#


آل اشپورت برندی معتبر در جهان فوتبال

آل اشپورت
15 اکتبر 2017 بدون نظر 1329 بازدید

آل اشپورت برندی معتبر در جهان فوتبال

آل اشپورت برندی معتبر در جهان فوتبال

آل اشپرت یک مرکز تولید لوازم ورزشی مورد نیاز تیم های مختلف در جهان است. آل اشپورت یکی از برندهای معروفی است که در سال ۱۹۴۸ میلادی در بالینگن آلمان بنا شد.این کمپانی در زمینه تولیدات ورزشی پیشتاز بوده و اغلب ما نام این کمپانی را در کنار دستکش های ورزشی اش بیشتر شنیده ایم.

دستکش های دروازه بانی که به وسیله کمپانی آل اشپورت وارد جهان ورزش شده به عنوان یکی از مهمترین دستکش هایی است که مورد استفاده دروازه بانان قرار گرفته است.
طبق آماری که در سایت کمپانی آل اشپورت ثبت شده این شرکت ورزشی دارای نمایندگی در بیش از ۶۸ کشور جهان است. آل اشپورت اکنون در مورد تمام لوازمی که در صنعت فوتبال استفاده می شود فعالیت دارد و محصولات با کیفیتی را ارائه کرده است. یکی از مهمترین بازارهای جهانی که از محصولات این کمپانی استفاده می کند ایران است.

آل اشپورت در تمام جهان تنها برای تیم ملی ایران لباس تهیه می کند و هیچ کدام از تیم های ملی دیگر از لباس های این کمپانی ورزشی استفاده نمی کنند. هیچ تیمی از بوندس لیگای ۱ از لباس های تولیدی آل اشپورت استفاده نمی کند و تنها چند تیم بوندس لیگای ۲ است که لباس هاس این کمپانی را برای ورزش خود انتخاب کرده اند. در میان تمام تیمها تنها تیمهای ایرانی است که در مورد لباس های ورزشی خود به سراغ آل اشپورت آلمانی رفته اند.با توجه به استقبالی که به وسیله تیم های ایرانی از این برند آلمانی داشته اند هیچ نامی از آنها در وب سایت کمپانی به میان اورده نشده است.
آل اشپورت سعی کرده در تولید محصولات خود از موادی که کیفیت بالایی دارند استفاده کند تا در هنگام استفاده ورزش کاران از آن دچار مشکل نشوند.

آل اشپورت

آل اشپورت

دستکش های آل اشپورت

تقریبا تمام دروازه بانان دستکش های با کیفیت آل اشپورت را شناخته و می دانند این برند آلمانی نهایت سعی و تلاش خود را به کار برده تا بتواند محصولاتی با کیفیت تولید کند و در آن ها از دقت و ظرافت بالایی استفاده کرده است.
دستکش هایی که به وسیله کمپانی آل اشپورت تولید شده در واقع باعث بالرفتن کیفیت دروازه بانی افراد نیز شده اند که این را می توان از محبوبیتی که این دستکش های آلمانی در بین دروازه بانان تیم های مختلف دارند دریافت.
یکی از بهترین و معروف ترین دستکش هایی که آل اشپورت ولید کرده می توان به Eliminator Absolutgrip اشاره کرد که در نوع خود بی همتا می باشد.

ویژگی های دستکش المینیتور ابسولوت گریپ

ـ در شرایط مختلف آب و هوایی چسبندگی لازم را دارا می باشد
ـ برای راحت بودن دست دارای یک برش تخت می باشد.
ـ از انگشتنان دست دروازه بانان به صورت ویژه ای محافظت به عمل می آورد.

ترکیب رنگ دستکش های آل اشپورت

در رنگ بندی دست کش های المینیتور ابسولوت گریپ اصولا از ترکیب دو رنگ در کنار هم استفاده شده است و می توان به رنگ های سبزلیمویی در کنار رنگ سفید و یا رنگ آبی در کنار رنگ سبز و چند رنگ دیگر اشاره کرد.البته رنگ های متنوع بسیاری از این دستکش ها در بازار وجود دارد که می تواند مورد استفاده هر فردی با هر سلیقه ای قرار بگیرد.

آل اشپورت

آل اشپورت

ویژگی های فنی دستکش های آل اشپورت

در مورد کف دستکش های آل اشپورت باید بگوئیم از جنس لاستیک خام یا همان لاتکس تولید شده که موجب می شود نرم و لطیف بوده و در عین حال محکم و مقاوم نیز هست. لاتکس به کار رفته در این دستکش ها باعث شده با چسبندگی خوبی که دارد بتواند هر چیزی را به خوبی نگه دارد.

این نکته یعنی اینکه شما می توانید با کمترین برخورد و تماسی که با توپ دارید آنرا در دست خود نگه دارید. یکی دیگر از خاصیت های لاتکس به کار رفته در کف دستکش این است که در شرایط بارانی نیز آّب جمع شده در کف دست باعث نمی شود توپ از دستان شما رها شده و می تواند همچون شرایط معمولی کارایی خود را داشته باشد.

آل اشپورت

آل اشپورت

راحتی و اندازه مناسب دستکش های آل اشپورت

کمپانی آل اشپورت با استفاده از یک برش تخت کلاسیک قابلیت راحت بودن را برای دستان شما به وجود آورده است که با پوشیدن دستکش شما دیگر احساس ناراحتی و ملتهبی دستان خود را نخواهید داشت.
از آنجا که آل اشپورت در تولید دست کش های خود از فناوری biokonik frame استفاده کرده باعث شده که دستکش هرگز از حالت اولیه خود خارج نشده و در مواقع بحرانی که تحت فشار قرار دارد به شکل اول خود باقی مانده و در دست شما شل نبوده و بازی نکند.

حفاظت از دستان دروازه بان

کمپانی آل اشپورت برای اینکه بتواند از دست های دروازه بانان حفاظت کامل را به عمل بیاورد تمهیدات ویژه ای را اندیشیده است و برای مناطق حساس دست همچون سرانگشتان و قسمت هایی که خم می شوند از لایه های محافظی که قابلیت منعطف شدن را دارند استفاده کرده است تا درهنگام مشت کردن دست و گرفتن توپ آسیبی به دست های دروازه بانان نرسد.

آل اشپورت

آل اشپورت

میزان تنفس دستکش های آل اشپورت

کمپانی آل اشپورت در قسمت های کناری انگشت و مچ دست از یک پارچه منفذ دار استفاده کرده است که به دستکش این امکان را می دهد که به راحتی هوا را تهویه کرده و موجب تنفس در دستان شما می شود. این قابلیت باعث می شود زمانی که دستکش پوشیده اید دستان شما عرق نکرده و دستکش در دستان شما نلغزد و موجب ایجاد احساس ناراحتی برای شما نشود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *