#


آشنایی با Dupont جذاب ترین برند در اکسسوری

Dupont
23 سپتامبر 2017 بدون نظر 1311 بازدید

آشنایی با Dupont جذاب ترین برند در اکسسوری

آشنایی با Dupont جذاب ترین برند در اکسسوری

حتما شما هم جزو آن دسته از مردمانی هستید که در زندگی ترجیح می دهند از محصولات برند استفاده کنند. اغلب افرادی که دارای سرمایه های کلان هستند سعی می کنند ثروتمند بودن خود را با اکسسوری هایی که لوکس هستند به رخ هر بیننده ای بکشند.

از جمله لوازمی که اغلب ثروتمندان از آن برای خود نمایی استفاده می کنند فندک می باشید. امروز قصد داریم یکی از گران قیمت ترین برند ها را که از مهمترین محصولات تولیدی اش فندک است را به شما معرفی کنیم.

Dupont

Dupont

از جمله برند هایی که توانسته به عنوان یک برند معروف در دنمیای اکسسوری ها فعالیت کند برندی فرانسوی به نام دوپونت است. محصولاتی که توسط این برند معروف تولید و وارد بازار جهانی می شود عبارتند از فندک و عطر وادکلن و سیگار برگ.

دوپونت برندی است که حتی سیگار های برگ خود را تحت لیسانس برند معتبر فیلیپ موریس تولید می کند ویکی از قدرتمندترین برندها در جهان شناخته می گردد.
در سال ۱۸۷۴ میلادی فردی به نام سایمون تیسوت دوپونت در شهر پاریس اقدام به لوازم جانبی ای که جنبه تزئینی نیز در کنار کاربردشان داشتند کرد و این برند تازه تاسیس را با نام دوپونت وارد بازار تجارت جهانی کرد وبسیار مورد توجه وعلاقه افراد مختلف از جمله ثروتمندان قرار گرفت.

Dupont

Dupont

سال ۱۹۱۹میلادی زمانی بود که سایمون تیسوت خود را از دنیای اکسوری ها کنار کشید و این حرفه و تجارت را به فرزندانش واگذار کرد.
زمانی که فرزندان داپونت وراد دنیای تجارت شدند به اکسسوری هایی که در دست قرار می گرفتند بیشتر اهمیت دادند و پس از گذشت اندک مدتی با یکی از برندهای معروف به نام کارتیرکه در دنیای جواهرات دارای اسم ورسمی برای خود بود اقدام به تولید چمدان های مسافرتی کردند.

Dupont

Dupont

در حال حاضر نیز حدود ۴۸ درصد از سهام شرکت دوپونت در اختیار کمپانی ژیلت می باشد و دوپونت همچنان به تولید اکسسوری های گوناگون مشغول می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *