نظر بیننده بیش از هر چیزی به گردنبند شما جلب خواهد شد و دیگر توجهی به سر شما نخواهد داشت. علاوه بر سایز بزرگ گردنبندها باید از رنگ های روشن نیز استفاده نمائید اما با توجه به سلیقه خود می توانید از ین های رنگی تند و یا ملایم استفاده کنید

استفاده از لباس های براق در شب

لباس هایی که دارای سایه روشن هستند و از رنگ های مختلفی در آن ها استفاده شده است به عنوان گزینه ای مناسب برای شب و روز استفاده می شود اما زمانی که قصد انتخاب لباسی مناسب را برای مهمانی های شبانه دارید بهتر است از گردنبندهایی استفائه کنید که دارای پهنای بیشتر بوده و براق تر از دیگر جواهرات باشد. انعکاس نوری که در مورد این مدل از گردنبندها وجود دارد به همراه درخشندگی بیش از اندازه آن ها موجب می شود تا تناسب ظاهر شما تکامل بیشتری داشته باشد و به این ترتیب موفق می شوید تا نظر دیگران را از سر خود به سمت گردنبند سوق دهید و ظاهر مناسبی را برای خود به وجود بیاورید و همچون ستاره ای بدرخشید.

عدم استفاده از لباس های شل

اگر تمایل دارید سر بزرگ خود را مخفی کنید بهتر است از لباس ها و پلیورهایی که شل هستند و بیش از اندازه آزاد هستند و یا کت های بافتنی که حالت نرمی دارد و ضخامت آن نیز کم است استفاده نکرده و به جای آن ها به سراغ لباس هایی بروید که بسیار خوش فرم بر روی اندام شما بایستد و به اصطلاح شق و رق تر دیده شوند. بهتر است از مدل هایی استفاده کنید که موجب حجیم تر دیده شدن بالاتنه شما می شود و سرتان را کوچک تر از حد واقعی آن نشان می دهند.

زمانی که قصد انتخاب فرم لباسی را دارید باید نسبت به مدل موهای خود نیز توجه کافی داشته باشید. سعی کنید برای زیباتر دیده شدن از مدل موهایی استفاده کنید که به صورت لایه لایه دیده می شود و سعی کنید موهایتان را کمتر کنار بزنید تا موجب کوچک تر دیده شدن سرتان باشد و استایل زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *