#


اخبار دنیای مد

اخبار مد
10 می 2017 بدون نظر 1047 بازدید

اخبار دنیای مد

اخبار دنیای مد

مد در کره ی جنوبی

به گزارش از من بپرس، SPAO یکی از معروف ترین برند هایی است که در کره ی جنوبی طرفداران بسیاری را به سوی خود جذب کرده است . این برند با استفاده از خواننده ها و بازیگران معروف کره جنوبی جوانان را به سوی خود جذب کند و جایگاه خوبی طی چند سال اخیر برای خود کسب کند.

زیبایی خیره کننده دختر ۲۱ ساله ژاپنی – آمریکایی

دختر زیبایی که عکس هایش در شبکه های اجتماعی ژاپن بین کاربران دست به دست می شود و تحسین بسیاری را برانگیخته «داکوتا رز» نام دارد. این دختر زیبای ژاپنی – آمریکایی با ۲۱ سال سن به دلیل شباهت فراوانش به باربی طرفداران بسیاری را در اینستاگرام برای خود دست وپا کرده است. دختر زیبای ژاپنی – آمریکایی ادعا دارد که تا کنون هیچ گونه عمل زیبایی نداشته است و چهره ی فوق العاده زیبای او خدا دادی است.

عده ای از طرفداران و کاربران چهره ی داکوتا را پسندیده و او را می ستایند در حالی که برخی دیگر چهره ی او را مصنوعی خوانده و مدعی هستند که بر تمام چهره او عمل جراحی صورت گرفته است . از آن جایی که داکوتا سن کمی دارد نظریه ی جراحی زیبایی بر روی صورت او غیر عمل به نظر می رسد .

برخی بر این باورند که او حاصل ازدواج موفق دو ژن از نژاد و قاره های

اخبار مد

اخبار مد

مختلف است که باعث شده چنین ترکیب زیبایی به وجود بیاید. در حال حاضر صفحه شخصی او در اینستا گرام بیش از ۱۰۰ هزار دنبال کننده دارد اما با توجه به شهرتی که داکوتا کسب کرده این آمار روز به روز در حال افزایش می باشد . داکوتا رز در حال حاضر به عنوان مدلی جوان و زیبا با بسیاری از شرکت های معتبر ژاپنی همکاری دارد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *