#


استایل جذاب با طرز صحیح پوشیدن پیراهن مشکی مردانه

پیراهن
17 اکتبر 2017 بدون نظر 1263 بازدید

استایل جذاب با طرز صحیح پوشیدن پیراهن مشکی مردانه

استایل جذاب با طرز صحیح پوشیدن پیراهن مشکی مردانه

بسیاری مشکی را رنگ عشق می دانند اما باید بگوئیم مشکی نشانه شیک پوشی و استایل خوب داشتن نیز هست. اینکه شما با این لباس به شکل دیده می شوید به این بستگی دارد که پیراهن مشکی خود را به چه نحوی می پوشید. رنگ مشکی در دنیای مد به عنوان رنگی شناخته می شود که قابلیت هماهنگی با اکثر رنگ ها و مدل ها را دارد.

برای پوشیدن لباس مشکی هیچ قانون و قاعده خاصی تا کنون وضع نشده است اما ما سعی داریم در این مقاله چند ایده برای بهتر پوشیدن لباس مشکی مردانه را ارائه کنیم تا بتوانید با کمک از آن استایلی مردانه و جذاب برای خود درست کنید.

زمان مناسب برای پوشیدن لباس مشکی مردانه

بهتر است لباس مشکی خود را با توجه به موقعیت ها و مکان های مناسبی بپوشید تا علاوه بر زیبایی متناسب با وقت و مکان لباس پوشیده باشید و تیپی مناسب داشته باشید.

ـ داشتن تیپ هنری با پوشیدن لباس مشکی اسپرت

افرادی که به تیپ های هنری علاقه دارند بهتر است از لباس های مشکی استفاده کنند چرا که در مورد این سبک تیپ ها لباس های مشکی بهترین گزینه به شمار می روند. در کنار پوشیدن لباس مشکی می توانید از اکسسوری هایی که به رنگ مشکی هستند نیز کمک گرفته و ظاهر خود را به طور کلی تغییر دهید و آن را هنرمندانه و آکادمیک نشان دهید. به عنوان مثال می توانید از یک پیراهن یقه اسکی مشکی ویا یک پیراهن مشکی مردانه به همراه یک کت بلیزر که رنگ آن هم مشکی است و دستمال گردن و عینک و یک جفت بوت مشکی استفاده کرده و استایل هنری و در عین حال اسپرتی را برای خود داشته باشید.

پیراهن

پیراهن

ـ تیشرت مشکی مردانه و داشتن تیپ اسپرت

با پوشیدن یک تیشرت مشکی که دارای یک طرح جالب بر روی آن است می توانید یک تیپ و استایل اعتراضی که بیشتر مخصوص خوانندگان و هنرمندان است را برای خود داشته باشید و به سایرین نشان دهید که چقدر در دوره نوجوانی تغیر کرده اید.
برای داشتن یک تیپ اسپرت با لباس مشکی می توانید یک شلوار جین مشکی را که کمی هم تنگ است و یا یک شلوار جین که سنگ شور شده است را به همراه تیشرتی طرحدار بپوشید اما دقت داشته باشید که در مورد تیپ خود زیاده روی نکرده و کاری نکنید که استایلتان بیش از با دیگران فرق داشته باشد. با رعایت این نکات ریز ولی مهم می توانید یک تیپ اسپرت و زیبا را برای خود بسازید که موجب جلب توجه دیگران قرار بگیرد.

ـ داشتن تیپی ساده با ترکیب لباس های مشکی و رنگی

به خاطر داشته باشید که تنها لباس مشکی با دیگر لباس ها ست نمی شود و اکسسوری های مشکی هم هستند که قابلیت هماهنگی با دیگر لباس ها را دارند. به سادگی می توانید از یک اکسسوری مشکی استفاده کرده و آن را با لباس های رنگی هماهنگ کنید و استایل خود را جذاب تر نشان دهید. البته این را نیز در نظر داشته باشید که می توانید اکسسوری های مشکی را با لباس هایی به همان رنگ هم ست کرده و یک استایل ساده و روزمره را برای خود درست کنید.

برای اینکه بتوانید یک تیپ غیر رسمی و ساده داشته باشید می توانید از یک عینک دودی مشکی و کیف پولی که از جنس چرم مشکی است به همراه یک دستکش وساعت مشکی در کنار پیراهن مشکی خود استفاده کنید.

نکاتی در خصوص پوشیدن پیراهن مردانه مشکی

۱ـ توجه به جنس لباس مشکی
همانطور که می دانید تمام لباس های مشکی شبیه هم تولید نمی شوند و برای تهیه آنها از طرح و جنس های مختلفی استفاده می شود که عبارتند از:

ـ پیراهن مشکی نخی

این مدل از لباس ها بسیار راحت بوده و از وزن کمی هم برخوردار هستند و باعث می شوند هوا در آن ها به خوبی تهویه شود. این مدل لباس های مشکی دارای سطح صافی نیز می باشند. برخی از جنس های پارچه های مشکی هستند که هنگام شستشو رنگ آنها بسیار تیره دیده می شود ولی در مورد لباس های مشکی نخی اینگونه نیست و رنگ آنها به صورت قبل باقی می ماند.

ـ پیراهن مشکی از جنس پلی استر

این دسته از لباس های مشکی در برابر چروک شدن از مقاومت بالایی برخوردار بوده ولی تهویه هوا به خوبی در آنها صورت نمی گیرد اما پارچه های بسیار نرم و صیقلی ای هستند و اغلب برای استایل های نیمه رسمی مورد استنفاده قرار می گیرند.

ـ پیراهن مشکی با جنس ابریشمی

این گروه از لباس های مشکی بسیار نرم بوده و حالت صیقلی دارند و در زمینه پوشش یک ظاهر کاملا لاکچری را برای شما به وجود می آورند و اغلب مردان این مدل از لباس های مشکی را مورد استفاده قرار می دهند.

ـ پیراهن مشکی چرمی

این جنس از لباس های مشکی اصولا محکم تر از مدل های دیگر است و می توانید بنابر سلیقه خود از بین دو مدل کدر و درخشان آن یکی را انتخاب کنید. این مدل از پیراهن های مشکی با توجه به نوع چرمی که دارند و اندازه آنها می تواند موجب ارتقای جذابیت استایل شما شود.

۲ـ توجه به طرح پیراهن مشکی

از جمله عواملی که باعث می شود شما با پوشیدن لباس مشکی جذاب تر دیده شوید این است که با طرح ها بازی کنید. می توانید با کمی تمرین یک تیپ خاص را برای خود انتخاب کنید.

پیراهن

پیراهن

ـ استفاده از کیفیت های مختلف در لباس مشکی

برای اینکه بتوانید با لباس مشکی خود یک استایل زیبا را درست کنید باید چند مدل لباس را با هم ادغام کنید به عنوان مثال اگر یک کت و شلوار مشکی را ببپوشید به احتمال زیاد به اندازه زمانی که یک پیراهن ابریشمی مشکی را به همراه یک بلیزر مشکی نخی می پوشید برای شما جذابیت به همراه نخواهد داشت.

ـ به سراغ مدل های تاخورده و سنگ شور بروید

سعی کنید همیشه به صورت ساده و صاف لباس نپوشید برای مثال یک پیراهن مشکی به تنهایی جذاب به نظر می رسد ولی سعی کنید آن را تقسیم کرده و از مدلی که دارای راه راه افقی است برای قسمت پشت آن به کار بگیرید.
ایده هایی برای پوشیدن لباس های مشکی

ـ از ژاکت چرمی کلاسیک استفاده کنید

از جمله تیپ هایی که مردان بسیاری را به سمت خود جذب کرده پوشیدن ژاکت های چرم می باشد. در خصوص این ژاکت ها ی چرمی بهتر است رنگ مشکی را انتخاب کنید و از یک تیشرت یا پیراهن مشکی به همراه شلوار جین و کراوات استفاده کرده و جذابیت فوق العاده به استایل خود بدهید.

ـ پوشیدن تیشرت های مشکی جذب بدن

در خصوص تیشرت های مشکی که جذب بدن است می توانید از شلوارهای جین که به رنگ خاکستری است استفاده کنید ولی به یاد داشته باشید که تیشرت مشکی باید مرکز استایل شما باشد. در خصوص این تیشرت ها می توانید از اکسسوری هایی از جمله کلاه کپ بیسبال و یک کتانی مناسب استفاده کنید و استایل ورزشی جذابی داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *