#


آشنایی با برندهای مخصوص میلیاردرها

برندهای مخصوص
4 آگوست 2018 بدون نظر 1965 بازدید

آشنایی با برندهای مخصوص میلیاردرها

آشنایی با برندهای مخصوص میلیاردرها

معرفی برخی از برندهای مخصوص که برای پولدارها طراحی شده اند: بعضی از مارک های معتبر هستند که فقط برای افراد سرمایه دار دنیا طراحی شده اند. هر چند این افراد می دانند که این قشر درصد پایینی از یک جامعه را تشکیل داده اند، ولی همان چند درصد کم هم برای آن ها کافی است. کیف، کفش، اکسسوری های لاکچری… با نرخ های خیلی بالا به بازار فروش عرضه می شوند. به صورتی که حتی بعضی از افراد معروف هم شرایط مالی را برای خرید آن ها ندارند.

به عنوان نمونه تعداد زیادی از افراد معروف قدرت خرید لباس هایی که روی فرش قرمز می پوشند را ندارند، ولی این برندهای مخصوص فقط به جهت تبلیغ، لباس های لاکچری خود را در اختیار این افراد قرار داده تا روی فرش قرمز دیده شوند. در ادامه این مطلب لوکس ترین مارک های دنیا که فقط برای افراد ثروتمند طراحی می شوند را به شما یادآوری خواهیم کرد.

برند جاکوبز

برند جیکوبز «Marc Jacobs» یکی از مارک های لوکس و معتبر و از برندهای مخصوص در دنیا است که فرنسیس بین کوبین، هنرمند تجسمی آمریکایی تبار و تنها فرزند خواننده و آهنگساز دهه نود میلادی کرت کوبین و همسر وی کورتنی لاو، مدل تبلیغاتی این مارک لوکس و معتبر است. این برند بیشتر اوقات از مدل ها و افراد معتبر برای شناساندن لوازم جدید خود، دعوت به همکاری می نماید.

افراد معروف نه تنها مدل تبلیغات این برند، بلکه از طرفداران و مشتریان پروپاقرص آن هم هستند. اگر شما هم به یک برند مخصوص و البته گران قیمت علاقه مند هستید، برند جاکوبز انتخاب خیلی خوبی برای شما خواهد بود. البته گران بودن محصولات آن، دلیل خاص خود را دارد، این برند برای تولید پوشاک و اکسسوری هایش هزینه های فراوانی را پرداخت می کند، به همین دلیل به رغم این هزینه ها بهای محصولات خود را هم افزایش می دهد.

جورجیو آرمانی

جورجیو آرمانی «GIORGIO ARMANI» از برندهای مخصوص برای لباس لوکس ایتالیایی ست که به سبکی کلاسیک طراحی شده است. ستاره های مشهوری چون کیت بلانشت و آلیشا کیز از طرفداران پروپا قرص این برند است. آن چه که برتری این برند را مشخص می کند، کیفیت پارچه و دوخت آن است.

جورجیا زیاد به جزئیات توجه نمی کند. به جای این که تمرکز خود را برای کیفیت محصولاتش بگذارد تا طرفداران و علاقه مندان خود را در مدت طولانی راضی نگه دارد. هر چند کسانی که شرایط مالی خوبی را برای خرید از این برند لوکس دارند، پایین است ولی همین افراد با پرداخت مبالغ بالا جای خالی سایر مشتریان را پر می کنند.

لا پارلا

لا پارلا «La Perla» که جزء برندهای مخصوص است، یک مارک لوکس ایتالیایی است که در سال ۱۹۵۴ به دست یک فرد آلمانی تبار با نام « Lars Windhorst» تأسیس گردیده است. محصولات این برند قیمت خیلی بالایی دارد چون از مواد باکیفیت و توسط معتبر ترین  طراحان طراحی شده است.

علاقه مندان لا پارلا صدها هزار دلار را فقط به خاطر یک لباس خواب یا یک اکسسوری پرداخت می کنند. از معدود افرادی که برای تیزرهای تبلیغاتی این برند فعالیت می کنند، کندال جنر، سوپر مدل عصر حاضر، را می توان نام برد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *