#


اصول خرید دستکش چرمی مردانه

دستکش چرمی
13 دسامبر 2017 يك نظر 1747 بازدید

اصول خرید دستکش چرمی مردانه

اصول خرید دستکش چرمی مردانه

در هوای سرد اصولا افراد به سراغ استفاده از لباس های گرم می روند که دستکش ها یکی از انواع پرکاربرد لباس های گرم می باشد. دستکش ها دارای انواع متنوعی هستند که یکی از مدل های محبوب و پر کاربرد آن دستکش هایی هستند که از چرم تهیه شده باشند. برای اینکه بتوانید دستکش های چرم با کیفیتی را انتخاب نمائید باید فاکتورهای بسیار مهمی رادر نظر بگیرید و بدانید دستکش های چرمی که دارای کیفیت بالایی هستند چگونه تولید می شوند. در این مطلب در مورد دستکش های چرمی و اصول و قواعد انتخاب آن ها را بیان خواهیم کرد.

احتمالا درصد بسیاری از افراد تصور می کنند که قیمت بالای دستکش های چرمی به خاطر کیفیت بالایی است که دارند اما داستان این مدل از دستکش ها به اینجا ختم نمی شود. زمانی که برای خرید دستکش های چرمی اقدام می کنید باید بدانید این دستکش ها در چه مواردی کاربرد دارند و سلیقه شخصی و نظر شما در مورد این مدل از دستکش ها چیست. باید برای خود مشخص کنید که کدام سبک از این دستکش ها را برا یخود مناسب تر می دانید و دستکشی که انتخاب می کنید باید تمام این معیارها را داشته باشد.

دستکش

اگر دستکشی که انتخاب می کنید برخی از این معیارها را نداشته باشد مطمئن باشید در مقابل پول زیادی که بابت آن پرداخت می کنید هیچ ارزشی را نخواهند داشت و در واقع انتخاب اشتباهی را داشته اید. دستکش هایی که با نام چرمی هستند اما قیمت بسیار کمی دارند داری جنس زبری هستند و بسیار سفت نیز می باشند و موجب می شوند به راحتی نتوانید حرکت کرده و کارهای روزمره خود را انجام دهید.

دستکش هایی که دارای کیفیت بالایی هستند بسیار نرم می باشند و از لحاظ وزنی بسیار سبک هستند و لطافت خاصی را به همراه دارند و موجب می شوند تا به هنگام پوشیدن آن ها نیز بتوانید به راحتی تمام کارهای روزانه خود را انجام دهید. پوشیدن لباس های تکراری موجب می شود فرد به مرور دچار روزمرگی شده و پس از مدتی از آن خسته شود. بهتر است کمی رنگ لباس ها و اکسسوری های خود را عوض کرده و به جای پوشیدن یکسره رنگ مشکی به سراغ رنگ های عسل، قهوه ای، سبز و یا حتی رنگ زرشکی بروید و برخی از لباس ها و یا حتی دستکش هایتان را از این رنگ ها انتخاب کنید. این رنگ ها باعث می شود تا استایل جذاب تری را نسبت به قبل داشته باشید.

دستکش

اصولا مردان در مورد دستکش های خود دو دسته رسمی و اسپرت را به کار می گیرند. دستکش هایی که به عنوان رسمی شناخته می شوند غالبت دارای رنگ تیره ای هستند و به طور معمول جنس آن ها نیز از چرم می باشد. دستکش هایی که به عنوان دستکش اسپرت شناخته می شوند از هر جنسی در تولید آن ها استفاده می شود و هیچ لزومی ندارد در مورد این دستکش ها تنها به سراغ رنگ های تیره بروید و این امکان را دارید که هر رنگ دستکش اسپرتی را برای خود برگزینید.

اگر به دنبال دستکش چرمی ساده ای هستید بهتر است از میان انواع مختلف آن رنگ های مشکی را انتخاب کنید. انتخاب و خرید دستکش هایی که قیمت ارزانی دارند هیچ وقت توصیه نمی شود چرا که کیفیت مناسبی ندارند و فقط هزینه الکی را برای شما در پی خواهند داشت.

احتمالا شما نیز به عنوان یک مرد از مراحلی که در دوخت دستکش ها طی می شود اطلاع چندانی ندارید اما باید این نکته را به خاطر داشته باشید که هر دستکشی با توجه به مراحل دوختی که دارد هشت ساعت زمان نیاز دارد تا بتواند آماده شود.

دستکش

الگو و مدلی که برای دستکش چرم انتخاب می شود

تولید کننده ای که به کار تولید دستکش های چرم مشغول است باید در مورد هر دستکشی سایز و اندازه های مختلفی را در نظر بگیرد. دستکش هایی که قیمت کمتری دارند معمولا به صورت تک سایز ارائه می شوند و کاربران نمی توانند در انتخاب آن چندان نظری را اعمال نمایند.

هر کدام از طرح هایی که برای دستکش های چرم در نظر گرفته می شود باید چند سایز و اندازه مختلف را داشته باشند . به طور معمول شش سایز برای دستکش های مختلف در نظر گرفته می شود که بیشتر متقاضیان می توانند از آن ها استفاده نمایند. طول پارچه ای هم که برای دستکش به کار می رود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر دستکشی که انتخاب می کنید بیش از اندازه بلند باشد در بخش آستین متوجه چین خوردن آن خواهید شد و این مساله موجب می شود تا ظاهر خوبی را برای خود نداشته باشید.

اگر دستکشی هم که انتخاب می کنید بیش از حد معمول کوتاه باشد مچ دست شما در معرض هوای سرد قرار گرفته و این مساله هم چندان مناسب نخواهد بود. بهتر است در انتخاب دستکش های چرمی خود دقت کافی داشته باشید و مدل هایی را انتخاب کنید که اندازه دست شما بوده و بتواند محافظ خوبی در برابر سرمای هوا باشد.

دستکش

توجه به نوع چرمی که در دوخت دستکش استفاده می شود

پس از اینکه الگوی مناسب هر دستکشی مشخص شد حالا باید به چرمی که در دوخت آن استفاده می شود نیز دقت کافی داشت. چرمی که دارای کیفیت خوبی باشد بسیار نرم می باشد و قابلیت انعطاف پذیری بالایی نیز خواهد داشت. برای اینکه دستکش های چرم دوخته شوند به طور معمول از دو روش دستی یا ماشین های صنعتی استفاده می شود. دست کش هایی که کیفیت خوبی دارند از آستر نرمی نیز برخوردار هستند و می توانند در روزهای سرد کاربردی تز باشند. پارچه ای که برای دوختن داخل دستکش به کار می رود بهتر است از نوع پشمی باشند تا بتوانند گرمایش بهتری را ایجاد کنند.

اگر به دستکش های چرم نگاه کنید متوجه می شوید که بر روی آن ها به صورت معمول سه خط دیده می شود که به صورت زاویه دار وجود دارند و وجود آن ها موجب می شود تا ظاهر دستکش های چرمی شما زیباتر دیده شود فقط باید هنگام خرید به این دوخت ها توجه بسیار زیادی داشته باشید تا کاملا ظریف این کار انجام شده باشد و پس از مدتی موجب خرابی دستکش شما نشود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *