#


اسکچرز برندی معتبردر جهان کتانی های روزمره

اسکچرز
16 اکتبر 2017 بدون نظر 1273 بازدید

اسکچرز برندی معتبردر جهان کتانی های روزمره

اسکچرز برندی معتبردر جهان کتانی های روزمره

اسکچرز نام برندی است که در سال ۱۹۹۲ میلادی به وسیله رابرت گرینبرگ به وجود آمد.در آن سال ها لوازم ورزشی مورد نیاز زنان به وسیله کمپانی L.A.Gear تولید میشد و برند نایک به عنوان برترین تولیدکننده لباس های ورزشی مردانه به شمار می رفت.
در بین تمام تولیدکنندگان لوازم ورزشی هیچ کمپانی ای وجود نداشت که به فکر تولید کفش های ورزشی باشد که افراد بتوانند در طول روز نیز از آن استفاده کنند. همین امر موجب شد تا اسکچرز یک در زمینه تولید کتانی های روزمره خود را در سرتاسر جهان معرفی کرده و بشناساند. امروز در این مقاله قصد داریم این برند معتبر جهانی را به شما معرفی کنیم تا با خصوصیات و ویژگی محصولات تولیدی آن بیشتر آشنا شوید.

اسکچرز

اسکچرز

اسکچرز و هدف آن

شرکت اسکچرز با هدف اینکه بتواند به یک برند فوق العاده تبدیل شده و بتواند کتانی های ورزشی و کژوال را وارد بازار کند اقدام به فعالیت کرد و سعی کرد نام خود را به عنوان یک شرکت بزرگ در عرصه فروش کتانی های تولید شده اش حفظ کرده و آن را به یک نام معروف تبدیل کند. اسکچرز برای اینکه بتواند به این اهداف دست پیدا کند محصولات بسیار زیبا و کارامدی را در بخش های متنوع و گسترده و با دسته بندی های گوناگون و جذاب وارد بازار کفش های ورزشی کرد.

جایگاه تاسیس کمپانی اسکچرز در آمریکا بود که توانست نام خود را به عنوان یکی از شرکت هایی که در مدت زمان بسیار کم رشد بالایی داشته اند در سرتاسر جهان پرآوازه کند. این شرکت تمام تلاش خود را به کار بست تا بتواند کفش های مناسب و راحت و زیبایی را برای مردان و زنان تولید کند و توانست تا سال ۱۹۹۸ میلادی ۴۰۰ میلیون دلار سود حاصل از فروش محصولات خود داشته باشد. اسکچرز حدود ۹۰۰ طرح را در مورد کفش های ورزشی خود به اجرا درآورده است و در سراسر جهان افراد بسیاری هستند که از کفش های ورزشی این کمپانی در طول روز استفاده می کنند.

اسکچرز محصولات خود را بیرون از آمریکا و در کشورهایی همچون مکزیک و برزیل و رومانی و حتی چین تولید می کند و این موضوع سبب شده کمپانی اسکچرز بتواند محصولات خود را از لحاظ قیمتی پائین تر از دیگر رقبای خود عرضه کند و این امر یکی از مهمترین عواملی است که باعث شده اسکچرز در بین افراد بسیاری شناخته و مجبوب باشد. اسکچرز برای تبلیغ محصولات خود هرساله بخش زیادی از درامد خود را صرف هزینه کمپین های تبلیغاتی می کند. این کار باعث شده طی چند سال اخیر کمپانی اسکچرز در زمینه تجارت رشد چند میلیون دلاری داشته باشد که خود این موضوع سبب می شود اسکچرز بیشتر از هر زمان دیگری پیشرفت داشته باشد.

اسکچرز

اسکچرز

پس از سالهای زیادی که گذشته در حال حاضر اسکچرز به عنوان یکی از بهترین برندهایی در جهان شناخته می شود که در زمینه تولید کفش های ورزشی روزمره و کارامد فعالیت های گسترده ای را دارا می باشد و ارزش آن به بیش از یک میلیارد دلار می رسد. هم اکنون کمپانی اسکچرز بیش از ۳۰۰۰ مدل کفش ورزشی مناسب را برای مردان و کودکان و زنان در بیشتر کشورهای جهان عرضه کرده است و در مورد کفش هایش دو دسته بندی جداگانه را در نظر گرفته است که عبارتند از lifestyle division و Performance division .

اسکچرز کفش های باکیفیت شیکی را برای زنان و مردان طراحی کرد که با عنوان کفش های لایف استایل در بازار شناخته می شوند. آندسته از افرادی که علاقه مند هستند از آخرین فناوری های به کار رفته در کفش های ورزشی استفاده کنند می توانند به سراغ مجموعه کفش های اسکچرز که با نام Performance Division وجود دارند رفته و کفش مناسبی را برای خود انتخاب کنند. اسکچرز از تبلیغات به صورت سیصدو شصت درجه استفاده کرده و محصولات خود را معرفی می کند و این سبک تبلیغات شامل موارد مختلف تبلیغ از جمله تبلیغ چاپی و تلویزیونی و فروشگاهی می شود.

اسکچرز

اسکچرز

طبق آماری که از فروش کفش های ورزشی در سال ۲۰۱۵ میلادی ارائه شده است اسکچرز توانسته در سه ماهه اول این سال پنج درصد از بازار آمریکا را تنها برای خود کند. این آمار نشان داد که برند آدیداس در ماه مارس سال ۲۰۱۵ توانسته بود با درآمدی بالغ بر ۶/۴ درصد پس از اسکچرز قرار بگیرد و کمپانی های نیوبالانس و اسیکس نیز در مقامهای بعدی جای گرفته اند و نایک همچنان پیشتاز صنعت لوازم ورزشی به شمار می رود و اسکچرز مقام دومی را با خود به همراه دارد ولی با این حال سعی دارد محصولات بهتری را ارائه دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *