#


اشتباهات استفاده از کراوات

اشتباهات استفاده از کراوات
18 ژانویه 2017 بدون نظر 1387 بازدید

اشتباهات استفاده از کراوات

اشتباهاتی که موقع استفاده از کراوات پیش می آید

۱. زیاد بودن اسکوری ها :

استفاده از کراوات ، اسکوری هایی که با کراوات مرتبط است شامل زنجیر کراوات، گیره کراوات و .. است. هر چهمقدار این ها در کراوات زیاد باشد باعث میشود که کراوات شما زیبایی اش را از دست بدهد. بهتر است که از یک یا حداکثر ۲ اسکوری در کراوات خود استفاده کنید.

۲- کراواتی که عرض مناسب ندارد :

کراوات شما باید با عرض یقه کت، پیراهن و تقسیم بندی عرض بدن شما هماهنگی داشته باشد. با توجه به این که کراوات زیاد باشد باعث می شود که کراوات شما زیبایی اش را از دست بدهد. بهتر است که از یک یا حداکثر ۲ اسکوری در کراوات خود استفاده کنید.

۳- انتخاب کراوات نا متناسب با تیپتان :

با توجه به مجلسی که می خواهید بروید باید از کراوات متناسب با ان استفاده کنید. برای مجلس های رسمی سعی کیند از کراوات مشکی استفاده کنید که خیلی عریض نباشد. ولی وقتی پیراهن شما مشکی باشد مختارید که از هرکراواتی که خواستید استفاده کنید.

۴- کراوات چروک شده یا لکه دار :

از آن جایی که کراوات از قسمت های اصلی تیپ شما محسوب می شود اگر دارای لکه باشد یا چروک داشته باشد جالب نخواهد بود. پس سعی کنید بلافاصله بعد از استفاده کراوات خود را دربیاورید و آویزان کید تا چروک و لک نشود.

۵- ست نبودن پیراهن با کراوات :

شما باید از کراواتی استفاده کنید که با رنگ پیراهن شما ست باشد و هم خوانی داشته باشد. اما هنگامی که دچار تردید می شوید که از چه کراواتی استفاده کنید می توانید به سراغ رنگ های خنثی مانند خاکستری یا طوسی بروید و با پیراهن سفید ست کنید مطمئنا تیپ خوبی خواهید داشت.

 

۶- گره کوتاه کراوات :

شما نباید از کراوات هایی استفاده کنید که هنگامی که می بندید کوتاه تر از کمربند شما بایستد پس در هنگام خرید دقت کنید که کراوات شما کوتاه نباشد.

۷- طرح های درشت روی کراوات :

یکی دیگر از اششتباهات آقایان این است که هنگام خرید کروات مدل هایی را انتخاب می کنند که طرح های برجسته و درشت دارد که این کار بسیار اشتباه است.

 

۸- گره اشتباه کراوات :

افرادی که در این کار تازه وارد هستند و می خواهند کراوات خود را گره بزندد یا گره هایشان بزرگ می شود، یا کوچک و در برخی موارد سست و ناپایدار می شود که این یک معضل است. باید فاصله یقه و کراوات پوشانده شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *