#


آشنایی با کتانی های زنانه مد در سال۲۰۱۸

8 مارس 2018 بدون نظر 2295 بازدید

آشنایی با کتانی های زنانه مد در سال۲۰۱۸

شناخت کتانی های زنانه مد در سال۲۰۱۸

با عوض شدن هر فصلی مد قبلی جای خود را به مد جدید می دهد و هر روزه شاهد محصولی جدیدتر هستیم. در دنیای کفش های متانی نیز به همین شکل است و باید بگوئیم کفش های کتانی نیز این قاعده را درخصوص خود رعایت کرده اند. برندهای مختلفی در این زمینه با یکدیگر به رقابت می پردازند و سعی دارند که در خصوص طرح های خود خلاقیت بالایی داشته و با تولید محصولات جدید طرفداران بسیاری را برای خود به دست آورده اند و توانسته اند در جلب نظر افراد موثر عمل نمایند. در این مطلب قصد داریم در خصوص چند مدل از کتانی های زنانه که در سال۲۰۱۸ مد هستند صحبت کرده و آن ها را معرفی نمائیم تا بتوانید آشنایی بیشتری با آن ها داشته و گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمائید.

کتانی های براق

مطمئنا تا کنون کفش های براق را در ویترین مغازه ها دیده اید و یا افرادی را دیده اید که از این کفش ها استفاده می کنند. برند گوچی یکی از نخستین برندهایی می باشد که در سال۲۰۱۸ موفق به عرضه کفش های براق به بازار شد و آن را در اختیار علاقه مندان خود قرار داد. پس از گوچی برندهای مختلفی از این طرح ایده گرفته و کفش های مشابهی را طراحی و تولید نمودند. این کفش های زیبا و براق قابلیت ست شدن و ایجاد هماهنگی با استایل اسپرت و تیپ های نیمه رسمی را دارا می باشند و می توانند خوش تیپی و جذابیت را برای شما به ارمغان بیاورند.

کفش های کتانی با رنگ پاستلی

در سال۲۰۱۸ رنگ های پاستلی بسیار دیده می شوند و می توان گفت که به عنوان رنگ سال از آن ها یاد می شود. این رنگ های زیبا در محصولات مختلفی اعم از لباس و کیف و اکسسوری وجود دارد و می توانید رنگ های مختلف و متنوعی از آن ها را در بازار ببینید. به همین دلیل جای هیچ تعجبی نیست که این رنگ های جذاب را در کتانی هایی که مد سال۲۰۱۸ است نیز ببینید. رنگ هایی همچون سبز نعنایی و بنفش و آبی و رنگ های دیگر به عنوان رنگ های پر شور و هیجان انگیز در سال جاری در دنیای کتانی ها بسیار دیده می شوند و می توانند زیبایی و جذابیت را وارد استایل شما کرده و چهره ای جدید از شما نشان خواهد داد. در صورتی که از لباس هایی به رنگ خنثی همچون سفید و مشکی و خاکستری در استایل خود استفاده می کنید با پوشیدن این مدل از کتانی ها می تواند کمی رنگ را به ظاهر خود تزریق کرده و بدون چشمگیری بیش از حد می توانید ظاهری جذاب را برای خود به وجود بیاورید.

کفش های لژدار پلاستیکی

یکی از مدل کتانی هایی که در سال۲۰۱۸ در بازار به وفور دیده می شوند کفش هایی هستند که دارای لژ بلند پلاستیکی می باشند. پوما و فنتی با یکدیگر مشارکت کرده و در طراحی این مدل از کتانی ها از کلکسیون کفش های ریحانا ایده گرفته اند و اقدام به طراحی طرح جدید و زیبایی نموده اند. لژ بلندی که این کفش ها دارد موجب شده نسبت به دیگر کتانی ها متمایز تر دیده شود و مانع از کثیف شدن سریع کفش می گردد. لژ بلندی که برای این کفش ها در نظر گرفته شده است موجب می شود تا مدت زمان طولانی تری این کفش ها تمیز بمانند و بتوانید ظاهر زیبایی را برای خود به وجود بیاورید. در طراحی و تولید این مدل از کفش ها از رنگ های خنثی استفاده شده است و همین مساله موجب شده تا به راحتی و سادگی بتوانید این مدل از کفش ها را با هر مدل لباسی با هر رنگی که مد نظرتان است هماهنگ کرده و استایل زیبایی را برای خود به وجود بیاورید.

کفش های کتانی جورابی

برند بالنسیاگاه به عنوان برندی شناخته می شود که در طراحی کلکسیون کفش های خود خلاقیت بسیار زیادی را وارد کرده و توانسته طرح های جذابی را تولید نماید. کتانی هایی که این برند برای سال۲۰۱۸ طراحی کرده حالت جورابی دارند و به قدری سبک و راحت می باشند که گویی کفش نپوشیده اید. البته ناگفته نماند که برندهای دیگری همچون فندی نیز در طراحی کفش های خود از این طرح ایده گرفته و اقدام به تولید کتانی های زیبایی کرده اند. این مدل از کفش ها نه تنها طرح بسیار زیبا و جذابی دارند بلکه قیمت آن ها نیز به صرفه می باشد و می تواند برای هر خانمی استایل زیبا و جذابی را به وجود بیاورد. قیمت مناسبی که این مدل از کتانی ها دارد موجب شده تا در انتخاب آن ها تردید به دل راه نداده و با خیالی راحت اقدام به انتخاب آن ها نمائید.

کفش های متالیک

زمانی که از پوشیدن کفش های سفید خود خسته شده باشید و تمایل داشته باشید تا ظاهری جدید و متنوع را برای خود به وجود بیاورید می توانید از کتانی های متالیک که یکی از مدهای سال۲۰۱۸ است استفاده نمائید. این مدل از کفش ها زمانی که به همراه شلوار جین قرار بگیرند می توانند زیبایی خود را به بهترین شکل نشان دهند و ظاهری متفاوت و زیبا را برای شما به وجود بیاورند. در صورت استفاده از این کفش ها باید در خصوص لباس ها و اکسسوری های دیگرتان به سراغ مدل های ساده بروید تا ظاهرتان توی ذوق نزند و بتوانید بی هیچ تردیدی ظاهری جذاب را برای خود ایجاد کنید.

کتانی های نایک ایر

در بین برندهای مختلفی که در زمینه تولید کفش فعالیت می کنند نایک همیشه اولین برند شناخته شده است. این برند یکبار دیگر موجب حیرت طرفداران خود شد و محصولی جدی را طراحی نمود. نایک ایر جردن یکی از جدیدترین طراحی های این برند می باشد که بهترین گزینه برای استفاده در بهار۲۰۱۸ می باشد و تغییراتی که در جزئیات این مدل از کفش ها به وجود آمده موجب شده تا هواداران بسیاری را به سمت خود جلب کند. طرح ها و رنگ های متنوعی که در این کلکسیون وجود دارد می تواند هر سلیقه ای را پاسخگو باشد و با هر سلیقه ای جور درمی آید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *