#


استایل جذاب برای خانم های چهار شانه با انتخاب لباس مناسب

5 مارس 2018 بدون نظر 4835 بازدید

استایل جذاب برای خانم های چهار شانه با انتخاب لباس مناسب

خانم های چهار شانه و انتخاب لباسی مناسب برای ارتقای جذابیت استایل

برخی از خانم ها دارای سایز بزرگی هستند و در بیشتر مواقع انتخاب لباس برای آن ها کمی مشکل خواهد بود و دچار سردرگمی های بسیاری خواهند بود. اگر شما نیز دارای سایز بزرگی هستید باید برای انتخاب لباس های خود اصول و نکاتی را در نظر گرفته و با توجه به این اصول و قواعد اقدام به انتخاب لباس نمایند. خانم های سایز بزرگ با شانه های پهن خود گمان می کنند نمی توانند در انتخاب لباس های شلوغ که دارای طرح های زیادی هستند راحت عمل نمایند. در این خصوص باید بگوئیم این افراد کمی اشتباه می کنند و در صورتی که به سراغ لباس هایی با خط های مورب و عمودی بروند و رنگ های تیره تری همچون مشکی را انتخاب نمایند می توانند ظاهر زیبا و جذابی را برای خود ایجاد کنند و زیبایی استایل خود را بیشتر نشان دهند. در این مقاله اصول و قواعدی را مطرح می کنیم که می توانید با استفاده از آن ها استایل زیبایی را برای خود به وجود بیاورید.

استفاده از لباس های طرح دار و شلوغ

هر اندازه که لباس انتخابی شما شلوغ تر باشد و طرح های زیادی در آن به کار رفته باشد به همان اندازه هم می تواند حواس هر بیننده ای را پرت کرده و هیچ کس به پهنی شانه های شما توجهی نخواهد کرد. به همین دلیل توصیه می کنیم به سراغ رنگ های متنوعی بروید که دارای طرح های شلوغ ولی در عین حال متوسطی باشد. پارچه هایی که از تصاویر گل برای طراحی آن ها استفاده شده می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای افراد باشد که باید آن ها را نیز مد نظر قرار دهند. در کنار این سبک از لباس ها به خاطر داشته باشید که موهای خود را از بالا ببندید تا زیبایی ظاهری شما را چندین برابر کند.

توجه به یقه لباس

فرمی که یقه هر لباسی دارد می تواند تاثیر بسیاری در ظاهر افرادی که سرشانه های درشتی دارند داشته باشد. یکی از مناسب ترین انواع یقه برای این دسته از افراد یقه های گرد می باشد که کمی نیز عریض هستند. این مدل از یقه موجب می شود تا این افراد با طرافت بیشتری دیده شوند و این درست مانند این است که فردی با صورت گرد از عینکی به شکل مربع استفاده نماید. یقه های منحنی شکل موجب می شوند تا شانه های این افراد به صورت متعادلی صاف و کمی عریض دیده شوند. یکی دیگر از نکات مهم توجه به رنگ این لباس ها می باشد و شما این امکان را دارید در خصوص این مدل از یقه ها هر رنگی که متناسب با سلیقه و نظرتان است را انتخاب نمائید. البته در انتخاب لباس خود باید به فصل نیز توجه نمائید اما در کنار این مساله باید توجه داشته باشید که رنگ های تیره موجب می شوند تا ظرافت بیشتری از شما دیده شود و ظاهر زیباتری را برای خود به وجود بیاورید.

انتخاب لباس هایی با یقه هفت

لباس هایی که دارای یقه هفت هستند همیشه توانسته اند استایلی ویژه و جذاب را به وجود بیاورند. طول این مدل از یقه ها هر اندازه که بیشتر باشد به همان میزان نیز باعث می شوند تا شانه های پهن و عریض افراد متناسب تر دیده شود و در بلندتر نشان دادن بالاتنه تاثیر بسیار زیادی خواهند داشت. این مدل از یقه ها را همیشه ددر بین انتخاب های خود قرار دهید تا بتوانید با استفاده از آن ها ظاهری زیبا و جذاب را برای خود به وجود بیاورید.

بالا بستن موها و ایجاد تعادل در استایل

در خصوص مدل مو بهتر است در کنار دو فرم یقه ای که معرفی کردیم از مدل بسته استفاده نمائید و موهای خود را بالای سر ببندید. البته این مساله به خود شما بستگی دارد اما باید در نظر داشته باشید که موهای بلند در صورتی که آزاد بر روی شانه ها قرار بگیرند باعث می شوند تا شانه ها پهن تر از همیشه دیده شوند. بهتر است موهای خود را بالای سر جمع کرده و ببندید و چند تار مو را بر روی شانه های خود آزاد بگذارید تا استایلی زیبا و جذاب از خود به نمایش بگذارید.

استفاده از دامن های چین دار

می توانید برای متعادل تر نشان دادن شانه های پهن خود از دامن های چین دار و پفی استفاده نمائید. علت این مساله این است که در زمان استفاده از این قبیل دامن ها  هیچ کس توجهی به شانه های شما نخواهد کرد. البته این مساله در مورد خانم هایی که دارای اضافه وزن هستند نباید انجام شود چرا که پوشیدن دامن های پفی و چین دار موجب می شود تا اضافه وزن آن ها بیشتر به چشم بیاید و ظاهر ناخوشایندی را از آن ها به نمایش بگذارد.

رعایت تناسب در استایل

اغلب گردنبندهای بلندی که در حال حاضر وجود دارند مناسب لباس هایی با یقه سه سانتی می باشند که یقه ای پوشیده و صاف دارند. زمانی که لباس و گردنبندی را انتخاب می کنید بهتر است خود را به جای یک ناظر بیرونی قرار داده و نسبت به خود دید انتقادی داشته باشید. به این ترتیب بهتر می توانید دریابید که استایل انتخابی مناسب است یا ترکیب اشتباهی را برگزیده اید.

استفاده از شال مناسب

در هوای سر پائیز و زمستان بهتر است از شال گردن و دستمال استفاده نمائید. طول بلند دستمال گردن موجب می شود تا بالاتنه ای کشیده تر داشته باشید و شانه های شما نیز ظریف تر دیده خواهند شد. استفاده از شال گردن های کوتاه موجب می شود تا شانه های پهن شما عریض تر دیده شود و این مساله یکی از اشتباهات رایجی است که در خصوص استایل خود می توانید انجام دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *