#


داشتن استایل مردانه با لباس پوشیدن به سبک دومینیک کوپر

لباس پوشیدن
15 اکتبر 2017 بدون نظر 1225 بازدید

داشتن استایل مردانه با لباس پوشیدن به سبک دومینیک کوپر

داشتن استایل مردانه با لباس پوشیدن به سبک دومینیک کوپر

جوانان بسیاری هستند که نوع لباس پوشیدن افراد مشهور را الگوی خود قرار می دهند. هیچ ایرادی در این موضوع نمی توان گرفت به شرط اینکه این الگو قرار دادن همراه با آگاهی باشد. امروز قصد داری سبک لباس پوشیدن دومینیک کوپر را برای آندسته از جوانانی که تمایل دارند همچون او لباس بپوشند بیان کنیم.

مختصری در مورد بیوگرافی دومینیک کوپر

دومینیک کوپر در تاریخ دوم جون سال ۱۹۷۸ میلادی در شهر گرینویچ انگلیس متولد شده و زمانی که وارد دنیای هنر و بازیگری شد با بازی در فیلم جنون سرعت توانست نام و آوازه خود را در تمام جهان به شهرت و معروفیت برساند.
دومینیک کوپر تا به حال در جشنواره های بسیاری نامزد دریافت جایزه شده است و توانسته در سال های جوانی خود موفقیت های قابل توجهی را نیز کسب کند. کوپر در سال ۲۰۱۰ بود که با همسر خود روث نگا که یک بازیگر اتیوپی – ایرلندی است از طریق همکاری در فیلمها و سریال هایی آشنا شده و ازدواج کند.

لباس پوشیدن

لباس پوشیدن

نحوه لباس پوشیدن کوپر

سبکی که دومینیک کوپر برای لباس پوشیدن خود برگزیده بسیار متفاوت از سایر افراد می باشد و گاهی اوقات در نوع پوشش خود تنوع نیز ایجاد می کند. کوپر توانست با پوشیدن زره و کلاهخود وارد دنیای بازیگری شده و خود را به تمام جهان معرفی کند. البته باید خاطر نشان شویم این بازیگر بریتانیایی توانسته به مرور سبک های خاصی را در لباس پوشیدن خود به اجرا درآورد.

استایل مردانه

دومینیک کوپر در مورد پوشیدن شلوارهای جین اعتقاد دارد که چندان با سن و سال او تناسب نخواهد داشت از این رو ترجیح می دهد اغلب از کت و شلوارهای رسمی در استایل خود استفاده کند و استایلی مردانه داشته باشد.

استفاده از الگویی خاص در سبک لباس پوشیدن

دومینیک کوپر تا کنون دنباله رو هیچ فردی نبوده و در لباس پوشیدن خود هیچ کس را الگوی خود قرار نداده و نخواسته مانند فرد خاصی لباس بپوشد. طبق گفته خود کوپر در دوران نوجوانی علاقه داشته همچون برادر بزرگترش شیک پوش و جذاب باشد اما اکنون این شیک پوشی را با سبک خاصی که برای خود درست کرده نشان می دهد و از هیچکس تقلید نمی کند.

لباس پوشیدن

لباس پوشیدن

پوشیدن کت چرم به همراه بوت های مردانه

یکی از مهمترین لباس هایی که دومینیک کوپر بسیار به آن علاقه دارد و بیش از هر لباس دیگری از آنها استفاده می کند کت چرم و بوت های مردانه است. طبق آنچه که خود کوپر اعلام کرده کت های چرم متنوع و مدل های مختلف بوت های مردانه بیش از هر طرح دیگری نظر او را جلب می کنند بنابراین یکی از راه های شیک پوش بودن می تواند همین مورد باشد.

بستن ساعت مچی

کوپر همواره از ساعت مچی به عنوان یک اکسسوری بسیار مهم و کاربردی در استایل خود استفاده می کند بنابراین بستن ساعت مچی را در داشتن استایلی زیبا و جذاب فراموش نکنید و یک ساعت خوب و مناسب را انتخاب کنید.

عدم استفاده از کیف مردانه

دومینیک کوپر از جمله افرادی است که هیچ علاقه ای برای استفاده از کیف های مردانه نداشته و تقریبا خیلی کم پیش آمده که یک کیف مردانه را در دست داشته باشد.

انتخاب سبک مناسب برای لباس پوشیدن

دومینیک کوپر معتقد است که اگر شما فرد مشهوری در جامعه نیستید می توانید به راحتی از لباس هایی که دارای طرح و رنگ مختلفی هستند استفاده کرده و در همه جا حضور یابید اما اگر بازیگر هستید و یا در جامعه دارای شهرت و معروفیت می باشید نباید به سراغ این سبک لباس پوشیدن بروید چرا که تمام کارشناسان و فعالانی که در عرصه مد و زیبایی در حال فعالیت هستند شما را مورد تمسخر قرار داده و از سبک لباس پوشیدن شما انتقاد خواهند کرد. پس بهتر است به هنگام انتخاب سبک لباس پوشیدن جایگاه اجتماعی خود را نیز در نظر داشته باشید در اینصورت می توانید یک سبک خاص را برای لباس پوشیدن خود انتخاب کرده و جذابیت خود را نشان دهید.

لباس پوشیدن

لباس پوشیدن

پوشیدن کت و شلوار

دومینیک کوپر به افرادی که تمایل به پوشیدن کت و شلوار دارند توصیه می کند از کت و شلوارهایی که به رنگ طوسی و مشکی و سرمه ای در بازار وجود دارد استفاده کنند. به عقیده او این رنگ کت وشلوار جذابیت استایل مردان را بالا برده و شیک پوشی آنها را نشان می دهد بنابراین به یاد داشته باشید که در انتخاب کت و شلوار ابتدا به سراغ این رنگ ها رفته و رنگ های دیگر را کنار بکذارید.

استفاده از رنگ های مورد علاقه در لباس پوشیدن

دومینیک کوپر بیش از هر رنگی در مورد تیشرت و شلوار جین رنگ مشکی را انتخاب می کند و این رنگ در لباس های اسپرت و غیر رسمی بیش از هر رنگ دیگری مورد توجه او قرار دارد.

با رعایت مواردگفته شده شما نیز می توانید همچون دومینیک کوپر از یک استایل جذاب برخوردار بوده و در نظر دیگران به عنوان یک فرد شیک پوش دیده شوید کافی است کمی در انتخاب لباس خود دقت به خرج داده و متناسب با هیکل خود لباس انتخاب کنید و به سراغ هر لباسی با هرسبکی نروید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *