#


استایلی شیک و مدرن بدون استفاده از کراوات و پاپیون

7 ژانویه 2018 يك نظر 2673 بازدید

استایلی شیک و مدرن بدون استفاده از کراوات و پاپیون

استایلی شیک و مدرن بدون استفاده از کراوات و پاپیون

در حال حاضر قوانینی که از گذشته در عرصه مد وجود داشت به دست تغییرات سپرده شده و متناسب با توسعه فرهنگ و تکنولوژی این عرصه نیز در حال تغییر است و در واقع هدف آن ایجاد استایلی ساده در عین زیبایی و جذابیت است. یکی از جنبه های مد به نوع پوشش مردان توجه دارد که در مورد آن دقت بسیاری لازم است تا بتوان ظاهری شیک پوش را به نمایش گذاشت.

برخی از مردان گمان می کنند تنها راه خوش تیپی استفاده از کراوات و یا پاپیون است که موجب می شود حالتی رسمی پیدا کرده و در بسیاری از مراسمات بدرخشند؛ این در حالی است که این دو اکسسوری در همه موارد کاربرد ندارد و در واقع افراد را کمی خشک و رسمی نشان می دهند. در این مطلب قصد داریم چند تیپ مختلف را که بدون استفاده از کراوات و یا حتی پاپیون هستند معرفی کنیم تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید ظاهر خود را زیباتر نشان دهید.

داشتن ظاهری رسمی بدون استفاده از کراوات یا پاپیون

در حدود سی سال پیش هیچ کس گمان نمی کرد روزی داشتن یک استایل رسمی برای مردان بدون کراوات و یا پاپیون امکان پذیر باشد اما در حال حاضر مردان می توانند بدون استفاده از کراوات و پاپیون تیپی رسمی و زیبا را برای خود ایجاد کنند. امروزه مردان می توانند ظاهری رسمی و شیک و در عین حال راحت و آزاد را داشته باشند و بتوانند در مراسم های رسمی بسیاری با این استایل جدید حضور پیدا کنند.

در ست کت و شلوارهایی که امروزه برای مردان تولید می شود از دوخت های مختلفی استفاده شده و اندازه های آن ها را از مدل های گشاد تا مدل هایی که کاملا اندازه و قالب تن افراد است می توانید مشاهده کنید. پیراهن هایی نیز امروزه طراحی شده اند که به هنگام هماهنگ کردن آن ها با کت و شلوار دیگر نیازی نیست از هیپ کراوات و یا پاپیونی استفاده کنید و می توانید ظاهری رسمی را برای خود به وجود بیاورید و در عین حال جذابیت و راحتی را به همراه آن داشته باشید.

استفاده از کت و شلوارهایی با رنگ های خنثی

یکی از ترکیب هایی که می توانید استفاده کنید و در محل کار و ملاقات های دوستانه علاوه بر رسمیت ظاهر خود راحت نیز باشید پوشیدن کت و شلوارهایی است که از طیف دودی، خاکستری و یا قهوه ای هستند. از آنجایی که این رنگ ها جزو رنگ های خنثی به شمار می روند این قابلیت را دارند که با لباس های دیگر ست شده و ترکیب فوق العاده ای را ایجاد کنند.

به عنوان مثال می توانید از کت و شلواری که به رنگ خاکستری است در کنار پیراهنی به رنگ سفید استفاده کنید و همچون مردان کلاسیک خوش پوش دیده شوید. البته از پیراهن هایی که دارای رنگ روشن بوده و هیچ طرحی در آن ها وجود ندارد نیز می تواند در کنار این کت و شلوارها استفاده کنید و ظاهر خود را شاداب تر از همیشه نشان دهید. پیراهن هایی که به رنگ های صورتی، سبز، لیمویی و یا آبی هستند می توانند ترکیب زیبایی را با این کت و شلوارهای رنگ خنثی ایجاد کنند.

استفاده از رنگ سورمه ای برای استایل رسمی داشتن

اگر به کت و شلوارهایی که افراد مشهور و بزرگ و یا حتی سیاستمداران می پوشند توجه کنید متوجه خواهید شد که یکی از رنگ هایی که موجب جذاب تر دیده شدن افراد می شود و در بین لباس های آن ها خود نمایی می کند رنگ سورمه ای و یا آبی تیره است.

اگر به روسای جمهور کشورهای فرانسه و ایتالیا که به عنوان دو کشور موفق در عرصه مد هستند توجه کرده باشید متوجه می شوید که بیشتر کت و شلواری به رنگ سورمه ای به تن دارند؛ به همین دلیل اگر قصد دارید ظاهری شیک پوش و جذاب داشته باشید می توانید در کمد لباس های خود کت و شلواری به رنگ سورمه ای نیز قرار دهید و با این کار جذابیت را در مواقع لزوم در استایل خود وارد کنید. برای ست کردن پیراهن با این رنگ کت و شلوار می توانید از رنگ سفید استفاده کنید که البته در این هنگام بهتر است از کراوات نیز استفاده کنید.

مردان جوانی که بخواهند با این رنگ کت و شلوار در محل کار خود حضور پیدا کنند و در عین رسمی بودن راحت و شیک پوش نیز باشند می توانند از تی شرتی با یقه گرد به همراه آن استفاده کنند.

کت بلیزر و پیراهن سفید

یکی از لباس هایی که وجود آن در کمد لباس های مردانه بسیار ضروری است کت بلیزر به همراه پیراهن سفید مردانه می باشد که می تواند در مواقع لزوم کاربردی بودن خود را بیش از هر زمان دیگری نشان دهد.

اگر در بین لباس های خود کت تکی که به رنگ خاکستری و یا حتی سورمه ای است داشته باشید مانند این است که چندین لباس مختلف داشته اید چرا که این رنگ ها قابلیت بالایی در ترکیب و هماهنگی با لباس های دیگر دارند و به سادگی می توانند یک ظاهر متفاوت را برای شما به وجود بیاورند.

بلیزر خود را می توانید با پیراهن های مردانه ای که ساده هستند و یا پیراهن های طرح دار و همچنین جلیقه و شال ترکیب کرده و تیپی زیبا را از خود به نمایش بگذارید. پیراهن سفید مردانه نیز یکی از لباس های ضروری است که باید در بین لباس های شما وجود داشته باشد تا بتوانید ظاهر خود را آراسته و زیبا نشان دهید.

ایجاد ترکیبی اسپرت با تی شرت و کت و شلوار

گاهی افراد از پوشیدن پیراهن هایی که دارای یقه و آستین بلند است در هوای گرم کلافه می شوند به همین دلیل به آن ها پیشنهاد می شود از ست های زیبایی که طراحانی همچون جورجیو آرمانی خلق کرده اند بروید و در هوای گرم از آن ها استفاده نمائید. می توانید تی شرت های یقه گرد خود را که ساده نیز هستند و یا تی شرت های یقه هفت خود را به همراه کت و شلواری که کاملا اندازه و فیت تنتان است پوشیده و ظاهری اسپرت را برای خود به وجود بیاورید.

پوشیدن کت و شلوار و لباس های راه راه

یکی از لباس هایی که طرفداران مخصوص به خود را دارد لباس های راه راه است. می توانید از کت و شلوارهایی که دارای راه راه های باریک است استفاده کنید و استایلی زیبا و جذاب را برای خود ایجاد کنید. این طرح ها تنها مختص کت و شلوار نیست و شما این امکان را دارید که آن ها را در مورد تی شرت ها و یا پیراهن های خود نیز به کار بگیرید و جذابیت ظاهری خود را افزایش دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *