#


استایلی زیبا با کاپشن کوتاه

کاپشن کوتاه
2 ژوئن 2017 بدون نظر 4779 بازدید

استایلی زیبا با کاپشن کوتاه

استایلی زیبا با کاپشن کوتاه

آن دسته از کاپشن هایی که دارای سر آستین و لبه های کشباف بوده و زیپ دار هستند به کاپشن خلبانی شناخته می شوند . طول این کاپشن ها معمولاً تا کمر بوده و برخی از مدل هایش دارای کلاه می باشند . مدل زنانه کاپشن های خلبانی مدت زمانی است که وارد عرصه مد شده است و خانم های خوشتیپ می توانند در استایل پاییزی و زمستانی خود از آن استفاده کنند . با ما همراه باشید تا همه چیز را در مورد کاپشن های کوتاه زنانه برای شما عنوان کنیم .

مدل های نازک تر کاپشن های کوتاه زنانه بسیار مناسب برای فصل بهار و پاییز می باشند و مدل هایی که دارای آستر بوده و ضخیم تر هستند در فصل زمستان بسیار کاربرد دارند . این مدل لباس در سال ۲۰۱۶ به طور باور نکردنی ای مد شد و به نام کاپشن خلبانی زنانه معروف شد که البته نام چندان دقیقی هم روی خود ندارد . این مدل ها دارای تنوع رنگ و جنس بالاتری نیز هستند و بیشتر یک لباس استایل دانشجویی برای خانم های جوان و فعال می باشند . با وجود اینکه مدل های معمولی این کاپشن ها از مدت های قبل در استایل زنانه وجود داشت اما برند گوچی با طراحی و معرفی مدل های گلدار این کاپشن ها موجی محبوبیت روز افزون آن ها در بین زنان شد .

انتخاب کاپشن کوتاه مناسب

کاپشن کوتاه

کاپشن کوتاه

با وجود تنوع بالا در رنگ و طرح این کاپشن ها آن ها را به طور کلی به دو دسته فیت و اور سایز تقسیم بندی می کنند . مدل های اور سایز بهتر است بلندی ای تا روی باسن داشته باشند و مدل های فیت نیز دقیقاً تا روی خط کمر . مدل های ساده این کاپشن ها را با هر استایلی می توان پوشید اما در مورد مدل های رنگی و طرح دار بهترین کار انتخاب یک استایل ساده برای خود است .

استایل کاپشن کوتاه

شلوار جین تنگ راسته و یا دم پا گشاد بهترین و مناسب ترین شلوارها برای کاپشن کوتاه می باشد . سعی کنید این کاپشن ها را هرگز با شلوار گشاد نپوشید . به یاد داشته باشید مانتویی که برای پوشیدن با این کاپشن ها انتخاب می کنید باید از خود کاپشن تنگ تر باشد تا زیبایی خود را به نمایش در آورد .

مانتوهای کوتاهی که قسمت دامن آن ها فون بوده و یا دارای پیلی هستند برای پوشیدن به همراه کاپشن های کوتاه انتخاب خوب و مناسبی می باشند . مانتوهایی که بلندی آن ها تا زیر زانو است باید کمر تنگی داشته باشند و پارچه آن ها زیادی شق و رق نباشد تا به همراه این کاپشن های کوتاه به زیبایی دیده شود . در مورد انتخاب کفش باید بدانید که هر مدل کفشی را می توان با این کاپشن ها پوشید اما شما باید مدل کفشتان را با بقیه لباس هایتان هماهنگ و ست کنید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *