#


اصول ایجاد هماهنگی با پیراهن مشکی مردانه

پیراهن مشکی
21 اکتبر 2017 بدون نظر 1283 بازدید

اصول ایجاد هماهنگی با پیراهن مشکی مردانه

اصول ایجاد هماهنگی با پیراهن مشکی مردانه

اکثر مردم برای رفتن به یک مراسم سوگواری از پیراهن های مشکی استفاده می کنند. البته ناگفته نماند پوشیدن لباس مشکی تنها به مراسم ختم و سوگواری تعلق ندارد و در هر زمانی می توان از این لباس استفاده کرد. اما برای پوشیدن این لباس اصولی وجود دارد که اگر آن را رعایت کنید می توانید به یک استایل بینظیر و دلفریب دست پیدا کنید.

در خصوص پیراهن های مشکی مردانه چند قاعده و قانون وجود دارد که نشان می دهد در چه زمان هایی نباید از این لباس استفاده کنید و چه زمان هایی بهترین انتخاب شما می تواند پیراهن مشکی باشد. در زیر به طور خلاصه در مورد این باید ها و نبایدها صحبت کرده ایم که کمک می کند بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

پیراهن مشکی

پیراهن مشکی

• ممنوعیت استفاده از پیراهن مشکی در محل کار

پیراهن مشکی مردانه به عنوان یک انتخاب برای استایل های غیر رسمی کاربرد دارد اما هستند افرادی که بدون اطلاع از قوانین دنیای مد و فشن از این لباس در محیط کاری خود نیز استفاده می کنند. محل کار یک محیط رسمی می باشد بنابراین پوشیدن این رنگ لباس برای این ممحیط اصلا ایده خوبی نیست و توصیه ما به شما این است که برای محل کار خود هرگز از پیراهن های مشکی استفاده نکنید.

• از همراهی کراوات با پیراهن مشکی دوری کنید

اصولا از کراواتدر استایل های رسمی استفاده می شود ولی پیراهن های مشکی برای تیپ های غیر رسمی مناسبند. استفاده همزمان از این دو باعث می شود ترکیب لباس شما بد جلوه کند. اصولا در خصوص استایل های رسمی که قرار است از کراوات استفاده شود افراد همیشه به دنبال رنگ هایی هستند که تیره تر از پیراهن آن ها باشد پس سعی کنید به خاطر خوش تیپی و شیک پوشی خود به سراغ این دو باهم نروید.

پیراهن مشکی

پیراهن مشکی

• بیش از حد پیراهن مشکی نپوشید

سعی کنید زمانی که پیراهن مشکی می پوشید دیگر رنگ ها را نیز در استایل خود وارد کنید. به عنوان مثال پوشیدن لباسی سرتا پا مشکی می تواند زیبا باشد اما اگر رنگ دیگری در آن ترکیب شود بهتر خواهد بود پس سعی کنید به همراه پیراهن مشکی خود از دیگر رنگ ها هم در ترکیب آن استفاده نمائید.

مناسب ترین ست ها برای پوشیدن با پیراهن مشکی

برای اینکه بتوانید ست مناسبی با پیراهن مشکی خود داشته باشید می توانید یکی از دوراه زیر را انتخاب کید:

ـ استفاده از تیپ مونوکرومتیک

شاید در نگاه اول به نظر سخت بیاید اما این کلمه به معنای استایلی است که یک رنگ به خصوصی را هسته اصلی تیپ خود قرار دهید و در خصوص دیگر رنگ ها به سراغ رنگ هایی که با رنگ اصلی هم خانواده هستند بروید. به عنوان نمونه می توانید از از رگه های رنگ مشکی و یا قهوه ای برای ست کردن با پیراهن مشکی خود استفاده کنید.

پیراهن مشکی

پیراهن مشکی

ـ ایجاد کنتراست در استایل خود

یک راه دیگر برای شیک پوشی شما این است که از رنک های متنوع در استایل خود استفاده کنید به گونه ای که این تفوت در رنگ ها به خوبی دیده شود. می توانید از رنگ مشکی به عنوان هسته مرکزی تیپ خود استفاده کنید و در خصوص کت به سراغ رنگ قرمز بروید که به زیبایی قابل دیدن می باشد و به سراغ رنگ های زیاد جیغ و زیادی مات نروید که ترکیب جالبی نخواهند داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *