#


اشتباهات متداول تیپ شما

تیپ
8 آوریل 2017 بدون نظر 969 بازدید

اشتباهات متداول تیپ شما

اشتباهات متداول تیپ شما :

شیک پوشیدن قوانین مخصوص به خودش را دارد که اگر شما این اصول را رعایت کنید در دسته افراد شیک پوش و خوش تیپ قرار می گیرید.

۱. یک بار در هفته موهای وسط ابرو های خود را بردارید یا می توانید آن را با تیغ شیو کنید. یا اگر خیلی آزارتان می دهد می توانید آنها را لیزر کنید تا دیگر در نیایند. این کار بیش از ۲ جلسه لیزر زمان نمی برد.

۲. بعد از اینکه اصلاح کرید از ژل پاک کننده صورت استفاده کنید تا بتوانید تمام پوست خود را ببینید که اگر جایی باقی مانده استکه آن رااصلاح نکرده اید آن را مرتب کنید.

۳. کراوات باید تا روی سگککمربند شما پایین بیاید و در قسمت گره آن باید فرو رفتگی هنگامی که در حال بستن گره کراوات خود هستید انگشت اشاره خود را در زیر آن قرار دهید و قبل از این که گره را محکم کنید انگشت خود را از زیر آن خارج کنید.

۴. افرادی که تازه کار هستند اصلا با کالج جوراب نپوشید ولی اگر بدون جوراب برایتان سخت است به شما پیشنهاد می کنم از جوراب هایی استفاده کنید که مخصوص کالج هستند که اندازه آنها فقط تا قوزک پا است و می توان آنها را با کتانی نخی و یا کفش های پارچه ای ست کنید.

۵. اگر تی شرتی که می پوشید خیلی بلد است نباید آن را به هیچ وجه داخل شلوارتان کنید. تی شت باید کمی پایین تر از ناف شما قرار بگیرد هرچیزی که از این بالاتر باشد کوتاه است و پایین تر باشد بلند است. مارکی راپیدا کنید که سایزهایش با اندام شما هماهنگی داشته باشد.

مواردی دیگر

۶. تی شرت های تک رنگ بپوشید و سعی کنید تی شرت هایی که زرق و برق دارند یا لگوی نامناسب دارند را اصلا نپوشید. تی شرت هایی طرح و ساده راحت با لباسهای دیگر ست می شوند.

۷. حتما باید اتو و میز اتو داشته باشید تا به محض این که لباستان چوک شدن را اتو کنید. حتی اگر در مسافرت هستید و این شرایط برای شما فراهم نیست که لباستان را اتو کنید می توانید روی لباستان آب بپاشید و آن را اتو کنید. حتی اگر در مسافرت هستید و این شرایط برای شما فراهم نیست که لباستان را اتو کنید می توانید روی لباستان آب بپاشید و آن را با سشوار خشک کنید تا چروکش از بین برود.

۸. اگر سایزتان مطمئن هستید باز همسعی کنید شلوارهایی را که می خرید قبلش پرو کنید زیرا سایز شلوارهایی که مارکشان متفاوت است مختلف می باشد. این را به یاد داشته باشید که شلوارهای پارچه ای و ارتشی باید تا بالای پاشنه کفش شما بیایند. شلوارهای جین می توانند تا انتهای پاشنه کفش کشده شوند. اگر قد هر شلواری بیشتر از این مقدار باشد می توان گفت که بلند است نباید هم قد شلوار به گونه ای باشد که هنگام را رفتن جورابتان از زیر آن معلوم شود وقیتی که می نشینیدشلوارتان نباید بیش از چند سانت به بالای جورابتان برود.

۹. اگر کمرتان باریک است و پاهایتان بلند از شلوارهای جین و ارتشی استفاده کنید که جیب آنها در جلو شلوار قرار داشته باشد در طرفین نباشد.حتی می توانید در این مواقع از شلواری استفاده کنید که از سایز شما بزرگ تر باشد این کار موجب می گردد که اندام شما پرتر از چیزی که هست نشان داده شود.

مناطق گرم

۱۰. اگر در مناطقی زندگی می کنید که دارای آب و هوای گرم است باید بگویم خوش شانس هستید زیرا لباس های شما باید فقط متناسب با فصل تابستان و بهار باشد. اما اگر محل زندگی شما در مناطقی است که آب و هوای آنجا متنوع است باید فضای داشته باشید برای لباس هایی که مناسب فصل نیستند.

۱۱. برخی از افراد بر این باورند که پارچه مخمل تفاوت دارد پارچه چرم نسبت به پارچه فاستونی مردانه تر است. برای جلوگیری از این سردرگمی ها لباس های فصل گرم را از فصل سرد جدا کنیدزیرا لباس های مخصوص تابستان از الیاف طبیعی ، نازک و خنک درست شده اند درحالی که لباس هایزمستانی معمولا سنگین تر، کلفت تر و زبر تر هستند.

۱۲. اگر از رنگ های زیادی در لباس های خود استفاده کنید باعث می شود که توجه دیگران به شما جلب شود ولی توجهی که ممکن است قشنگ نباشد سعی کنید در لباس هایتان بیشتر از ۳ رنگ استفاده نکنید و همیشه پوششی ساده داشته باشید. سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که مکمل هم دیگر هستند و با یکدیگر در تضاد هستند.

۱۳. حتما سعی کنید قبل ز این که لباسهایتان را در کمد قرار دهید بررسی کنید که لک نداشته باشد.

۱۴. بهتر است که لبای های شما یک یا دو طرح متنوع تک رنگ داشته باشد ترجیحا از لباس هایی استفاده کنید که دارای طرح های مشخصی هستند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *