#


کدام لباس ها مناسب فصل بهار هستند؟

6 می 2018 بدون نظر 1937 بازدید

کدام لباس ها مناسب فصل بهار هستند؟

توصیه هایی برای انتخاب لباس های بهاری

همان طور که همه ی ما می دانیم فصل بهار فصل خوب تازه شدن است؛ فصل خوبی که به انتخاب یک ظاهر جدید می انجامد. همزمان با  آغاز فصل بهار و سال جدید خورشیدی، آن را برای ما ایرانی ها تبدیل به یک فرصت منحصر به فرد و مناسب برای خرید و خلق یک ظاهر جدید و متفاوت کرده است.

به همین علت است که همگی ما قبل از شروع فصل بهار از این مغازه به آن مغازه به دنبال لباس های نو و انتخاب مدهای جدید هستیم و به هر پیشنهاد تازه ای در این باره فکر می کنیم.

ما هم قبل از این پیشنهادات زیادی برای این که بتوانید برای لباس های بهاری خود بهترین انتخاب را داشته باشید ارائه کرده ایم و در این مطلب نیز سعی می شود تا لباس هایی با طرح و رنگ گل های بهاری به شما پیشنهاد شود. بهتر است  در این بهار ظاهری را برای بیرون از خانه و مهمانی ها انتخاب ‌کنید که هم خودتان و هم کسانی که شما را می بینند را به یاد تازگی و زیبایی گل های بهاری بیندازد.

انتخاب پیراهن هایی که کوتاه و با پارچه های گلدار هستند

چنانچه تصمیم دارید در فصل بهار به یک مهمانی دوستانه بروید و یا به یک مراسم شام دعوت شده اید و به دنبال پیراهنی مناسب هستید، توصیه ی ما به شما انتخاب یک پیراهن کوتاه و بدون آستین است. این مدل پیراهن ها گزینه ی مناسبی برای مهمانی های فصل بهار می باشند و بر خلاف پیراهن های بلند، شما را سرحال تر و جوان تر از سن تان نشان می دهند.

صحیح است که انتخاب پیراهن های بلند مجلل تر به نظر می آیند و با کفش های پاشنه بلند شما بهتر سِت می شوند ولی بهتر است این لباس ها را تنها در مهمانی های کاملاً رسمی بپوشید.

پیراهن های کوتاه تنوع زیادی در مدل بالاتنه و قسمت دامن دارند و به علت کم بودن طول آن می‌توان بدون هیچ دغدغه ای از یکنواخت شدن شکل لباس، از پارچه های طرح دار یکسره در دوخت آنها استفاده کرد.

چنانچه قسمت بالاتنه ی شما لاغر است، برای فصل بهار بهترین گزینه برای شما پیراهن هایی می باشند که از پارچه های گل دار و بندی تهیه شده اند. پیراهن هایی که در قسمت دامن کمی گشادتر بوده و در بدن شما آزادتر می ایستند. چنانچه دارای بازوهای لاغری هستید نیز پیراهن هایی با یقه های ایستاده و بدون آستین مناسب شما هستند.

شلوار هایی را انتخاب کنید که طرح دار و رنگی جذاب دارند

یکی از فصل هایی که شما می توانید زیبایی های شلوار های خود را نشان دهید فصل بهار می باشد. انواع گوناگون شلوار تنگ یا گشاد با پاچه های کوتاه یا بلند، برای این فصل مناسب هستند و با مانتوها و بلوزهایی که برای این فصل تهیه کرده اید، هماهنگ می شوند.

چنانچه شما جزو آن دسته از افرادی می باشید که به پوشیدن شلوار های طرح دار و گل دار علاقه دارید، با مانتوهای گشاد و جلو باز تابستانی به خوبی سِت خواهند شد به خصوص اگر این مانتوها تک رنگ نیز انتخاب شده باشند. توصیه ی ما به شما این است که اگر تاکنون این مدل شلوارها را انتخاب نکرده اید، آنها را امتحان کنید و مطمئن باشید جذابیت و هیجان زیادی دارند.

همین طور اگر مانتو هایی که انتخاب کردید از پارچه های طرح دار و یا رنگی هستند، می توانید شلوارهای چسبان یا تنگ تک رنگ را با آنها بپوشید.

اغلب برای افرادی که دارای پا های لاغر و یا چاق می باشند شلوار هایی که پایین پاچه های آن ها چین خورده است بسیار مناسب هستند. چون چین پایین آنها تأثیری در عرض بدن در قسمت‌های بالاتر ندارد. اما اگر قد کوتاهی دارید این شلوارها می توانند شما را کوتاه تر نشان دهند.

از شال، روسری و دستمال گردن با نقش گل های بهاری استفاده کنید

همان طور که می دانید در فصل بهار همانند فصل های سرد سال نباید از روسری هایی که رنگ تیره دارند و یا سنگن هستند استفاده کنید. ممکن است به دلیل ضرورت هایی که در محل کار و یا تحصیل دارید ناخود آگاه همه ی روسری و یا شال های خود را با رنگ تیره انتخاب کنید ولی فصل بهار فرق دارد . لباس شما بهتر است با طبیعت سازگاری داشته باشد، به همین علت برای موقعیت هایی که در آنها محدودیت ندارید، روسری و شال هایی گل دار و با رنگ های شاد و سبک انتخاب کنید.

توصیه ای که ما در این زمینه به شما داریم این است که در مجالس مهمانی که دعوت شده اید هم می توانید با انتخاب دستمال گردنی متفاوت این انتخاب خود را به نمایش بگذارید. دستمال گردن را می توانید با بلوز و دامن های تنگ و کوتاه، پیراهن های کوتاه، بلوز و شلوار و حتی پیراهن های بلند تابستانی هماهنگ کنید.

بنابراین بهترین گزینه برای انتخاب دستمال گردن این است که متفاوت با لباس های شما باشد، پس چنانچه دستمال گردن خود را از رنگ های تند و طرح گل دار  انتخاب کنید به هیچ وجه نگران نباشید.

انتخاب تی شرت هایی با یقه های متفاوت

اغلب در فصل بهار تی شرت ها و یا پولوشرت هایی مورد استفاده قرار می گیرند که دارای رنگ ها و طرح های مختلفی هستند. لباس‌های راحتی که با وجود ساده بودن، دارای رنگ هایی جذاب و گیرا می باشند. می‌توانید بلوزهایی را انتخاب کنید که رنگ سر آستین و یقه‌ ی آن ها با پارچه‌ی اصلی متفاوت است. این تغییر و تفاوت کوچکی نسبت به سایر تی‌شرت‌ ها و پولوشرت هاست اما ظاهر شما را کاملاً متفاوت می‌کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *