#


استایل جذاب خود را با برترین عطرها کامل کنید

13 ژانویه 2018 يك نظر 1783 بازدید

استایل جذاب خود را با برترین عطرها کامل کنید

استایل جذاب خود را با برترین عطرها کامل کنید

عطرقابلیت های بسیاری دارد که یاد آوری خاطره یکی از آن ها است. عطرها احساس خوبی را برای افراد و تمام اطرافیان آن ها به وجود می آورد و به قدری در یادآوری پر قدرت عمل می کند که برای توصیف آن نمی توان هیچ واژه و کلامی را به کار برد. در این مطلب قصد داریم چند نمونه از عطرهایی را که به عنوان خوشبوترین و برترین عطرهای دنیا شناخته می شوند معرفی کنیم تا در صورت تمایل از آن ها برای استایل جذاب خود استفاده کرده و خاطره ای معطر از خود بر جای بگذارید.

عطر ناب Amouage Interlude Women

یکی از عطرهای خوشبو و جذاب که مخصوص زنان می باشد Amouage Interlude Women می باشد که می تواند با رایحه خوب خود تمام احساسات خوب و نهفته در درون هر فردی را آشکارا نشان دهد. این عطر ناب به وسیله کریستوفر چونگ به وجود آمده است و در آن از ترکیب گل همیشه بهار و ترنج و گریچ فروت به همراه زنجبیل استفاده شده است که ماندگاری بالایی نیز دارد. این عطر رایحه ای گرم و شیرین داشته و گزینه ای مناسب برای خانم ها در ماه های سرد سال به شمار می رود. تمام ترکیبات طبیعی به کار رفته ددر این عطر موجب می شود تا رایحه ای جذاب را داشته باشید و بتوانید افراد را به سمت خود جذب کنید.

عطر مردانه و ناب Classic No 77

 یکی از عطرهای شرقی که ایده آل ترین عطر برای مردان می باشد بوده و دارای لیمو، میخک و ترنج و ریحان و سنبل و سیب و دارچین بوده و در کنار آن رایحه های نعناع هندی به همراه پایه سدر و مشک و وانیل مخلوط شده است و موجب شده تا عطری خوشبو و ماندگار برای مردان به دست بیاید.

این عطر در کشور بحرین تولید شده است و رایحه ای خاص و کمی تند را از خود متصاعد می کند. کاربرانی که از این عطر استفاده کرده اند معتقدند رایحه آن شباهت بسیار زیادی به بوگارت سیلور دارد و می توان گفت یک رایحه بسیار تک و فوق العاده دارد. این عطر مردانه شرقی برای فصل سرد سال بهترین انتخاب برای مردان می باشد و می توانند به وسیله آن جذابیت استایل خود را ارتقا بدهند.

عطر خاص David Yurman

یکی از برندهای آمریکایی که پیشتر در زمینه تولید جواهرات لوکس و زیبا فعالیت داشته دیوید یورمن است که هم اکنون در زمینه تولید عطرهای خاص و ویژه نیز وارد شده و توانسته موفقیت های بسیاری را در این زمینه تولید نماید. عطری که به نام دیوید یورمن تولید شده مناسب برای مردان و زنان بوده و رایحه ای گرم و تلخ دارد و گزینه ای ایده آل برای ماه های سرد سال می باشد. این عطر خاص و ویژه توانسته در روزهای نخستی که وارد بازارهای جهانی شده مورد استقبال زیادی قرار بگیرد. اگر قصد حضور در مجالس شبانه را دارید می توانید از این عطر گران قیمت استفاده کرده و جذابیت ظاهری خود را با آن تکمیل کنید.

عطر بی همتای Damask Oud

این عطر مردانه جذاب یکی از عطرهای لاکچری است که به وسیله خانه عطر هوگوباس و در سال۲۰۱۱ مطرح شده است. رایحه ای که از این ادکلن متصاعد می شود مسحور کننده و کمی تند می باشد و هنگام استفاده از آن زبری خاصی را از آن متوجه می شوید. ترکیب عودی که در این عطر وجود دارد موجب شده به عنوان یکی از عطرهای برتر جهان شناخته شود و مورد استفاده مردان بسیاری از سراسر جهان قرار بگیرد. این عطر بویی ملایم و در عین حال تند را دارد و مردان می توانند در تمام طول سال به راحتی از آن استفاده نمایند. این عطر در شیشه ای خاص و ویژه ارائه می شود که کیفیت بالای موجب شده تا ادکلن ارزش بالایی را به دست بیاورد.

عطر خاص Velvet Amber

یکی دیگر از عطرهای مردانه که بسیار خاص و ویژه است عطر Velvet Amber می باشد که آن هم به وسیله خانه عطر هوگو باس معرفی شده است. ماندگاری این عطر بسیار بالا بوده و زمانی که عطر آن در فضا پخش می شود نشانی از ثروتمندی و قدرت برای دیگران است.

مردانی که تمایل دارند قدرت و ثروت خود را به رخ دیگران بکشند می توانند از این عطر استفاده کنند. در ترکیبات این عطر ماندگار از عنبر و کهربا استفاده شده است که موجب شده به عنوان یک عطر مخملین و تا حدی شیرین به نظر برسد و می توان آن را در گروه عطرهای شرقی قرار داد. رایحه ملایم و شیرین این عطر قابلیت استفاده در تمام طول سال را دارد و مردان می توانند استایل خود را با رایحه آن به کاملترین حد برسانند.

عطر زنانه و خاص Chanel Coco

نخستین عطری که پس از درگذشت خانم Chanel  ساخته شد این عطر ناب می باشد که به یاد او تولید شده و زمان ورود ان به بازار سال۱۹۸۴ میلادی می باشد. طراحی این عطر سعی کرده تمام جوانب زندگی خانم شانل را به وسیله این عطر به طرفداران او نشان بدهد.

عطر کوکو شانل دارای رایحه ای گرم و تلخ می باشد و اگر برای مراسم های خاص و میهمانی های خود به دنبال عطری ناب هستید توصیه می کنیم حتما این عطر را مورد استفاده قرار دهید. استفاده از این عطر موجب می شود در کنار ظاهر زیبا و جذابی که برای خود درست کرده اید بتوانید عطری خوش و ماندگار را نیز داشته و موجب ایجاد احساسی خوشایند در نزدیکان و اطرافیان نیز بشوید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *