#


اصولی که در خوش تیپی مردان موثر است

مردان جذاب
29 ژوئن 2017 بدون نظر 995 بازدید

اصولی که در خوش تیپی مردان موثر است

اصولی که در خوش تیپی مردان موثر است

امروز قصد داریم نکاتی را به همراهان همیشگی خود آموزش دهیم تا بر طبق آن بتوانند به یک مرد جذاب تبدیل شوند.مردان جوان می توانند با رعایت این قوانین در محیط کار و و جامعه در نوع پوشش خود شیک تر از دیگران دیده شوید.

در دنیایی که تمام مردان تقریباً در یک سبک و سیاق لباس می پوشند ظاهر هر فردی تاثیر بسزایی در روابط او با دیگران دارد.

برای پیشرفت در دنیای مدرن و امروزی باید ظاهر مناسبی داشته باشید تا مورد توجه دیگران قرار گرفته و بر روی روابط شما و سایرین نقش مهمی خواهد داشت.

اصول حفظ جذابیت مردانه

پوشیدن کت های دو دکمه

مردان بسیاری هستند که تمایل دارند اندام شان لاغرتر دیده شود؛ پیشنهادی که می توانیم به دسته ارائه بدهیم پوشیدن کن های دو دکمه است که اندام مردانه آنها را به زیبائی نشان خواهد داشت.

پوشیدن کت های دو دکمه باعث می شوند پیراهن و کراوات شما به زیبایی تمام دیده شوند و این مسئله در حفظ جذابیت مردانه بسیار حائز اهمیت است.

کت و شلواری که انتخاب می کنید نباید بزرگتر از سایز تن شما باشد؛ سرشانه های کت باید درست اندازه و جذب شانه های شما باشد. در مورد شلوار هم دقت کنید که بیش از حد گشاد نبوده و زیر پاشنه پاهای شما قرار نگیرد.

اگر کت و شلوار بزرگ تر از سایز شما باشد بر تن شما زار خواهد زد و استایل شما را به بدترین شکل ممکن نشان خواهد داد.

کفش مناسب

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به مدت طولانی از یک وسیله استفاده می کنند بهترین پیشنهاد برای استفاده از کفش این است که کمی چرم به نوک تخته آن بزنید تا عمر بیشتری داشته و مورد استفاده قرار بگیرد.

جارختی منظم

به کار گرفتن جارختی هایی که جنس آن ها از چوب است به ایجاد نظم در کمد لباس ها کمک فراوانی می کند این در حالی است که جارختی هائی که از فلز ساخته می شوند برای بهبود بخشیدن به اوضاع درهم و برهم کمد لباس ها چندان مناسب نیستند.

تاثیر پلیور در زیبایی مردانه

اگر جزو دوست داران پلیور هستید ست کردن یک پلیور خاکستری رنگ یقه هفت با یک پیراهنی که تن رنگی تیره دارد در فصل پاییز و یا یک شلوار جین در فصل بهار باعث می شود که تیپی بینظیر داشته باشید.

جذابیت کمربند مشکی

اگر لباس هایی به رنگ خاکی دارید و دنبال یک اکسسوری مناسب با آن هستید کمربند مشکی را در اولویت انتخاب خود قرار دهید.
این اکسسوری زیبا با شلوار های جین هم هماهنگی نزدیکی خواهد داشت. البته ناگفته نماند که کمربند مشکی از جمله اکسسوری هایی است که یک مرد برای جذاب تر شدن همیشه باید داشته باشد.

استفاده از کراوات

اگر تمایل دارید جوان تر از سن خود دیده شوید بهتر است در مورد استفاده از کمربند به سراغ انواع باریک انها بروید و در مراسمات مختلف آن ها را به کار ببرید.

اگر بتوانید یک گره کوچک در کراوات خود ایجاد کنید قدمی بزرگ به سمت شیک پوشی برداشته اید.گرچه این یک نکته بسیار کوچک است اما نباید ساده از آن گذاشت چرا که در عین ساده بودن بسیار با اهمیت است.

نقش کمر بند در جذابیت مردان

کمربند هایی که کمی پهن هستند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده با کت و شلوارهای جین است.بنابراین در انتخاب آن ها به کت و شلوار خود نیز توجه داشته باشید.

ست بارانی

مردان جذاب

مردان جذاب

در هوای سرد و بارانی زمانی که می خواهید از بارانی استفاده کنید حتماً توجه داشته باشید که با پیراهن تان ست شود. این کار نیز به جذابیت مردانه تان کمک کننده است.

بجای پرداخت هزینه های گزاف برای خریدن یک ماهوت پاک کن از یک رول پارچه ای کمک بگیرید که علاوه بر هزینه کم بسیار تمیز تر نیز کار می کنند.

شال گردن بلند

در بین لباس های گرم خود حتماً یک شالگردن مشکی که کمی هم بلند است داشته و در موقعیت های مناسب از آن بهره بگیرید و سعی کنید با پیراهن و یا کت شما ست باشد.

خشک شوئی لباس ها

ترجیحاً به جای شستن لباس ها با لباس شوئی آن ها را به خشک شوئی ببرید و بخواهید که لباس های شما را بدون آهار شسته و خشک کرده و اتو بخار دهد. پوشیدن لباس های این چنینی در جذاب تر بودن شما نقش موثری خواهد داشت.

خوش پوشی با پیراهن طوسی

پیراهن طوسی می تواند به زیبایی با هر لباسی هماهنگ شود؛ پوشیدن این لباس زیر کت یا حتی یک کتانی تیپ و استایل شما را بسیار زیباتر نشان خواهد داد.

دست بند یا کراوات

مردان جذاب

مردان جذاب

زمانی که از دست بندی استفاده می کنید دیگر چندان جالب نیست که از کراوات نیز استفاده کنید. استفاده همزمان از این دو اکسسوری باعث می شود که یک تیپ زننده ای پیدا کنید بنابراین یکی از این دو را انتخاب کنید.

عینک آفتابی

نقشی که عینک آفتابی در شیک پوشی دارد بر هیپکس پوشیده نیست اما برای مردان بهترین گزینه در حفظ جذابیت مردانه شان استفاده از یک عینک دور دار به همراه یک کت اسپرت است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *