#


آشنایی با طراحی های خلاقانه توری برچ طراح به نام آمریکایی

توری برچ
28 نوامبر 2017 يك نظر 1765 بازدید

آشنایی با طراحی های خلاقانه توری برچ طراح به نام آمریکایی

آشنایی با طراحی های خلاقانه توری برچ طراح به نام آمریکایی

طراحان بسیاری هستند  که در دنیای مد فعالیت های بسیاری را داشته و طراحی های خلاقانه ای را از خود ارائه داده اند. یکی از این طراحان که در زمینه های اقتصادی و اجتماعی فعالیت های گسترده ای داشته و توانسته جوایز زیادی را در دنیای مد به دست بیاورد توری برچ می باشد که یک طراح معروف و شناخته شده آمریکایی است.

توری برچ در زمینه طراحی مد توانسته برندی مخصوص به خود را تاسیس کند که برای این برند هم به عنوان یک مدیر کار می کند و هم به عنوان طراحی که تولیدات آن را طراحی می کند. توری برچ توانسته با طراحی های خلاقانه خود به عنوان یکی از زنان معروف جهان شناخته شود که برای خود صاحب قدرت بالایی است.

این مسئله از سوی مجله فوربس تائید شده و این مجله توری برچ را هفتاد و سومین زن معروف و با قدرت در سراسر جهان معرفی کرده است. در این مقاله قصد داریم در مورد این بانوی هنرمند و توانگر کمی صحبت کنیم و با چند مدل از نمونه کارهای او آشنا شویم.

توری برچ

توری برچ

توری برچ متولد سال۱۹۶۶ میلادی است و محل تولد او شهر پنسیلوانیا می باشد. خانواده برچ از همان ابتدا به عنوان خانواده ای ثروتمند شناخته می شدند و توری دارای سه برادر است که هر سه آن ها بزرگ تر از او بودند. توری برچ در سن هجده سالگی موفق شد وارد دانشگاه پنسیلوانیا شده و تحصیلات خود را در رشته تاریخ هنر در سال۱۹۸۸ میلادی به اتمام رسانده و فارغ التحصیل شود.

توری برچ پس از اینکه تحصیلات خود را به اتمام رساند به شهر نیویورک رفت و در این شهر در کنار طراحی به نام زوران که اصلیت او برای یوگوسلاوی بود کار خود را آغاز کرد. توری در طول مدتی که برای زوران کار می کرد این امکان را پیدا کرد که با طراحان نامدار و مشهوری همچون ورا وانگ آشنا شود و این آشنایی ها باعث شد او بیش از هر زمان دیگری به مد و طراحی علاقه مند شود.

سال۲۰۰۴ زمانی بود که برچ اقدام به افتتاح برنید به نام خود کرد و نام آن را نیز توری برچ گذاشت. یک سال پس از اینکه برچ برند مخصوص به خود را افتتاح کرد اوپرا وینفری در برنامه ای که داشت از لباس هایی که به وسیله توری برچ طراحی شده بود تعاریف بسیار زیادی را کرد و همین مساله موجب شد توری برچ به یک شهرت جهانی دست پیدا کند.

پس از این برنامه تعداد بازدیدکنندگانی که وارد سایت برچ می شدند به میزان قابل توجهی افزایش یافته و روزانه هشت میلیون نفر از سایت این طراح آمریکایی دیدن می کردند. مدت زمان کمی پس از این شهرت ناگهانی برند توری برچ توانست پیشرفت بسیار زیادی را داشته و زمینه های فعالیت خود را گسترده کرد و وارد تولید پوشاک آماده، اکسسوری و کیف و ساعت و کفش های با کیفیت و عطر و برخی از لوازم دکوری که در منزل به کار می رفت شده و تولیدات زیبا و جذاب و در عین حال کارآمدی را تولید کرد.

توری برچ

توری برچ

برند توری برچ به قدری در تولید محصولات خود عملکرد خوبی را نشان داده بود که تعداد فروشگاه های در سراسر جهان در طول مدت زمانی بسیار کم بهیکصد و هشتاد فروشگاه رسید. این میزان پیشرفت و فروشگاه به دنبال خود موفقیت های دیگری را نیز برای برند توری برچ به همراه داشت که این موفقیت ها همچنان ادامه دارد.

ناگفته نماند توری برچ در زمینه تولید لباس های ورزشی نیز بیکار نمانده و برندی جداگانه را که مخصوص تولید لباس های ورزشی مناسب بود را تاسیس کرده است که تاریخ تاسیس این برند ورزشی توری برچ به سال۲۰۱۵ میلادی می رسد. مرکز برند نوپای توری برچ در شهر دالاس آمریکا واقع شده است که تولیدات فوق العاده آن توانسته در سراسر جهان نام و آوازه برند تولید کننده اش را بلند کند.

برچ در طراحی لباس های ورزشی خود سعی کرده دو سبک بوهمیا و امروزی را با یکدیگر ادغام کرده و یک طراحی لوکس و زیبا را خلق نماید. برای اینکه بتوانید این ترکیب زیبا را مشاهده کنید کافی است به لوگوی برند توری برچ نگاه کوتاهی بیندازید و مشاهده کنید که با چه ظرافت و زیبایی توانسته دو سبک را با یکدیگر ادغام کند.

تمام لباس هایی که به وسیله توری برچ طراحی شده است این قابلیت را دارد که با یکدیگر به شکل زیبایی هماهنگ شوند. لباس های برند توری برچ را هر خانمی می تواند با هر سن و سالی که دارد مورد استفاده قرار دهد چرا که این لباس ها به زیبایی طراحی شده اند و قابلیت پوشیدن راحتی را دارا می باشند.

توری برچ به عنوان یک طراح تنها به فعالیت در زمینه مد اکتفا نکرده و موفق شده به عنوان یکی بازیگر توانا در چند سریال تلویزیونی نیز فعالیت کرده و هنرمندی خود را در این عرصه نیز نشان بدهد. خانم هایی که به دنبال داشتن استایلی جذاب و بینظیر هستند می توانند از لباس هایی که به وسیله برند توری برچ تولید شده است استفاده کرده و جذابیت استایل خود را ارتقا دهند.

این بانوی هنرمند موفق شده با طراحی های خاص و بینظیر خود افراد بسیاری را به سمت استفاده از لباس ها و اکسسوری های برند توری برچ کشانده و تولیدات خود را در کشورهای مختلف عرضه کرده است. این امر موجب به وجود آمدن موفقیت های بسیاری برای این برند معروف و طراح آمریکایی آن شده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *