#


داشتن استایل شیک همچون امینم خواننده رپ آمریکایی

امینم
3 نوامبر 2017 بدون نظر 4507 بازدید

داشتن استایل شیک همچون امینم خواننده رپ آمریکایی

داشتن استایل شیک همچون امینم خواننده رپ آمریکایی

یکی از خوانندگان معروفی که در آمریکا حضور داشته و در زمینه رپ توانسته خود را مطرح نماید امینم می باشد. این خواننده جوان در زمینه کاری خود استایل جذابی را مورد استفاده قرار می دهد تا بتواند با موسیقی رپ تناسب داشته باشد و در واقع یک ارتباط نزدیک بین استایل او و موسیقی رپ وجود دارد. این خواننده پرآوازه سعی کرده لباس هایی را انتخاب کند که در عین زیبایی راحتی را نیز برای او به همراه داشته باشد.

تیپ کلی امینم

امینم در انتخاب استایل خود به سبکی که در آن کار می کند توجه بسیاری داشته و لباس هایی که متناسب با این سبک است را برای خود برمی گزیند. امینم از در نوع لباس پوشیدن خود از ارتباط بین موسیقی رپ و سبک زندگی ای که با آن در ارتباط است استفاده می نماید و بیشتر پیرو این سبک است تا سبک های دیگر و آن را در جای جای زندگی خود به کار برده است.

امینم

امینم

پوشیدن سویشرت

استفاده از سویشرت های زیپ دار یکی از مهمترین عواملی است که امینم در استایل خود استفاده می کند و در اکثر تیپ هایی که دارد این سویشرت ها دیده می شود. یکی از خصوصیات بارز امینم در لباس پوشیدن این است که کلاه سویشرت خود را بر سر می گذارد و در اصل با این کار شناخته می شود. اکثرا از رنگ هایی خنثی همچون مشکی و طوسی در این سبک لباس پوشیدن استفاده می نماید. این رنگ ها باعث می شوند استایل ساده و راحتی داشته و در عین حال ارتباط آن با سبک خوانندگی او را به خوبی نشان دهد.

استفاده از تیشرت در استایل امینم

یکی از مواردی که امینم در استایل خود بسیار از آن استفاده می کند و در واقع یکی از اجزاءجدایی ناپذیر استایل او به شمار می رود پوشیدن تیشرت به همراه شلوار های گشاد می باشد. تیشرت هایی که اکثر اوقات می پوشد گشاد می باشد و افرادی که اندام لاغری دارند به راحتی می توانند از این تیشرت ها استفاده نمایند. این استایل نیز می تواند به عنوان یک استایل راحت مورد انتخاب افراد قرار بگیرد که به دنبال جذابیت و راحتی در کنار هم هستند.

امینم

امینم

پوشیدن ژاکت خلبانی

امینم در مواقعی که تمایل دارد علاوه بر راحتی رسمی هم به نظر برسد از ژاکت های خلبانی چرم که کمی هم گشاد است استفاده می کند و یک تیپ رسمی برای خود درست می کند. او این ژاکت های چرمی را از روی تیشرت های خود می پوشد تا کمی از استایل راحتی فاصله بگیرد. در زمان هایی که نمی خواهد تیپی رسمی داشته باشد اغلب از کاپشن های خلبانی که دارای رنگ سبز هستند و جنس آن ها از کتان می باشد به همراه شلوارهای راحتی استفاده می کند و تیپی خاص و تک را برای خود درست می کند.

استفاده از کلاه

امینم در بیشترین استایل هایی که تا کنون از خود به نمایش گذاشته از کلاه کاسکت بیسبال و کلاه هایبافتنی استفاد کرده است. این کلاه ها زمانی که در کنسرت ها از سوی امینم استفاده می شود تناسب خاصی را با دیگر اجزایی که در استایل او به کار رفته به وجود می آورد . این کار به امینم کمک می کند تا در هنگام خوانندگی و جنب و جوشی که دارد استایل راحت و مناسبی را نیز داشته باشد که فوق العاده به نظر می رسد.

امینم

امینم

استفاده از اکسسوری های مختلف

امینم در استایل هایی که برای خود به وجود می آورد از اکسسوری نیز بسیار استفاده می نماید. این اکسسوری ها شامل گردنبند و ساعت مچی می باشد که توجه دقیق و کامل امینم را نشان می دهد. یکی دیگر از عوامل معروفیت امینم این است که در استایل های مختلفی که انتخاب می کند به جزئیات بسیار اهمیت می دهد و  دقت در این موارد جزئی باعث می شود در نظر دیگران خوش تیپ و شیک پوش به نظر برسد.

در حال حاضر افراد جوان بسیاری هستند که ترجیح می دهند در خصوص استایل راحت خود از این خواننده رپ الگوبرداری کرده و پوشش خود را مانند او انتخاب کنند که به این افراد توصیه می کنیم در مورد هر استایلی که بر می گزینند به جزئیات نیز توجه کافی داشته باشند و در به کارگیری اکسسوری ها بیشتر توجه داشته باشند و موارد مناسبی را انتخاب کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *