#


آشنایی با اصول شیک پوشی در زمستان

اصول شیک پوشی
4 اکتبر 2017 بدون نظر 1131 بازدید

آشنایی با اصول شیک پوشی در زمستان

چگونه می توان در زمستان شیک پوش بود؟

خانم ها در زمستان به جذابیت خود اهمیت بسیاری قائلند و برای زیباتر شدن خود به سراغ پالتو و کاپشن های مختلفی می روند و از پوتین هایی که بتواند تکمیل کننده استایل آنها باشد استفاده می کنند. ولی باید در نظر داشته باشید که در فصل سرد زمستان شیک پوش بودن به راحتی انجام نمی شود و باید اصول و قوانین شیک پوشی را در مورد لباس های زمستانی رعایت کرد چرا که عدم توجه به این اصول باعث می شود نه تنها شیک و مرتب به نظر نرسید بلکه بیشتر از هر وقت دیگری با لباس های زیادی که به تن کرده اید استایلی نامرتب و بد داشته باشیدو این برای یک خانم به هیچ عنوان جلوه خوبی نخواهد داشت.در این مطلب قصد ما این است که چند ترفند برای شیک پوشی در فصل زمستان را به شما ارائه دهیم لطفاً تا انتها ما را همراهی کنید.

اصول شیک پوشی

اصول شیک پوشی

قرار دادن کت و پالتو بر روی شانه

اکثر خانم ها عادت دارند از روی مانتوی خود کت و پالتو بپوشند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید می توانید به جای اینکه پالتوی خود را بپوشید آن را بر روی شانه های خود قرار دهید. قرار دادن پالتو هم استایل شما را جذاب و بینظیر می کند و هم اینکه باعث می شود هر زمان که احساس کردید گرمای هوا به اندازه ای است که دیگر نیازی به پالتو نیست به راحتی بتوانید آن را درآورده و کنار بگذارید.

پوشیدن لباسی به رنگ سفید

یک زمانی اگر در فصل زمستان لباسی پوشیده می شد که به رنگ سفید بود در عرصه مد و فشن یک اشتباه فاحش تلقی می شد ولی امروزه یکی از روش های جذابیت پوشیدن لباس هایی به رنگ سفید است. پوشیدن لباس هایی همچون شال و کلاه و پالتو و دیگر اکسسوری های سفید رنگ باعث می شود که همه خیال کنند لباس های شما گران قیمت است و این یکی از راه های جذاب تر به نظر رسیدن شما می باشد. برای اینکه استایل شما زیباتر دیده شود بهتر است برای تمیز نگه داشتن لباس و کفش سفید خود دقت بسیاری داشته باشید. هرچقدر لباس شما تمیزتر باشد به همان اندازه استایل شما جذاب تر به نظر خواهد رسید.

پوشیدن کت های جیر

استفاده از کت های جیر مخصوصاً آنهایی که کمی کوتاه هستند در استایل خوب داشتن بسیار موثر است. در مورد کت های کوتاه بهتر است به سراغ مدل هایی که آستر پشمی دارند بروید و به این طریق تیپ خود را ارتقا داده و جذاب تر دیده شوید.

اصول شیک پوشی

اصول شیک پوشی

استفاده از کمربند بر روی پالتو

برای اینکه بتوانید زیبایی استایل خود را به همه نشان دهید بهترین کار این است که از یک کمربند بر روی پالتوی خود استفاده کنید. زمانی که از یک کمربند بر روی پالتوی خود استفاده می کنید این کار باعث می شود خط کمر شما بهتر دیده شده و اندام شما کشیده تر و متناسب به نظر برسد. آندسته از افرادی که قد کوتاهی دارند بهتر است از کمربند های باریک تر کمک بگیرند و قد خود را بلند تر از آنچه که هست نشان بدهند بنابراین در استایل خود کمربندهای مناسب را فراموش نکنید. برخی از خانم ها نمی دانند که چه کت هایی را می توانند بی دغدغه در فصل سرد بپوشند. ما چند مدل از این کت ها را معرفی می کنیم تا با انتخابی خوب به استایلی شیک و زیبا دست پیدا کنید.

کت های چرم

اگر به کت چرم علاقه مند هستید ما به شما توصیه می کنیم در این بین به سراغ کت های چرمی که دارای طرح هستند بروید و یکی از آن ها را برای استایل خوب داشتن انتخاب کنید.

کت جیر موتور سواری

اگر جزو خانم هایی هستید که علاقه چندانی به کت های طرح دار ندارید می توانید از کت های جیر که مخصوص موتورسواران است استفاده کنید. رنگ قهوه ای این کت ها بهترین گزینه برای داشتن یک استایل جذاب می باشد.

اصول شیک پوشی

اصول شیک پوشی

کت هایی با طرح شطرنجی

تمامی خانم ها با هر سلیقه ای می توانند برای جذابیت بیشتر از کت ها و پالتوهایی که طرح شطرنجی دارند استفاده کنند. این پالتو ها برای یک استایل کلاسیک بهترین گزینه به شمار می روند.

کت های یقه خز زنانه

در روزهایی که هوا بسیار سرد است می توانید از کت های زنانه ای که یقه خز دارند استفاده کنید. این کت ها به علت سنگینی ای که دارند حسابی گرم بوده وموجب جذابیت شما خواهد شد.

اصول شیک پوشی

اصول شیک پوشی

پوشیدن کت های جین

آن دسته از خانم هایی که به دنبال تیپ اسپرت هستند می توانند از کت های جین کمک بگیرند. این کت ها بسیار بادوام تر از سایر کت های زنانه هستند و در تمامی فصول می توان از آنها بهره مند شد.

پوشیدن کاپشن های پفی

یکی از لباس هایی که مناسب هوای سرد بوده و باعث جذابیت شما می شوند کاپشن های پفی یا همان کاپشن های بادی هستند.این کاپشن ها موجب جذابیت خانم ها بوده و برای هوای سرد گزینه بسیار مناسبی به حساب می آیند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *