#


کیف فندی اصل تضمینی برای خوش پوشی

کیف فندی
26 سپتامبر 2017 بدون نظر 1635 بازدید

کیف فندی اصل تضمینی برای خوش پوشی

کیف فندی اصل تضمینی برای خوش پوشی

برای داشتن یک کیف فندی ابتدا باید بدانیم این کیف های جذاب از کجا و چگونه به وجود آمدند. ادوارد و ادله فندی برای نخستین بار در رم فروشگاهی را در سال ۱۹۲۵ میلادی بازگشایی کردند که تولیدات چرمی فندی را برای فروش عرضه می کرد و در حدود بیست سال بعد کیف هایی که تولید کمپانی فندی بود در تمام جهان شهرت فراوانی پیدا کرد.

سال ۱۹۶۶ زمانی بود که کمپانی فندی نام خود را با آرم دو حرف F که در کنار یکدیگر قرار داشتند بر روی محصولات خود نشان داد. از همین سال بود که فندی توانست شعبات دیگری در کشورهایی از جمله آمریکا و ژاپن دایر کرد البته کشورهای دیگر نیز فروشگاه های فندی را در خود جای داده بودند. این گسترش شعبات فندی در کشورهای دیگر باعث می شد تا افراد بسیاری محصولات چرمی آن را تهیه و استفاده کنند.

فندی توانسته کیف های زیبایی را تولید کرده و علاقه مندان زیادی را برای داشتن آن ها متمایل کند ولی در حال حاضر نمونه های تقلبی نیز ازاین کیف ها وجود دارد که باید راه تشخیص کیف فندی اصلی از تقلبی را بدانید. اگر با ما همراه باشید ما چند راه ساده و آسان را به شما خواهیم گفت تا به وسیله آن بتوانید یک کیف فندی اصل داشته باشید.

کیف فندی

کیف فندی

آرم کیف های فندی اصل

بیشتر کیف های فندی بر روی خود یک پلاک فلزی کوچک وجود دارد که نام برند فندی بسیار با کیفیت و ساخت ایتالیا با حروف لاتین و بزرگ بر روی آن نوشته شده است. با توجه به نوشته ای که بر روی این پلاک کوچک وجود دارد و تشابه کامل با نمونه اصلی می توانید متوجه شوید که این کیف اصلی فندی است یا نمونه ای است کپی برداری شده. در داخل کیف های فندی اصل از پارچه هایی استفاده شده است که دارای جنس بسیار مرغوب بوده و کلمه فندی با حروف بزرگی بر روی ان نوشته شده است.

نمونه ای قدیمی تر کیف های فندی بر روی آسترهایی که دارند از آرم برند فندی استفاده کرده اند. زمانی که می خواهید کیفی را با نام فندی بخرید دقت داشته باشید که علاوه بر مشخصات گفته شده دارای پارچه هایی نرم و لطیف است و به هیچ عنوان زبر و زمخت نیست. بنابراین به جنس پارچه به کار رفته در کیف دقت کافی داشته باشید.

مشخصات جنس کیف فندی

بیشتر کیف هایی که توسط کمپانی فندی تولید می شوند از جنس چرمی تهیه می شوند که بسیار مرغوب است. شما با دست کشیدن و لمس جنس کیف می توانید از چرمی بودن آن اطمینان پیدا کنید و کیفیت چرم به کار رفته را نیز تشخیص دهید. کیف هایی که نمونه تقلبی کیف های فندی هستند معمولا از جنس پلاستیک و مواد نایلونی تهیه می شوند که این کار باعث می شود بر روی کیف ترک به وجود بیاید و پس از مدت زمان کمی کیف شما پاره خواهد شد در صورتی که کیف های فندی اصل بسیار مقاوم هستند و مدت بیشتری عمر می کنند.

کیف فندی

کیف فندی

دقت در بسته بندی کیف های فندی

اگر در هنگام خرید به بسته بندی آن دقت کنید می بینید که محصولاتی که اصل هستند و تولید شده برند های معروف می باشند در مورد بسته بندی محصولات خود دقت زیادی می کنند و این نکته برای آن ها بسیار با اهمیت است در حالی که برند های متقلب هیچ اهمیتی به بسته بندی محصولات خود نمی دهند.

فندی و شماره سریال محصولاتش

تنوع در کیف های فندی بسیار زیاد است ولی هر کدام از کیف های فندی برای خود شماره سریال مخصوصی دارند که بر روی بخشی از کیف حک می گردد. تولید کنندگان کیف های فندی شماره سریال آن کیف را در قسمت های مختلفی همچون دسته یا بدنه و یا حتی بر روی قسمت داخلی چرم حک شده باشد پس باید در هنگام خرید کیف فندی به این نکته هم توجه داشته باشید.

برچسب پارچه ای داخل کیف فندی

در قسمت داخلی کیف های فندی یک برچسب پارچه ای وجود دارد که یک هولوگرام با اعداد رمزی بر روی آن وجود دارد. وجود این برچسب با هولوگرام رمزدارش نشان دهنده آن است که کیف فندی شما اصل می باشد.

فلزهای به کار رفته در کیف فندی

اغلب مدل های کیف فندی دارای حلقه هایی فلزی هستند که جنس آن ها از نیکل و برنج تولید می شود. اگر به این قسمت ها نیز دقت کنید می بینید که عبارت فندی بر روی آن ها نیز وجود دارد. زیپ کیف های فندی به سادگی باز و بسته می شوند و این یکی دیگر از مزیت های کیف های فندی می باشد.

نحوه دوخت کیف فندی در مورد انتخاب کیف فندی اصل دقت کنید که تمام دخت های به کاررفته در گوشه و کنار آن صاف و یک شکل باشد.اگر کیفی با نام فندی را دیدید که کوچکترین تغییری در رنگ و دوخت آن وجود داشت بدانید که نمونه تقلبی کیف فندی است.

بسیاری از کیف های فندی از پارچه ای که طرح آرم فندی را به صورت دو اف در کنار هم دارد تهیه شده اند. جنس پارچه به کار رفته در این کیف ها هیچ نقص وعیبی وجود ندارد ویک کارت در درون کیف های فندی اصل وجود دارد که یک شماره سریال ۱۵ تا۱۷رقمی بر روی آن نوشته شده است.این کارت تضمین می کند که کیف شما تمام ویژگی های مثبتی که طبق استاندارد های تعریف شده کمپانی فندی است را دارا می باشد. دقت داشته باشید که شماره سریال نوشته شده بر روی کارت با شماره ای که بر روی کیف حک شده یکی باشد. اگر دیدید که شماره ها با هم اختلاف داردمطمئن باشید که نمونه ای تقلبی از کیف های فندی می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *