#


استفاده از شلوار رنگی راهی برای ایجاد استایل جذاب مردانه

شلوار رنگی
16 دسامبر 2018 بدون نظر 3609 بازدید

استفاده از شلوار رنگی راهی برای ایجاد استایل جذاب مردانه

استفاده از شلوار رنگی راهی برای ایجاد استایل جذاب مردانه

گاهی اوقات افراد گمان می کنند به راحتی می توان لباسی را خریداری کرد اما اگر فردی به دنبال ایجاد استایلی جذاب برای خود باشد باید نکات بسیاری را درنظر بگیرد. باید نسبت به چیزی که برای پوشیدن انتخاب می شود خوب فکر کرده و در واقع استایلی هنری را برای خود به وجود بیاورد. بسیاری از مردان تمایل دارند استایلی کلاسیک را برای خود به وجود بیاورند. برای این افراد توصیه می کنیم که از شلوارهایی با رنگ خنثی و خاکی استفاده کنند.این درحالی است که علاقه مندان به استایل اسپورت می توانند از شلوارهایی با رنگ پاستیلی استفاده کرده و استایلی جذاب را برای خود به وجود بیاورند. در ادامه راهنمای استفاده از شلوار رنگی را عنوان خواهیم کرد که موجب می شود علاقه مندان استایل اسپرت زیبایی را در ظاهر خود ایجاد کنند.

استفاده از شلوارهای Chinos

نظامیان آمریکایی شلوارهایی را وارد عرصه مد شدند که تحت عنوان Chinos شناخته می شود و افراد بسیاری این مدل را انتخاب می کنند تا استایلی جذاب و خاص را برای خود به وجود بیاورند. این مدل از شلوارها حالت رسمی همچون شلوارهای پارچه ای نداشته و در عین حال مانند شلوارهای جین حالت غیررسمی نیز ندارند. پارچه ای که برای تولید این مدل از شلوارها به کار می رود کتان بوده و دارای رنگ بندی متنوعی هستند. این مدل از شلوارها را می توان با پیراهن های دیگری ست کرد و استایلی متفاوت را ایجاد نمود.

شلوارهای Chinos دارای تنوع رنگی بالایی هستند و می توان با استفاده از آن ها استایلی متنوع را ایجاد کرد. مردانی که به دنبال ایجاد استایلی کلاسیک هستند می توانند به سراغ رنگ های خنثی و خاکی این مدل بروند. رنگ های پاستیلی نیز بهترین گزینه برای مردانی به شمار می روند که قصد ایجاد استایلی اسپورت را دارند. طراحان مد این رنگ ها را به عنوان گزینه های برتر درنظر می گیرند و عنوان می کنند مردان با هراستایل و شخصیتی می توانند این مدل از شلوارها را برای خود انتخاب نمایند.

سورمه ای

یکی از برترین رنگ هایی که در بین افراد از محبوبیت بسیاری برخوردار است و به سادگی قابلیت هماهنگی با رنگ های مختلف را دارند رنگ سورمه ای است. این رنگ از شلوار رنگی Chinos را می توان به همراه کت های رسمی مورد استفاده قرار داد و یا استایلی غیر رسمی و دوستانه را با استفاده از آن ها به وجود آورد.

شلوارهای قرمز

افرادی که تمایل دارند توجهات سایرین را به خود جلب کنند می توانند از رنگ قرمز شلوار رنگی Chinos انتخاب کنند. درخصوص لباس های دیگر باید توجه داشت که به سراغ رنگ های خنثی همچون سفید و یا خاکستری رفت. این کار باعث می شود ظاهر شلوغی از خود به نمایش نگذاشته و استایلی جذاب را به وجود بیاورند.

شلوارهای سفید

شلوارهایی که به رنگ سفید هستند باعث می شود تا ظاهر افراد شاداب و مرتب به نظر برسد. این رنگ را می توان به راحتی به همراه رنگ های دیگر استفاده کرد و هماهنگی بالایی با دیگر لباس ها خواهد داشت. به طور مثال زمانی که از تنالیته های رنگ آبی به همراه این رنگ استفاده شود استایلی متفاوت و جذاب را برای افراد ایجاد خواهد کرد.

شلوارهای خاکی

از دیگر رنگ های خنثی که بیشترین کاربرد را در بین افراد دارد رنگ خاکی است. این رنگ را به سادگی می توان با رنگ های دیگر هماهنگ کرد اما ست کردن رنگ خاکی با قرمز و آبی و یا خاکی می تواند بهترین استایل را ایجاد کند.

صورتی

از دیگر رنگی که برای انتخاب شلوار رنگی Chinos بهترین گزینه درنظر گرفته می شود رنگ صورتی است. اغلب افراد این رنگ را مختص دخترها به شمار می آورند اما به این معنی نیست که مردان نباید از آن استفاده کنند. زمانی که رنگ صورتی به همراه رنگ هایی مانند سفید و آبی آسمانی به کار می رود باعث می شود توجه دیگر افراد به شما جلب شود. علاوه بر این انتخاب شلوار رنگی که به رنگ صورتی است، باعث می شود تا فرد اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *