#


استایلی متنوع و تک با اکسسوری های چوبی

اکسسوری چوبی
12 ژوئن 2017 بدون نظر 1199 بازدید

استایلی متنوع و تک با اکسسوری های چوبی

استایلی متنوع و تک با اکسسوری های چوبی

در سالهای بسیار دور ابزارهای خانه ها از چوب ساخته می شد و پس از آن به مرور زمان به سمت آلومینیوم و سایر مواد کشیده شد و در سال های اخیر مجدداً به سمت استفاده از چوب روی آورده شد . حالا صنعت مد نیز قصد دارد که پوشش های چوبی را به تن مردم کند . سوال اصلی که باشنیدن این حرف به ذهن همه می رسد این است که چگونه چوب بپوشیم ؟ و هم زمان احساس راحتی هم بکنیم ؟ پاسخ اصلی که به به این سوال ها می توان داد این است که پوشش های اصلی شما همچون شلوار و پیراهن از جنس چوب نمی تواند باشد . با ما همراه باشید تا کارهای جدید صنعت مد و اینکه چگونه باید چوب بپوشیم را داشته و متوجه منظور ما بشوید .

عینک های چوبی

عینک چوبی

عینک چوبی

در ابتدای کار فقط سازندگان عینک بودند که به دنبال استفاده از چوب بودند . این کار چند ویژگی دارد که عبارتند از :

اول از همه اینکه بسیاری از عینک های معمولی برندهای دیگر همچون ریبن و غیره سبک تر می باشند ، دوم اینکه هیچ دو عینکی مشابه یکدیگر نمی باشند . تصور کنید که دو عینک از یک مدل و از یک کارخانه را سفارش بدهید به هیچ وجهی شبیه یکدیگر نمی باشند پس عینک هر فردی مخصوص به خود او می باشد .

سوم اینکه دوست دار محیط زیست هستند . یعنی اگر یک روزی عینک را در جنگل جا بگذارید و چند روز بعد به سراغش بورید خواهید دید که در حال تجزیه شدن می باشد . در انتها چهارمین ویژگی ای که این عینک ها دارند ارزان قیمت بودن آن ها است که با قیمتی کمتر از ۲۰۰ هزار تومان البته بدون شیشه ارائه می گردند .

به سراغ ساعت چوبی نروید

ساعت چوبی

ساعت چوبی

اولین چیزی که در مورد ساعت های چوبی باید این است که این ساعت ها که اصل آن ها حدود ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارند نمی توان با کت و شلوار پوشید و به خاطر طبیعت جنسی آن ها باید مراقب باشید که به یکباره آب به آن ها نخورد که از کار بیفتند . آهن و چرمی که بسیار خوش ساخت و خوش فرم هستند بسیار بهتر و با ارزش تر از چوب می باشند . بنابراین به خاطر زیبایی ساعت های آهنی و چرمی هم که شده به سراغ ساعت های چوبی نروید .

کراوات چوبی

کروات چوبی

کروات چوبی

در سال های اخیر یکی از شرکت ها اقدام به ارائه کراوات های چوبی کرده است که اصلاً جالب به نظر نمی رسند . استفاده از کراوات های چوبی خطر جانی نیز دارد . بنابراین باید به خاطر داشته باشید که بسیای از اکسسوری های چوبی که مد می شوند اصلاً جالب نیستند و بهتراست در حد یک پیشنهاد و طرح اولیه در دنیای مد باقی بمانند و شما نیز به جای استفاده از آن ها می توانید به سراغ مدل های دیگری که در بازار وجود داشته و کار آمدتر نیز هستند بروید و در مراسمات و میهمانی های مختلف از آن ها استفاده کنید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *