#


گردنبندی مناسب با شکل گردن خود انتخاب کنید

گردنبند
20 سپتامبر 2017 بدون نظر 2419 بازدید

گردنبندی مناسب با شکل گردن خود انتخاب کنید

گردنبندی مناسب با شکل گردن خود انتخاب کنید

گاهی می توان بدون خرید لباس جدید تنها با چند کار ساده استایلی زیبا برای حضور در مکان های مختلف داشت. اگر روز خاص و مناسبتی ویژه در راه دارید و تمایلی ندارید لباسی جدید بخرید اما دوست دارید زیبا باشید باید بگوئیم هیچ جای نگرانی نیست وشما می توانید با داشتن یک ظاهر متنوع خوش بدرخشید.

برای داشتن یک استایل متفاوت با بقیه بهترین کار این است که به یک مغازه جواهر فروشی سرزده و از گردنبند هایی که در آن مغازه و یا فروشگاه خود نمایی می کند یکی را برای خود انتخاب کنید.
البته به یاد داشته باشید که در خرید گردنبند و یا دیگر جواهرات باید بسیار با دقت عمل کنید؛ اگر می گوئیم دقت بالایی داشته باشید به این دلیل است که با کوچک ترین اشتباه می تواند همه چیز بر ضرر شما تمام شود و استایلتان آنگونه که می خواستید از آب در نیاید.
مقاله ای را گرد آورده ایم تا با مطالعه آن بتوانید گردنبندی که متناسب با شکل گردن تان است تهیه کرده و زیباتر دیده شوید.
امروز قصد داریم مهمترین نکاتی که برای خریدن یک گردنبند مناسب اهمیت دارد را مورد بررسی قرار دهیم.

گردنبند

گردنبند

۱ـ بلندی گردن

آن دسته از خانم هایی که دارای گردن بلندتری نسبت به سایرین هستند بهتر است هنگام انتخاب گردنبند به سراغ مدل هایی بروند که مانند یک دستبند دور گردنشان بسته شود.این مدل ها به گونه ای هستند که وقتی دور گردن بسته می شوند باعث می شوند گردن تان مناسب تر به نظر برسند.

اگر گردن تان لاغر و بسیار کشیده است توصیه می کنیم هرگز به سراغ گردنبندهایی که به شکل طوق و با عرض کم هستند نروید. این مدل گردنبند ها موجب می شوند بلندی گردنتان بیش از پیش به چشم بیایند و این موضوع اصلا خوشایند شما نخواهد بود.
توصیه ما به خانم هایی که دارای گردن کوتاه هستند این است که از ترکیب دوتایی ای که گردنبند های ظریف دارند برای جذابیت بیشتر کمک بگیرند.

البته بهتر است این مدل هارا با لباس هایی یقه هفت و یا لباس هایی که دارای یقه های باز هستند هماهنگ کنید. خانم هایی که گردن کوتاهی دارند باید دقت کنند که گردنبند انتخابیشان تا بالای سینه شان بلندی داشته باشد نه بیشتر از آن.این کار به بهتر دیده شدن استایلشان کمک کننده خواهد بود.

گردنبند

گردنبند

۲ـ توجه به یقه لباس

پیش از اینکه به سراغ انتخاب گردنبند بروید بهترین کار این است که به یقه لباسی که قصد پوشیدنش را دارید خوب دقت کنید.
اگر لباستان دارای یقه صاف است بهتر است از استفاده گردنبند چشم پوشی کرده و به جای آن از گوشواره ای که مناسب تر است استفاده کنید. این کار به استایل بهتر کمک بسیاری می کند.

اگر لباسی که برای مراسم پیش رویتان قصد پوشیدنش را دارید دارای یقه پوشیده است بهترین توصیه ای که می توانیم برای شما داشته باشیم این است که به سراغ گردنبندهای بلندی که به صورت چندتایی در کنار هم قرار گرفته اند و بسیار درخشان هستند بروید.
شاید برخی از خانم ها دوست داشته باشند از زنجیر ها و گردنبند هایی که کوتاه تر هستند استفاده کنند ولی باید خاطر نشان شویم این نوع از گردنبندها برروی یقه های پوشیده باعث بد جلوه کردن استایل شما خواهد شد.بنابراین بهتر است این مدل ها را برای ست کردن با لباس های یقه پوشیده استفاده نکنید.

بلندی گردنبندتان را به اندازه ای انتخاب کنید که تا بالای یقه تان بایستد چرا که اگر قد گردنبندتان به اندازه ای باشد که بر روی مرز بین یقه و گردن تان قرار بگیرد دیگر نه یقه لباس تان دیده خواهد شد و نه زیبای گردنبندتان به چشم خواهد آمد.بنابراین هنگام خرید به بلندی گردنبند نیز توجه کافی داشته باشید.

گردنبند

گردنبند

اگر لباسی که می پوشید حالت رکابی و یا تاپ دارد بهتر است از گردنبندهایی که بلند و به صورت چند رشته ای هستند استفاده کنید.این مدل از گردنبند ها گردن شما را زیباتر نشان خواهند داد و شما به چیز دیگری برای استایل خوب داشتن نیاز نخواهید داشت.

۳ـ توجه کافی به شکل بالا تنه

هنگام انتخاب گردنبند به اصل دیگری هم باید توجه کنید و آن هم شکل بالا تنه تان است. اگر دارای بالاتنه ای درشت هستید هرگز نباید به سراغ گردنبندهایی که شکل و شمایل بزرگی دارند بروید. استفاده از این گردنبند ها باعث می شود که بالاتنه شما بزرگ تر و درشت تر به چشم بیاید و این اصلا برای استایل شما خوب نخواهد بود.

آویزهای کوچکی که به صورت چندتایی در بازار وجود دراد بهترین گزینه برای خانم هایی به شمار میروند که دارای بالاتنه درشتی هستند. اما باید به خاطر داشته باشید که این مدل گردنبندها باید تا بالای سینه تان باشد و هرگز نباید اجازه دهید گردنبندتان بر روی مرز سینه قرار بگیرد. دقت در این مورد موجب می شود که شما یک تیپ جذاب برای خود درست کنید.

اگر شانه های شما به گونه ای است که چاق و تپل دیده می شود می توانید به سراغ گردنبند های ظریفی که به صورت رشته رشته هستند و مهره ایی زینت بخش آن ها است استفاده کنید. البته گردنبندهایی که به شکل مکعب هستند نیز می تواند گزینه بسیار خوبی برای این دسته از خانم ها به شمار رود. گردنبندهایی که در ساخت آن ها از تکه های هندسی استفاده شده است نیز می تواند برای خانم هایی که شانه های چاقی دارند انتخاب مناسبی باشد.

اگر جزو آن گروه از خانم هایی هستید که دوست دارند گردنبندشان بلند باشد باید خوب دقت کنید که بلندی گردنبند اتخابیتان تا روی ناف باشد. دراین صورت است که میتوانید از استایل خوبی برخوردار باشید.
چند نکته ریز هم وجود دارد که هنگام انتخاب گردنبند باید به آن ها توجه کافی داشته و در اصل نباید آن ها را انجام دهید.

گردنبند

گردنبند

۱ـ هرگز چند زنجیری که از طلا ساخته شده است را باهم بر گردن تان آویزان نکنید. این کار استایل شما را خراب خواهد کردو بسیار زننده به نظر خواهد آمد.

۲ـ هرگز گردنبندهایی که بزرگ و بسیار شلوغ هستند را با گوشواره هایی بزرگ استفاده نکنید حتی اگر از یک گروه و ست باشند. این کار هم استایل شما را برهم خواهد زدو باعث می شود ظاهر شما بد جلوه کند.
با رعایت تمامی این نکات می توانید از یک تیپ و استایل فوق العاده شیک و بی نظیر بهره مند شوید و همچون ستاره ای بدرخشید.بنابراین بهتر است هر بار به جای خرید لباسی آنچنانی با خرید یک گردنبند مناسب از زیبایی بیشتری بهره مند شوید و در هزینه های خود صرفه جویی کرده و بدانید چگونه می توانید با کمترین هزینه و رعایت چند نکته کوچک یک استایل و تیپ شیک و مدرن را برای خود بسازید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *