#


رموز ست کردن کفش و شلوار جین

کفش و شلوار لی
10 می 2017 بدون نظر 1015 بازدید

رموز ست کردن کفش و شلوار جین

رموز ست کردن کفش و شلوار جین

هنگامی که می خواهید کفش و شلواری را با یکدیگر ست کنید حتما به جنس و فرم شلوار دقت داشته باشید همه می دانند که نمی توان کفش کتونی را با شلوار پارچه ای رسمی ست کرد . در مورد شلوار جین نیز این مطلب صدق می کند. پس بهتر است برای دانستن اصول مهم انتخاب کفش ست شلوار جین ادامه مطلب را در نظر داشته و بخوانید.

شلوار جین جزو آن دسته از لباس هایی است که همیشه مد بوده. اما داشتن یک ظاهر تقریباً یک نواخت کمی کسل کننده و بیش از حد تکراری می شود. به یاد داشته باشید با پوشیدن کفش های مختلف می توان همیشه ظاهری خوب و متفاوت ایجاد کرد اما نکته ی مهم این است که بدانیم چه کفشی را با چه شلواری ست کنیم که زننده نباشد.

کفش های مناسب شلوار جین

از آن جایی که ترکیب رنگ در لباس ها بسیار حائز اهمیت است ست کردن کفش و شلوار جین هم از درجه اهمیت فراوانی برخوردار است . باید بدانید چه شلواری را با چه کفشی بپوشید . ما در این زمینه چند راهنمایی به شما خواهیم کرد که با توجه به آن ها می توانید به راحتی ست زیبا و دلخواه خود را بپوشید.

شلوار جین اسکینی با بوت

پوشیدن جین با بوت و لباس راه راه یکی از مد های تابستانی است که با یک عینک آفتابی ظاهر زیبای شما را تکمیل می کند.

جین با بوت پاشنه تخت و ساق کوتاه

الزامی وجود ندارد که شلوار جین حتما باید آبی رنگ باشد. شما مجاز هستید برای تابستان شلوار جین با رنگ های پاستلی همراه با بوت مشکی را انتخاب کرده و بپوشید.به جای بوت پاشنه دار می توانید بوت بدون پاشنه پوشیده و در مکان هایی که هستید برای جلب توجه همه باید از ستی استفاده کنید که متشکل از بوت ، شلوار جین پاستلی رنگ و لباس یا مانتوی سفید باشد. مطمئناً این ست می تواند زیبایی شما را در نظر دیگران دو چندان نماید.

شلوار لی بوت کات با بوت

شلوار لی بوت کات با بوت

شلوار لی بوت کات با بوت

تر کیب زیبای شلوار جین بوت کات همراه بوت در سال ۲۰۰۰ مورد استفاده ی مدنا قرار می گرفت که امروزه چنین ترکیبی مجدداً مد شده است. توصیه می کنیم شما نیز جزو اولین افرادی باشید که جین بوت کات با کفش های بوت را می پوشند و همراه با این ظاهر کت سفید یا پاستلی یا حتی ژاکت کشباف استفاده کنید تا خیره کننده به نظر بیایید.

جین همراه با اسنیکرز

برخی افراد هستند که دوست ندارند با شلوار جین بوت بپوشند بنابر این به این گونه افراد توصیه می کنیم از اسنیکرز استفاده کنند به جای پوشیدن بوت . شلوار جین مشکی با کت راه راه و یک تاپ سفید و روشن از زیر آن بپوشید تا یک ظاهر شیک و فوق العاده جذا پیدا کنید.

اسنیکرز ورزشی با جین

در سال های ۸۰ و ۹۰ رایج ترین مد پوشیدن اسنیکرز ورزشی به همراه شلوار جین بوده که در سال ها اخیر مجدداً به دنیای مد باز گشته است . برای پوشیدن شلوار جین با اسنیکرز ورزشی نباید فراموش کنید که پایین شلوار را تا مچ پا تا کنید. این نکته ای است که در مورد این مدل پوشش همیشه باید به یاد داشته باشید تا زیبایی ست شما حسابی به چشم بیاید.

شلوار جین به همراه اسنیکرز ساق دار

برای ترکیب این ست لوازم جانبی تان تا حد امکان باید ساده و کوچک باشد و به یاد داشته باشید اسنیکرز های ساق دار را باید با شلوار جین اسکینی بپوشید تا فوق العاده به نظر بیایید.

روش های پوشیدن جین با کفش های تخت

اغلب افراد می پندارند که پوشیدن شلوار جین با کفش های تخت سن را بالاتر نشان می دهد ولی اگر بعضی نکات را رعایت کنید مطمئناً نظرتان عوض خواهد شد. به عنوان مثال سعی کنید همراه با شلوار جین و کفش های تخت تان کت طرح دار بپوشید و یا کیف بزرگی که رنگی هم باشد به دست تان بگیرید. رعایت این نکات باعث می شود نه تنها سن بالا به نظر نیایید بلکه در نظر دیگران هم زیبا جلوه کنید.

صندل با شلوارجین

یک لباس ساده پوشیده ویک کیف دستی به دست بگیرید و در کنار این ها شلوار جین با صندل بپوشید. همیشه شلوار جین اسکسنی با صندل بسیار مناسب است و صد البته اگر پایین شلوار را تا مچ پا تا بزنید ظاهری زیبا و فریبنده تر پیدا خواهید کرد.

 

اکثر هنرمندان زن شلوار جین با کفش پاشنه بلند می پوشند و زیبایی خود را به رخ دیگران می کشند مخصوصاً هنرمندان هالیوود و بالیوود. برای اینکه بتوانید از این ست استفاده کنید چند نکته را در نظر بگیرید:

کفش پاشنه بلند بند دار با شلوار جین

پوشیدن لباس های رنگی با کفش پاشنه بلند بند دار و شلوار جین ظاهر فوق العاده جذابی برای شما به ارمغان می آورد البته باید همیشه

شلوار جین به همراه کفش های پاشنه دار

شلوار جین به همراه کفش های پاشنه دار

بخاطر داشته باشید که جین اسکینی بهترین نوع است و برای فراهم آمدن ظاهری جذاب کمک شایانی می کند.

کفش پاشنه بلند لژ دار به همراه جین

ترکیبی که قبل ترها رایج بوده و مجدد به دنیای مد باز گشته. تیپ تابستانی جین و کفش لژدار است که همراه با لباس سفید تکمیل شده و ظاهری جذاب را به نمایش خواهد گذاشت . رعایت تمام این موارد به شما کمک می کند شلوارهای جین خود را به راحتی با کفش دلخواه ست کرده و از پوشیدن آن ها لذت ببرید.

آقایان بهتر است برای استفاده از کفش و شلوار جین به دو نکته توجه کنند :

  • علاوه برتوجه به رنگ شلوار جین به کلفتی و سنگینی پارچه ی آن نیز توجه کنید . از آن جا که پارچه های جین سنگین و کلفت هستند باید کفش هایی که وزن سنگینی دارند ست بشوند مثل کفش چرمی.
  • احساس راحتی داشته باشید.کفش های ورزشی و کفش های راحتی به دلیل مجذوبیت بسیار مورد توجه قرار می گیرند و به عنوان مکمل شلوار های جین استفاده می شوند و احساس راحتی بیشتری به همراه خواهند داشت.
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *