#


اشتباهاتی که مردان قد کوتاه در خصوص لباس پوشیدن خود دارند

مردان قد کوتاه
16 جولای 2018 بدون نظر 1609 بازدید

اشتباهاتی که مردان قد کوتاه در خصوص لباس پوشیدن خود دارند

اشتباهاتی که مردان قد کوتاه در خصوص لباس پوشیدن خود دارند

افراد بسیاری در جهان هستند که دارای مردان قد کوتاه تری نسبت به سایرین دارند و نسبت به قد خود احساس خوبی ندارند. اگر شما نیز جز مردان قد کوتاه هستید و تمایل دارید در موقعیت ها و مناسبت های مختلف کمی بلندتر از حد معمول به نظر برسید می توانید از راهکارهایی که در اختیار شما قرار داده می شود استفاده کنید.

 برخی از ایده ها و نظرات موجب می شوند تا ظاهری متغیر داشته باشید و بتوانید به پوشش دلخواه خود دست پیدا کنید. اکثر مردان قد کوتاه در خصوص لباس پوشیدن خود اشتباهاتی را مرتکب می شوند که ظاهری نامرتب و زشت را برای آن ها به ارمغان می آورد. در این مطلب قصد داریم این اشتباهات را عنوان کنیم تا با اطلاع از آن ها بتوانید نوع پوشش خود را تغییر داده و ظاهری مرتب برای خود به وجود بیاورید.

عدم استفاده از لباس هایی که فیت تن است

گاهی اوقات یافتن لباس هایی که فیت تن فرد باشد کمی مشکل به نظر می رسد. مردان قد کوتاه گمان میکنند در صورتی که لباس های کوتاهی را برای خود انتخاب کنند قد آن ها کوتاه تر از حد معمول به نظر خواهد رسید اما باید بگوئیم این طرز فکر کاملا اشتباه است.

افراد باید لباس هایی را انتخاب کنند که کاملا اندازه تن آن ها بوده و ظاهری زشت را برای آن ها به وجود نیاورد. بنابراین بهتر است این دسته از مردان به سراغ لباس هایی که دارای قد بلندی هستند نرفته و لباس هایی که فیت تن است را جایگزین آن ها کنند.

استفاده از شلوارهای فاق کوتاه

اغلب افرادی که دارای قد بلندی هستند پاهای کشیده تری دارند بنابراین در صورت تمایل به قدبلند دیده شدن باید توجه ویژه ای نیز به شلوار مورد استفاده داشته باشند. بهتر است به سراغ شلوارهایی بروید که می توانند پاهایتان را کشیده تر از همیشه نشان دهند. در این خصوص استفاده از شلوارهای فاق کوتاه به هیچ وجه توصیه نمی شود.

استفاده از رنگ های روشن

همانطور که می دانید رنگ های تیره موجب یم شوند تا اندام فرد کمی لاغرتر به نظر برسد بنابراین چنانچه قد کوتاهی داشته و یا اندام تان لاغر است سعی کنید در هنگام انتخاب لباس به سراغ رنگ های روشن نروید. لباس هایی باعث می شوند فرد چاق تر دیده شود در کوتاه تر نشان دادن او نیز تاثیر بسیاری دارند اما رنگ های تیره موجب می شوند افراد لاغرتر دیده شوند و قد آن ها بلندتر از حد معمول به نظر برسد.

استفاده از لباس هایی با رنگ متضاد

یکی دیگر از اشتباهاتی که مردان در خصوص لباس پوشیدن خود دارند استفاده از لباس هایی با رنگ متضاد است. لباس هایی که از یک رنگ در آن ها استفاده شده موجب می شود تمام توجهات به سمت بالا کشیده شود اما رنگ هایی که در تضاد با یکدیگر هستند باعث می شوند ظاهر افراد حالت یکدست خود را نداشته باشد و همین مسئله قد آن ها را کوتاه تر نشان خواهد داد.

افرادی که تمایل دارند ظاهری یک رنگ را برای خود به وجود بیاورند بهتر است به سراغ لباس هایی بروند که از رنگ های شبیه به هم در خصوص آن ها استفاده شده است. به طور مثال در صورت داشتن شلوار سرمه ای بهتر است پیراهنی که به رنگ تیره است برای ست کردن با آن انتخاب کنید و یا برای ایجاد همانگی با شلوار کرم خود از پیراهنی که به رنگ قهوه ای روشن است استفاده نمایید.

البته باید به خاطر داشته باشید کفش و جوراب نیز باید با لباس هایتان هماهنگی کاملی داشته باشد تا به این ترتیب بتوانید قد خود را بلندتر به نمایش بگذارید.

استفاده از اکسسوری های بزرگ

اکسسوری یکی از مواردی است که در جذابیت ظاهری افراد نقش بسزایی دارد اما افرادی که دارای قد کوتاهی هستند بهتر است در خصوص انتخاب اکسسوری به سراغ مواردی بروند که اندازه بزرگی نداشته باشد. استفاده از اکسسوری های کوچک و باریک در قد بلندتر دیده شدن افراد نقش بسیار مهمی دارد و می تواند ظاهری مرتب را برای مردان قد کوتاه ایجاد کند.

استفاده از کت هایی که دارای دو ردیف دکمه هستند

آقایانی که دارای قد کوتاهی هستند در هنگام خرید کت و شلوار با مشکلات بسیاری مواجه می شوند. افراد قد کوتاه بهتر است در خصوص کت و شلوار خود به سراغ مدل هایی که دارای دو ردیف دکمه هستند نروند. کت هایی که یک ردیف دکمه دارند موجب می شوند تا قد آن ها بلندتر از معمول به نظر برسد و همین مسئله در جذابیت ظاهری افراد تاثیرگذار خواهد بود.

یکی دیگر از اشتباهاتی که مردان مرتمب می شوند انتخاب کت هایی با اپل است. این مدل از کت ها نیز موجب می شوند افراد پهن تر دیده شوند و قد کوتاهی از آن ها را به نمایش خواهد گذاشت.

در خصوص آستین کت نیز باید توجه داشته باشند که قد آستین باید به اندازه ای باشد که قسمت کمی از آستین پیراهن قابل رویت باشد و قد کت نیز نباید بیش از اندازه بلند باشد. با نوجه به این موارد افراد قد کوتاه می توانند ظاهری زیبا و جذاب را از خود به نمایش بگذارند و رعایت این موارد در بلندتر دیده شدن اندام آن ها موثر خواهد بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *