#


اصول پوشیدن لباس رسمی

لباس رسمی
27 فوریه 2017 بدون نظر 1435 بازدید

اصول پوشیدن لباس رسمی

اصول پوشیدن لباس رسمی :

همه ی ما به مهمانی های رسمی دعوت می شویم و ممکن است در انتخاب و ست کردن لباس رسمی و کت و شلوار دچار مشکل شویم. ما به شما اصول آن را یادمی دهیم.

هنگامی که از لباس رسمی صحبت می شود اولین اکسسوری به ذهن هر کسی می آید کمربند است. منظور کمربند پارچه ای است که از زیر جلیقه به دور کمر می پیچد و یک جنبه کاملا رسمی به تیپ شما می دهد.

در تیپ هایی که رسمی هستند از کمربند برای شلوار استفاده نمی کنند پس این موضوع خیلی مهم است شلواری که انتخاب می کنید اندازه ی کمر شما باشد. اکسسوری دیگر برای شما می تواند ساعت باشد که سعی کنید از ساعت هایی کلاسیک هستند و طرح مینمیال دارند استفاده کنید.

باقی اکسسوری هایی که شامل گیره ی یقه، دکمه سرآستین و پوشت سفید می باشند که می توان گف جزو ملزومات است.

در واقع می توان گفت بهترین و تنها ترین انتخاب شما برای لباس های رسمی پوشیدن کفش چرم مشکی است که باید آن را حسابی تمیز کنید تا برق بزند. هر چقدر برای انتخاب این کفش ها بیشتر هزینه کنید کفش بهتری را می توانید صاحب شوید.

شلوار کتان

در این مجالس ( مجلس های رسمی ) شلوار کتان و رنگی نپوشید بهترین انتخاب شما برای این مجالس می تواند شلوار پارچه ای باشد.

برای پوشیدن پیراهن های سفید دو گزینه جلوی شما قرار دارد یکی مدل های یقه برگشته و یکی مدل های یقه کوتاه که می توانند جز بهترین انتخاب های شما باشند. برای ست کردن پیراهن با کت و شلوار مشکی می توانید از پیراهن دکمه مخفی دار استفاده کنید.

گزینه ی بعدی که پیش رو دارید استفاده از پاپیون می باشد که باید در استفاده و انتخاب آن دقت کنید زیرا یک اشتباه کوچک می تواندباعث به هم خوردن تیپ شما شود.

استفاده از پاپیون های سنتی مانند پاپیون مشکی ابریشمی ساده می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد اما انتخاب مدرن تری هم می تواند پیش روی شما باشد. می توان از مدل های دالبردار سرمه ای که جدید هستند استفاده کنید.

کت

یقه ی کت : انتخاب هایزیادی درباره ی یقه ی کت وجود دارد ولی برای مراسم های رسمی بیشتر از یقه های شکاف دار استفاده می شود. سعی کنید بیشتر از یقه های قله دار استفاده کنید.

یقه های شالی هم گزینه خوبی می باشد ولی از یقه های شکاف دار و قله دار بهتر نیستند.

مهم ترین اصل کت خوب می باشد. سعی کنید کتی را انتخاب کنید که بهترین جنس را دارد که بتوانید چندین سال از آن استفاده کنید بهترین انتخاب گزینه پارچه موهدپشم ماراتیا می اشد.

حتما رنگ مشکی را انتخاب کنید و در شرایطی که مجبور هستید از رنگ سرمه ای تیره استفاده کنید. حتما کت مخمل را در گزینه های خود قرار دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *