#


استایل جذاب و مردانه همچون ژوزه مورینیو

مورینیو
29 نوامبر 2017 يك نظر 1503 بازدید

استایل جذاب و مردانه همچون ژوزه مورینیو

استایل جذاب و مردانه همچون ژوزه مورینیو

مسلما همه ما تا به حال نام ژوزه مورینیو را شنیده ایم و می دانیم که او اهل فوتبال است اما مسلما این نکته را نیم دانیم که مورینیو همیشه سعی کرده همچون زمان هایی که مربیگری می کند در مورد نوع پوشش و استایل خود نیز بی عیب و نقص رفتار کند. در این مقاله می خواهیم در مورد استایلی که این مربی ورزشی درارد کمی گفتگو کنیم تا آقایانی که قصد دارند مانند او استایل خود را جذاب تر نشان دهند بدانند چه لباس هایی را باید انتخاب کنند تا بتوانند مانند او استایل جذاب و برازنده ای را داشته باشند.

ژوزه مورینیو و استایل کلاسیک و جذاب او

زمانی که مورینیو موفق شد در زمینه مربیگری و هدایت تیم فوتبال خود به موفقیت های بسیاری دست پیدا کند افراد زیادی تصمیم گرفتند با تقلید از او و الگوبرداری از استایل کلاسیک و ساده ای که داشت استایل خود را تغییر دهند. ژوزه مورینیو یکی از مربیان به نامی است که در زمینه کاری خود بسیار توانمند بوده و همواره کوشیده استایل و نوع پوشش خود را نیز همچون مربیگری اش بی عیب و نقص داشته باشد. ژوزه مورینیو اغلب با کت و شلوار دیده می شود و همیشه آن ها را از بین برندهای مختلفی که در ایتالیا وجود دارد تهیه می کند. اغلب کت و شلوارهایی که مورینیو به تن می کند دوخته شده به وسیله برند آرمانی و یا هوگو باس هستند که نام این برند ها به تنهایی برای جلب نظر افراد کافی است.

آنطور که از شواهد به نظر می رسد مورینیو به کت و شلوار خود که رنگ طوسی تیره دارد و در دوخت آن از طرح های مدرن استفاده شده است علاقه بسیار زیادی دارد که در اکثر اوقات برای پوشیدن این کت و شلوار از پیراهن هایی که به رنگ ابی سیر هستند استفاده می کند. مورینیو به همراه این کت و شلوار اکثرا از کراواتی که دارای رنگ تیره تری است استفاده می کند و یک ست زیبا و جذاب را به وجود می آورد.

مردانی که به استایل بینظیر این مربی ورزشی علاقه دارند می توانند در مورد مجالس غیر رسمی که دعوت هستند از کت و شلواری به رنگ طوسی تیره استفاده کنند. این لباس باعث می شود یک استایل جذاب و در عین حال کمی غیر رسمی پیدا کنید.

مورینیو

مورینیو

استفاده از لباس های بافت و پوشیدن آن ها به سبک مورینیو

ژوزه مورینیو تنها به پوشیدن کت و شلوار اکتفا نکرده و به همراه بلیزر معروفی که دارد از لباس های بافت نیز استفاده می کند. در مورد لباس های بافت بهتر است از رنگ های خاکستری موردی را انتخاب کنید و آن ها را در زیر بلیزهای مشکی و یا طوسی خود به کار ببرید تا استایل خرق العاده ای را درست کنید.

ژوزه مورینیو به دلیلی اینکه در ایتالیا زندگی می کند به شال گردن هایی که ایتالیایی هستند علاقه بسیار زیادی دارد و در روزهایی که هوا کمی سردتر است از شال گردن های خود استفاده می کند. یکی از خصوصیات مورینیو این است که در مورد انتخاب شال گردن هرگز به سراغ رنگ های روشن نمی رود و همواره کوشیده رنگ هایی را انتخاب کند که نشان دهنده حالت کلاسیک بوده و اغلب به رنگ خاکستری نزدیک هستند. این رنگ ها در استایل مورینیو بیش از هر چیز دیگری خود را نشان می دهد و جذابیت استایل او را خاطر نشان می شود.

استفاده از اورکت

زمانی که تیم ها برای بازی لیگ آن هم در پائیز آماده می شوند همیشه این احتمال وجود دارد که هوا تغییر کرده و باران بیاید. مورینیو در این هوای نابسامان از یک اورکت استفاده می کند که بهترین گزینه برای این جو است. شما نیز می توانید یک اورکت مناسب را برای خود انتخاب کنید و برای جلوگیری از برخورد هوای سرد با گردن خود می توانید یقه آن را بالا داده و سر و ردن خود را گرم تر نگه دارید. پوشیدن یک اورکت مناسبمی تواند در جذابیت استایل شما نقش بسیار مهمی داشته باشد پس حتما یک اورکت اندازه را در بین لباس های پائیزه و زمستانی خود داشته باشید.

مورینیو

مورینیو

استایل ژوزه مورینیو در روز های مسابقه دادن

ژوزه مورینیو برای روزهایی که قرار است مسابقه ای برگزار شود قوانین خاصیرا برای استایل خود دارد. از جمله قوانینی که او دارد این است که هرگز عطری را مورد استفاده قرار نمی دهد و صورت خود را اصلاح نمی کند. غیر از ساعت مچی اش هیچ اکسسوری دیگری را به همراه ندارد. ساعتی که مورینیو علاقه زیادی به آن دارد De La Cour است که همیشه آن را با خود داشته و قابلیت ست شدن با استایل های مختلف را دارا می باشد.

در مورد کفش هایی که مورینیو در این روزها به پا می کند اکثرا کفش های چرم جیر و یا بوت های چلسی است که موجب می شوند اقتدار و جذابیت استایل او بیش از هر چیز دیگری جلب توجه کند.

مورینیو و استایل غیر رسمی او

مورینیو زمان هایی که در استایل خود از کت و شلوار استفاده نمی کند هم می تواند جذابیت خود را به خوبی نشان دهد. او در استایل غیر رسمی خود از پلوشرت و پیراهن هایی که کمی شل هستند استفاده کرده و آن ها را با شلوارهای جین هماهنگ می کند. لباس هایی که مورینیو برای پوشیدن انتخاب می کند همگی موجب می شوند تا استایل مدیریتی او به زیبایی خود را نشان داده و جذابیت آن بیش از هر چیز دیگری به چشم بیاید.

هر فردی با هر سن وسالی می تواند استایلی همچون مورینیو داشته باشد و خوش تیپ وجذاب به نظر برسد. اگر شماهم تمایل دارید به عنوان یک مرد شیک پوش وجذاب دیده شوید می توانید از این مربی ورزشی الگو برداری کرده و جذابیت استایل خود را ارتقا ببخشید. جذابیت در هر سن وسالی که باشید می تواند از شما یک فرد منحصر بفرد ساخته و ظاهری ایده آل را به ارمغان بیاورد. پس تردید را کنار گذاشته و استایل خود را همچون مورینیو تغییر دهید تا بتوانید در هر لحظه ای اقتدار و وقار خود را به رخ بکشید واز داشتن ظاهری جذاب احساس رضایت نمائید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *