#


استایل قهرمانانه با برند اسپرت سالامون

سالامون
7 نوامبر 2017 بدون نظر 1343 بازدید

استایل قهرمانانه با برند اسپرت سالامون

استایل قهرمانانه با برند اسپرت سالامون

کوه های آلپ که در کشور فرانسه قرار دارد جایگاه تولید برندی جهانی است که توانست در جهان ورزش جایگاه ویژه ای را برای خود پیدا کند. سالامون برندی ورزشی بود که در سال۱۹۴۷ میلادی در این رشته کوه ها پدیدار شد. این برند فرانسوی تولیدات با کیفیتی که مخصوص کوهنوردی است را به وجود آورده و در اختیار کوهنوردان قرار داده است. البته بیشتر اسکی بازانی که در رشته های اسکی نورودیک و آلپاین فعالیت دارند از محصولات برند سالامون استفاده می کنند.

این برند اروپایی به جز لوازم مورد نیاز برای اسکی و کوهنوردی لباس ها و تجهیزات لازم برای ورزش های دیگر همچون اسنوبورد ، پیاده روی ، دو در مسیرهای طولانی و بسیاری دیگر از ورزش ها را تولید کرده است که علاقه مندان و ورزشکاران می توانند از محصولات با کیفیت بالا و مدرن این کمپانی وسایل مورد نیاز خود را تهیه کرده و به ورزش مورد علاقه خود بپردازند.

برند سالامون توانسته در زمینه ورزش هایی که با کوه در ارتباط هستند تنوع زیادی را ایجاد کند. تنوع هایی که سالامون به وجود آورد باعث شد افراد بیشتری علاقه مند به ورزش شوند و از این محصولات بیشترین بهره مندی را داشته باشند.

سالامون

سالامون

برند سالامون توانسته در حیطه کاری خود ایده های جدیدی را به مرحله اجرا برساند و بسیاری از محدودیت هایی که در این زمینه وجود داشته را از میان بردارد. این برند جهانی توانسته با ادغام سنت و فرهنگ و تعهد یک مفهوم کاربردی و ساده را به وجود بیاورد. از نظر این برند مردمانی که در کوهستان های معروف زندگی می کنند می توانند محصولات معروفی را نیز تولید کرده و به سایر نقاط نشان دهند. دفتر مرکزی سالامون در شهر انسی فرانسه قرار دارد و از این مرکز می تواند کلیه شعبات خود را در هر نقطه ای از جهان که وجود دارد کنترل و مدیریت نماید.

سالامون در طول تاریخ

در شهر انسی فرانسه خانواده ای زندگی می کردند که با نام سالامون معروف بوده و حرفه آن ها جوشکاری بود. این خانواده در سال۱۹۴۷ میلادی تصمیم گرفتند در شهر خود یعنی انسی مسیر تولید تیغه های اره را هموار سازند و به این منظور فروشگاهی را افتتاح کردند. این خانواده فرانسوی پس از اندک زمانی توانستند تجهیزات لازم که برای ساخت لبه های استیل در اسکی و فیکس به کار می رود را توسعه دهند تا بتوانند تولیدات بهتر و با کیفیت تری را ارئه دهند.

آن ها فروشگاه خود را با نام سالامون افتتاح کرده بودند و توانستند نخستین محصول تولیدی خود را در سال۱۹۵۷ میلادی با نام le lift تولید کرده و به جای نوارهای فیکس چرمی که پیش از آن در چوب های اسکی به کار می رفت مورد استفاده قرار دهند. این محصول به سرعت توانست جایگاه خود را در مورد چوب های اسکی پیدا کرده و باعث ارتقای کیفیت این چوب ها نیز بشود.

سالامون

سالامون

سال۱۹۶۶ میلادی زمانی بود که کمپانی سالامون توانست فیکس های اسکی که دارای پاپوش لاستیکی بود را ابداع نماید. این فیکس های جدید قابلیت این را داشتند که به صورت خودکار آزاد شوند. محصول جدیدی که توسط سالامون در آن سال تولید شده بود نخستین بار در بازی های المپیک توسط ورزشکاران به کار گرفته شد.

کمپانی سالامون در سال۱۹۷۲ میلادی توانست به عنوان نخستین تولید کننده فیکس در بازارهای جهانی معرفی شود. در آن سال این برند معروف فرانسوی توانسته بود بیش از یک میلیون جفت فیکس را در طول یک سال به فروش برساند که سود اقتصادی خوبی را برای خانواده سالامون در پی داشت.

در ابتدا حرفه خانواده سالامون فقط ساختن لبه های اسکی بود تا اینکه خلاقیت بیشتری از خود نشان دادند و تصمیم گرفتند وارد حوزه های تولیدی محصولات دیگر نیز بشوند. این برند در سال۱۹۷۹ توانست کفش های اسکی با نام SX90 را تولید نماید. چوب های اسکی که توسط این برند معروف طراحی و تولید شدند حدود یک دهه پس از تولید کفش های اسکی بود. در همین سال ها بود که آلپاین های تولیدی سالامون توانست نام و آوازه ای را در بازار برای خود پیدا کند و یک موفقیت عالی برای برند سالامون به وجود بیاورد.

در سال های نخستین دهه هشتاد میلادی بود که سالامون توانست سری اس ایکس کفش های اسکی خود را وارد بازار کند و در اصل به واسطه همکاری با طراحی فرانسوی به نام راجر تالون توانسته بود به تولید این مدل از کفش های اسکی دست پیدا کند. در سال۱۹۸۴ میلادی سالامون تصمیم گرفت از استعداد افراد جوان در طراحی نیز کمک بگیرد و در همین سال با همکاری طراحی جوان به نام راجر پایتیوت توانست کفش های اسکی اس ایکس۹۱ را روانه بازار کند. در تولید این مدل از کفش های اسکی از کنترل کشویی استفاده شده بود که باعث می شد کفش به سمت جلو قابلیت کشیده شدن داشته باشد.

سالامون توانسته فروش خود را به دویست و پنجاه میلیون یورو برساند و توانست در سال۱۹۹۲ کفش های کوهنوردی را در زمینه ورزش های تابستانی تولید کرده و وارد بازار کند. این برند فرانسوی در سال۱۹۹۷ میلادی تخته های مختلف و فیکس ها و کفش ها را تولید کرده و خط تولید تجهیزات کامل اسنوبورد را به شکلی کامل به راه بیاندازد.

سالامون

سالامون

در همین  سال بود که برند فرانسوی سالامون به وسیله کمپانی آدیداس خریداری شد و در حال حاضر توانسته بیشتر از بیست میلیون جفت فیکس ایکس سی را به فروش رسانده است. سال۲۰۱۱ زمانی بود که برند سالامون توانست خط تولید کوئست بست را به راه بیاندازد؛ این مدل از کفش ها در طراحی خود دارای یک سراشیبی است که باعث می شود هنگام پیاده روی فرد بتواند عملکرد بهتری را از خود نشان دهد و در پاهای خود احساس خستگی نداشته باشد.

این برند معروف هم اکنون محصولات متنوعی را در مورد ورزش های کوهنوردی ، اسکی ، پیاده روی و حتی اسنوبرد طراحی و توید کرده و آن ها را به بیشتر از چهل کشور جهان و همچنین پنج قاره ارسال کرده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *