#


آشنایی با محبوب ترین کتانی های جهان

15 فوریه 2018 بدون نظر 2375 بازدید

آشنایی با محبوب ترین کتانی های جهان

شناخت کفش های کتانی محبوب در سرتاسر جهان

هم اکنون اسنیکرها به عنوان مشهورترین و کاربردی ترین کفش هایی شناخته می شوند که در بازار وجود دارد.از این کفش ها علاوه بر باشگاههای ورزشی و یا زمین تنیس در اغلب مواقع افراد برای هر موقعیتی از کفش های اسپورت استفاده می کنند که علاوه بر راحتی بسیار جذاب نیز دیده می شود. همین مساله موجب شده تا برندهای مختلف تمام سعی خود را به کار گیرند تا با عرضه محصولی مناسب طرفداران بیشتری را به سوی تولیدات خود جلب کرده و راحتی بیشتری را برای آن ها به وجود بیاورند.

در این مطلب قصد داریم برخی از این اسنیکرها را که به وسیله برندهای معروف تولید شده و در بین افراد توانسته به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کند معرفی نمائیم تا در صورت لزوم بتوانید از این اسنیکرها گزینه ای ایده آل را برای خود انتخاب نمائید.

اسنیکرهای الکساندر مک کوئین

 یکی از بهترین و موثرترین طراحانی که در صنعت مد وارد شده الکساندر مک کوئین به شمار می رود که افراد بسیاری از طراحانی که در دنیای مد فعالیت دارند و توانسته اند به موفقیت دست پیدا کنند و امروز نیز فعالیت دارند از رهروان راه او محسوب می شوند. اسنیکرهایی که به وسیله او طراحی شده است دارای سبک مخصوص به خود می باشد که می تواند دل هر فردی را برده و مورد استقبال او قرار بگیرد.

اسنیکرهای طراحی شده برند بالنسیاگا

کریستوبال بالنسیاگا که یکی از طراحان مشهور اسپانیایی بود در سال۱۹۱۹ موفق شد برند بالنسیاگا تاسیس کند. کفش های کتانی زنانه و مردانه که به وسیله این برند لوکس طراحی شده اند در زمانی بسیار کم تبدیل به یکی از پرطرفدارترین برندهای کفش در سرتاسر جهان شدند و مورد پسند افراد بسیار زیادی قرار گرفتند. در طراحی این کفش ها بسیار ساده عمل شده که همین مساله موفقیت بزرگی را برای آن ها به ارمغان آورد و موجب محبوبیت بیش از اندازه این برند گردید.

اسنیکرهای زیبای کامن پراجکت

 اسنیکرهایی که به وسیله این برند طراحی شده اند دارای سبکی مینیمالیست و مدرن می باشد که می تواند مورد نظر افراد مختلف قرار بگیرد. رنگ های مدرنی که این کفش ها دارند در کنار طرح های ساده آن توانسته طرفداران زیادی را در سررتاسر جهان به سمت خود جلب کند و این یک موفقیت بزرگ برای این کفش ها به شمار می رود.

فندی و اسنیکرهای جذاب این برند

 فندی یک برند مشهور ایتالیایی می باشد که کفش های خود را با سبک بسیار متفاوت طراحی روانه بازارهای جهانی کرده است. این برند لوکس در زمینه تولید اکسسوری های مدرن و طرح های مختلف و هنری خود شهرت بسیار زیادی را به دست آورده است و در طراحی اسنیکرهای خود هم رنگ های مختلف و جزئیات زیبایی همچون گل یا چشم های کارتونی را به کار گرفته است که همین مساله موجب زیباتر دیده شدن این کفش های اسپرت می شود.

اسنیکر های راحت و ساده نایک

فهرستی که برای معرفی برترین اسنیکرهای جهان وجود دارد بدون نام بردن از برند نایک کامل نخواهد شد و این برند یکی از مهمترین برندهای فعال در این عرصه می باشد. اسنیکرهایی که نایک تولید می کند در هر کجای جهان که حضور داشته باشید، تشخیص داده می شود و مورد پسند همگان واقع می گردد. هیچ اهمیتی ندارد که به دنبال کفشی مناسب برای ورزش کردن هستید و یا کفشی مناسب برای استفاده در طول روز را می خواهید، نایک همیشه می تواند برای نیازهای شما پاسخگویی مناسبی را داشته باشد و مورد توجه قرار بگیرد و جذابیت استایل شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

کفش های کتانی راف سیمونز

 اسنیکرهای که به وسیله برند راف سیمونز تولید شده در نتیجه همکاری با کمپانی آدیداس بوده است که طراحی نوستالژی داشته و بسیار زیبا دیده می شود. از مدل بندی که برای آن در نظر گرفته شده تا چرمی که برای آن به کار رفته موجب می شود تا سبک این کفش سبکی سنتی در نظر گرفته شود. اگر ثبات داشتن را می پسندید و به دنبال کفش های مدل سال نیستید می توانید این کفش ها را که گزینه بسیار خوبی برای شما می باشد مورد انتخاب قرار دهید.

پرادا و اسنیکرهای طراحی شده آن

 برند پرادا هم برای خانم ها و هم برای آقایان نیز دارای محبوبیت بسیار زیادی است. زیبایی شناسی که این برند لوکس دارد موجب شده تا مجموعه کفش های تولیدی آن نیز داشته باشد و در انتهای کار کفشی تولید شود که با طرح های خاص خود بتواند در دنیای مد از رقبای دیگر خود پیشی بگیرد و توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند.

پوما و اسنیکرهای جذاب این برند

 یکی دیگر از برندهای برتری که در صنعت مد جهان وجود دارد برند پوما می باشد که محصولات آن در بیش از۱۲۰ کشور جهان وجود داشته و علاقه مندان می توانند به راحتی  آن را تهیه کنند. زمانی که اسنیکرهای پوما را برای پوشیدن انتخاب می کنید نه تنها از کیفیت و راحتی این اسنیکرها در طول رقابت های سخت ورزشی اطمینان خواهید داشت بلکه زیبایی آن در پاهای شما نیز قابل توجه خواهد بود و هیچ شکی در آن وجود ندارد. اگر به دنبال کفشی  هستید که سبک خیابانی را به زیبایی نشان دهد می توانید اسنیکری زیبا از این برند مشهور را تهیه کرده و جذابیت استایل خود را ارتقا بدهید. این کفش ها با طراحی زیبا و استثنایی خود موجب جلب توجه افراد بسیاری هستند.

اسنیکرهای با کیفیت تولید شده برند پل اسمیت

 بدون تردید با پوشیدن کفش هایی که به وسیله پل اسمیت طراحی شده است هر ثانیه از این برند لوکس تشکر خواهید کرد که زیبایی را به معنای واقعی برای پاهای شما به وجود آورده است. اسنیکرهای کلاسیکی که به وسیله این برند لوکس طراحی شده برای مصرف روزانه فوق العاده می باشد. در صورتی که به این برند علاقه داشته باشید می توانید اسنیکرهای تولید شده آن را در طرح ها و رنگ های مختلف و زیبا خریداری نموده و ظاهری زیبا را برای خود به وجود بیاورید.

برند سن لوران  و اسنیکرهای زیبای آن

 ایو سن لوران یکی از طراحان لباس مشهور فرانسوی می باشد که کارهای طراحی شده او، تأثیر بسیار زیادی در صنعت مد لباس داشته به خصوص در نیمه دوم قرن بیستم که یکی از دوره های بسیار تاثیر گذار در دنیای مد به شمار می رود. اگر اسنیکرهای طراحی شده این برند را در نظر بگیرید هم طرح های ساده و هم طرح های دیگر آن که دارای رنگ و طرح چشمگیر است می تواند توجه هر فردی را به خود جلب کرده و پاسخگوی مناسبی برای هر سلیقه ای باشد.

برند والنتینو و کتانی های زیبا و خارق العاده آن

 برند والنتینو یکی از محبوب ترین برندهای جهان می باشد که با هر سلیقه ای سازگار دارد و می تواند نیاز هر فردی را تامین کند. از این رو که هم دارای طرح های ساده و مینیمالیست زیبا است و هم با طرح های پروانه ای و یا ستاره ای و یا ارتشی و … دل آنهایی که عاشق تنوع طلبی هستند را می برد و نظر افراد با سلیقه های مختلف را به خود جلب می کند. کفش های کتانی این برند در عین زیبایی می تواند راحتی بسیاری را برای فرد به وجود بیاورد و جذابیت استایل او را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *