#


از دوران بارداری خود با پوشیدن لباس های راه راه لذت ببرید

پوشیدن لباس
19 آگوست 2018 بدون نظر 2867 بازدید

از دوران بارداری خود با پوشیدن لباس های راه راه لذت ببرید

از دوران بارداری خود با پوشیدن لباس های راه راه لذت ببرید

ممکن است تصور کنید که پوشیدن لباس های راه ‌راه صرفا دارای یک قانون می باشد و آن هم این است که راه ‌راه عمودی شما را نسبتا لاغرتر نشان می‌ دهد و راه‌ راه افقی موجب چاقی نشان دادن اندام شما می ‌شود؛ ولی این تصور اشتباه است.

شاید جدیدا پا به هفته چهارم بارداری گذاشته باشید و فکر کنید که در ماه ‌های بعدی که شکم تان بزرگ تر می‌ شود چه بپوشید! به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم تا در این مقاله به انواع و مدل های مختلف خطوط راه ‌راه و تأثیری که می ‌توانند بر روی ظاهر شما در دوران بارداری بگذارند، بپردازیم.

مدل لباس راه راه؛ عمودی، افقی یا مورب؟

نکته ی جالبی که باید بدانید این است که خطوط راه‌ راه به ۱۵ دسته تقسیم می‌ شوند! خطوط راه ‌راه چند رنگ (Multicolor Stripes)، خطوط رومی (Roman Stripes)، خطوط مورب (Regimental Stripes) و دوازده مدل خط راه‌ راه دیگر وجود دارند که هر یک از آن ها خصوصیات مخصوص به خودشان را دارند؛ ولی ما برای مسهل تر شدن کار همه ی این خطوط را در سه دسته کلی و معروف‌ تر قرار می ‌دهیم: خطوط راه‌ راه عمودی، افقی و مورب.

مدتی پیش به خانم ها تأکید بسیاری می ‌شد که در صورتی که خانمی اضافه‌ وزن دارد به هیچ عنوان به دنبال پوشیدن لباس مدل راه راه با خطوط افقی نرود زیرا این خطوط موجب می ‌شوند اضافه وزن بیشتر خود را نشان دهد؛ ولی مدتی است که این تصور از بین رفته و تنها روی ضخامت خطوط تأکید می گردد.

نکته: در حال حاضر لباس‌ های راه‌ راه بسیاری وجود دارند که از ترکیب خطوط راه ‌راه عمودی، افقی و مورب به وجود آمده اند. به عنوان مثال در صورتی که دارای سرشانه ‌های ظریفی هستید ولی شکم تان به خاطر بارداری بزرگ شده، می‌ توانید لباسی بپوشید که بر روی قسمت سینه دارای خطوط افقی باشد ولی پارچه قسمتی که بر روی شکم قرار می ‌گیرد، عمودی باشد. این ترکیب زیبا باعث می شود که شما را زیباتر نشان ‌دهد.

تقسیم ‌بندی بر اساس ضخامت خطوط

از جمله کارهایی که  به شما کمک می ‌کند تا مدل لباس بارداری راه راه درستی را انتخاب نمایید، توجه به ضخامت خطوط می باشد. برخی از خطوط راه ‌راه نازک بوده و برخی دیگر ضخیم هستند. کارکرد راه راه نازک این است که توجه را زیاد جلب نخواهد کرد؛ به این معنی که چنانچه باردار هستید و دوست ندارید زیاد به شکم تان که هر روز بزرگ ‌تر می ‌شود توجه شود، می ‌توانید از لباس هایی که دارای خطوط راه‌ راه باریک هستند استفاده کنید؛ ولی در صورتی که این موضوع برای تان اهمیتی ندارد سراغ پوشیدن لباس با خطوط پهن ‌تر بروید. خطوط پهن در کل توجه زیادی را به خود جلب می‌ کنند.

رنگ خطوط مهم است؟

ممکن است خطوط راه ‌راه سیاه و سفید را بتوان کلاسیک‌ ترین مدل راه ‌راه ‌ها به شمار برد. استفاده از مدل لباس راه راه با خطوط سیاه و سفید این امکان را به شما می دهد که در ست کردن لباس با دیگر رنگ ‌ها و مدل‌ ها راحت باشید.

همچنین این ترکیب رنگ در صورتی که ازخط‌ های نازک استفاده شده باشد می‎‌تواند اضافه وزن ناشی از بارداری را بهتر محو نماید؛ ولی توصیه به پوشیدن این مدل به معنی این نیست که خطوط راه‌ راه رنگی خوب نیست. اتفاقاً در صورتی که با تغییرات بدن تان در بارداری مشکلی ندارید، برای شما بهتر است لباس ‌هایی که دارای خطوط رنگی هستند به تن کنید. با گرم شدن هوا به دنبال ترکیب رنگ‌ های خنک و شاد بروید و در صورتی که بارداری‌ تان در هوای سرد سال بود، از رنگ ‌های گرم استفاده نمایید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *