#


چگونه گوشواره ای مناسب صورتمان انتخاب کنیم؟

گوشواره
20 سپتامبر 2017 بدون نظر 1385 بازدید

چگونه گوشواره ای مناسب صورتمان انتخاب کنیم؟

راه کارهای اصولی انتخاب گوشواره مناسب صورت

شاید تا به حال هیچ وقت به این فکر نکرده باشید که آیا گوشواره هایتان به صورت شما می آیند یا نه؟
مطمئناً خواهید گفت اگر به فکر انتخاب گوشواره ای مناسب با فرم صورت خود باشیم به دردسر افتاده و کارمان سخت خواهد شد. احتمال دارد شما از گوشواره ای زیبا خوشتان بیاید و آن را بخرید ولی زمانی که بخواهید آن را در گوش خود بیاندازید متوجه شوید که اصلا در گوش شما به چشم نمیآید.
با راه کارهایی که ما رائه می کنیم انتخاب یک گوشواره ای که به فرم صورت شما بیاید بسیار ساده تر خواهد گشت. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ممکن است تا به حال برای شما پیش آمده باشد که گوشواره ای را خریده باشید و هنگامی که آن را به گوش خود آویزان می کنید متوجه شوید که چقدر باعث جذابیت شما شده و صورت شما را باز ترو زیباتر از همیشه نشان می دهد.
گوشواره ها به دلیل اینکه به صورت نزدیکتر از هر جواهر دیگری هستند گاهی صورت را جذاب تر نشان می دهند و کاهی نیز باعث می شوند که جهره شما نازیبا به نظر برسد.

با توجه به فرم صورتی که هر فردی دارد بهتر است به سراغ گوشواره هایی بروید که فرم صورت شما را زیباتر نشان دهد. هر فردی باید بداند چه مدل هایی به صورت شما می آید و چه مدل هایی را نباید برای خود در نظر بگیرند.
به عنوان مثال افرادی که صورت کشیده دارند هرگز نباید به سراغ گوشواره هایی که صورت را کشیده تر از آنچه که هست نشان میدهد بروند.

برای انتخاب گوشواره مناسب ابتدا فرم صورت خود را بشناسید

۱ـ بدانید طول صورت شما چقدر است.طول صورت ازقسمتی که موها از بالای پیشانی رشد می کند تا زیرچانه می باشد و شما باید بدانید صورت شما از نوع کشیده است ویا از نوع صورت های گرد.

۲ـ میزان بلندی خط فک خود را بشناسید، به این معنی که بدانید عرض پهن ترین بخش چانه شما به چه اندازه است.این کار هم به شناخت بهتر شما از فرم صورتتان کمک می کند.

۳ـ میزان بلندی و کوتاهی عرض پیشانی خود را دریابید، این هم به این معنی است که بدانید عرض پهن ترین بخش پیشانی شما به چه اندازه است.

۴ـ عرض گونه های خود را داشته باشید؛ به این معنی که بدانید فاصله ای که بین دو گونه شما وجود دارد چقدر است.با در نظر گرفتن تمام این موارد می توانید به راحتی دریابید که صورت شما جزو کدام دسته از فرم های صورت است و پس از آن می توانید به سراغ گوشواره هایی بروید که بیشتر به چهره شما بیاید و موجب جذاب تر دیده شدن چهره تان خواهد بود.

گوشواره

گوشواره

انواع گوشواره هایی که به فرم صورت هر فردی می آیند:

ـ اگر از آن دسته خانم هایی هستید که فرم صورتشان به شکل مستطیل است بهتر است به سراغ مدل هایی بروید که به شکل قطره ای هستند ویا از نوع حلقه دار می باشند.این گوشواره ها بهترین گزینه برای این گروه از خانم ها می باشند.

ـ خانم هایی که صورتی به شکل بیضی دارند می توانند برای زیباتر دیده شدن به سراغ گوشواره های حلقه دارو قطره ای و دایره ای شکل بروند ویا حتی می توانند به سراغ گوشواره هایی بروند که ترکیبی از همه این مدل ها داشته باشد.

ـ گوشواره هایی که به شکل کشیده هستند بهترین انتخاب برای صورت های دایره ای شکل می توانند باشند. اما درمورد این گوشواره ها نیز باید حد اعتدال را رعایت کرد و نباید به سراغ گوشواره هایی که که خیلی بلند هستند رفت.

ـ گروهی از خانم ها که صورتی به شکل قلب دارند بسیار خوش شانس هستند چرا که استفاده از تمام مدل های گوشواره برای آن ها مجاز است و می توانند هر مدلی را که می خواهند بدون هیچ محدودیتی استفاده کنند.

ـ خانم های با صورت مربع شکل هم می توانند بدون هیچ گونه محدودیتی از تمام مدل هایی که می پسندند استفاده کنند و چهره خود را زیباتر و جذاب تر از هر وقت دیگری نشان دهند.
خوب توجه داشته باشید که گوشواره ای مناسب تر است که بیشتر از یک چهارم صورت شما را نپوشاند و اگر گوشواره ای بیش از حد چهره شما راتحت پوشش خود قرار دهد اصلا مورد مناسبی برای شما نخواهد بود و بهتر است به سراغ موارد دیگر بروید.
مناسب ترین اندازه و بلندی ای که یک گوشواره باید داشته باشد این است که تا سطح فک شما برسد بنابراین به درازی گوشواره نیز بایدتوجه زیادی داشت.

گوشواره های حلقه ای و بزرگ به هیچ عنوان گزینه خوبی برای خانم هایی که اندام ریز و صورت کوچکی دارند به شمار نمی رود پس این خانم ها نیز باید به دنبال موارد دیگری باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *