#


استایل زیبا و مردانه بدون استفاده از کراوات و پاپیون

27 فوریه 2018 بدون نظر 3717 بازدید

استایل زیبا و مردانه بدون استفاده از کراوات و پاپیون

استایل مردانه و جذاب بدون استفاده از کراوات و پاپیون به همراه کت و شلوار

در حال حاضر بسیاری از قوانین قدیمی که در دنیای مد وجود داشته دچار تحول شده و همسو و هماهنگ با پیشرفت فناوری و فرهنگ راحت بودن مدهایی به وجود آمده اند که هدف آن ها سادگی در کنار برازندگی می باشد. در این مطلب برخی از مهم ترین اصول را که در شیک پوشی مردان در دنیای امروز لازم است را ذکر کرده ایم و ست هایی زیبا و جذاب را که در عین زیبایی، دست و پا گیر نبوده و می تواند استایل جذابی را برای شما ایجاد کند به نمنایش گذاشته ایم تا با استفاده از آن ها بتوانید شیک پوشی را در ظاهر خود به نمایش بگذارید.

داشتن استایل رسمی بدون استفاده از کراوات و پاپیون

تا سی سال قبل هیچ کسی فکرش را هم نمی کرد لباس های رسمی مردان، بدون استفاده از کراوات و پاپیون بتواند ظاهری رسمی را برای آن ها به وجود آورده و مورد قبول قرار واقع شود. اما در حال حاضر ست های رسمی هر روزه به سمت ساده تر شدن و راحتی بیشتر پیش می روند و بسیاری از افرادی که در دنیای مد فعالیت دارند، ست هایی را برای مردان امروزی طراحی و تولید نموده اند که هم می تواند شیک بوده و هم راحتی و آزادی مردان را می تواند پاسخگو باشد. در حال حاضر ست های مختلفی در خصوص کت و شلوار مردانه طراحی شده است که برخی از آن ها دارای قالب گشاد بوده و برخی دیگر کاملا اندازه و فیت تن فرد می باشد که این ترکیب های زیبا بدون استفاده از کراوات و پاپیون می تواند استایل رسمی و زیبایی را برای فرد به وجود بیاورد.

می توان از کت و شلوارهایی که دارای طیف خاکستری- دودی- قهوه ای هستند انتخاب نموده و در ظاره خود به کار بگیرید. این سبک کت و شلوارها برای افرادی که به دنبال تیپ های روزمره هستند و یا می خواهند در محیط کار و یا هنگام ملاقات با دوستان، خوش تیپ و شیک پوش و در عین حال راحت باشند گزینه ای مناسب خواهد بود. این طیف رنگی به علت انیکه خنثی است، قابلیت بسیار زیادی در هماهنگ شدن با لباس های دیگر دارد. شما این امکان را دارید که یک کت و شلوار خاکستری را با پیراهن ساده ای که به رنگ سفید است بر تن کرده و همچون یک مرد کلاسیک و خوش پوش دیده شوید، و یا می توانید آن را به همراه پیراهن های ساده که رنگی هستند پوشیده و موجب شاد تر دیده شدن تیپ خود شوید و ظاهر زیبایی را از خود به نمایش بگذارید. رنگ های صورتی، لیمویی، آبی و سبز، ست های مناسبی در مورد کت و شلوارهای خاکستری و قهوه ای محسوب می شوند و می توانند ست بسیار مناسبی را برای خود به وجود بیاورند.

سورمه ای، رنگی مخصوص مردان شیک پوش

در صورتی که به کلکسیون های برند های معتبر مردانه در دنیای مد بنگرید و یا به لباسی که به وسیله سران کشورهای مختلف و مقامات ارشد و مردان شیک پوش توجه کرده باشید متوجه خواهید شد که اغلب این مردان خوش استایل کت و شلوارهایی که به رنگ سورمه ای و یا آبی تیره است را به کار می گیرند. با توجه به این موضوع اگر تمایل دارید شیک پوش باشید، به یاد داشته باشید که جای کافی برای یک کت و شلوار سورمه ای در کمد لباس های خود داشته باشید تا یک قدم بزرگ به سمت شیک پوشی را برداشته باشید. این رنگ از کت و شلوار ها همان گونه که می تواند با پیراهن سفید رسمی و کراوات هماهنگ و مناسب با آن، لباس یک رییس جمهور شیک پوش و خوش استایل باشد، به همراه یک تی شرت یقه گرد که کمی نیز ساده است می تواند ترکیبی خوب و مناسب را برای مردان  جوان به وجود بیاورد که تمایل دارند شیک و جذاب در محل کار خود و یا مهمانی دوستانه حضور داشته باشند.

لباس هایی که وجود آن ها در کمد مردان الزامی است: کت تک ساده به همراه پیراهن مردانه سفید

چنانچه کت تک ساده ای دارید که بسیار خوش دوخت است و در طیف سورمه ای و خاکستری قرار دارد و به صورت کامل قالب اندام تان است، در واقع با یک تیر چند نشان زده اید و دارای لباس های مختلفی هستید چرا که این کت تک را می توانید به همراه پیراهن های ساده مردانه و یا حتی پیراهن های طرح دار و حتی جلیقه و شال ولباس های مختلف ست و همانگ کرده و هر بار ظاهری زیبا و متنوع را برای خود به وجود بیاورید. یک پیراهن سفید مردانه هم یکی از الزامات کمد لباس مردان شیک پوش می باشد چرا که یک پیراهن سفید ساده دارای آهار است، قابلیت ست شدن با هر لباسی را دارا می باشد و ظاهری زیبا و جذاب و در عین حال مرتب را برای شما به وجود خواهد آورد.

تی شرت به همراه کت و شلوار،ایجاد استایلی اسپرت و زیبا برای مردان مد روز

گاهی استفاده از پیراهن های مردانه که دارای یقه بوده و آستین بلندی دارند در آب و هوای گرم، چندان راحت به نظر نمی رسد. هیچ جای نگرانی نیست، طراحانی مانند جورجیو آرمانی به فکر شما بوده اند طرح های راحتی را خلق کرده اند و ست هایی را به وجود آورده اند که در گرمای هوا هم در عین راحتی، کاملا اندازه شما نیز خواهد بود. تی شرت های ساده که دارای یقه گرد و یقه هفت هستند و ترکیب کردن آن ها با کت و شلوارهای اسلیم فیت که قالب تن است و اسپرت، گزینه مناسبی برای انتخاب مردانی می باشد که تیپ اسپرت را بر هر تیپ دیگری ترجیح می دهند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *