#


کدام رنگ شال و روسری مناسب فصل پائیز است؟

شال و روسری
10 اکتبر 2017 بدون نظر 1399 بازدید

کدام رنگ شال و روسری مناسب فصل پائیز است؟

کدام رنگ شال و روسری مناسب فصل پائیز است؟

برای اینکه بتوانید در فصل پائیز روسری مناسبی را انتخاب کنید بهتر است در رنگ هایی که مختص این فصل رویایی است کمی دقت داشته باشید و سعی کنید روسری ای که انتخاب می کنید یکی از رنگ های این فصل زیبا را در خود داشته باشد. زمانی که از روسری هایی که دارای طرح و رنگ پائیزی هستند استفاده می کنید نا خواسته گرما و حس مطبوعی به شما دست خواهد داد پس بهتر است در انتخاب شال و روسری مناسب این فصل بیشتر دقت کنید و مدل هایی که تناسب بیشتری هم با فصل و هم با شکل ظاهری شما دارد برگزینید. در این مقاله قصد داریم چند رنگ زیبا و جذاب را که مناسب فصل پائیز هستند به شما معرفی کنیم.

۱-استفاده از رنگ های روشن

برای اینکه بتوانید زیبایی خود را در فصل پائیز نشان دهید بهتر است میان لباس های خود و لباس های پائیزی مطابقت ایجاد کنید. اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به رنگ های شلوغ علاقه دارند بهتر است یک بافت رنگ روشن را به همراه شلوار جین پوشیده و در نهایت استایل خود را با شالی که یکی از رنگ های پائیزی را با خود دارد کامل کنید. این استایل بسیار مورد علاقه خانم های مشکل پسند قرار خواهد گرفت و باعث جذابیت آن ها می شود.

شال و روسری

شال و روسری

۲-استفاده از شال و روسری با ترکیب رنگ آبی

اغلب خانم های جوان تمایل دارند در فصل پائیز شلوار جین به تن کنند پس بهترین توصیه ما به شما این است که لباس های خود را با رنگ شلواری که پوشیده اید هماهنگ کنید. مناسب ترین گزینه این است که از رنگ های تیره و روشن آبی در استایل خود استفاده کنید. ترجیحا از شالی استفاده کنید که با رنگ شلوار شما هماهنگی لازم را داشته باشد. در مورد پیراهن دقت کنید که رنگی متفاوت با شلوار و روسریتان داشته باشد. اگر در مورد پیراهن همرنگ شلوار بپوشید استایل شما به طرز فجیعی خراب شده و بد به نظر خواهید رسید. اگر پیراهن و شلواری از یک ترکیب رنگی استفاده می کنیدترجیحا در مورد شال و روسری رنگ متفاوتی را برگزینید البته توجه داشته باشید که بیش ازحد با آن ها در تضاد نباشد.

۳ـ استفاده از رنگ قرمز تیره در استایل روزانه

اگر علاقه مند هستید که با استایل خود تمام توجهات را جلب کنید بهتر است از رنگ قرمز کمک بگیرید. این رنگ تاثیر بسیار زیادی در جذابیت شما دارد و می تواند یک ترکیب فوق العاده و بینظیر را با رنگ مشکی به همراه بیاورد. همواره رنگ قرمز و مشکی به عنوان مکملی برای هم شناخته می شوند و به اشکال گوناگون در لباس های مختلف به کار برده می شوند.

برای این ترکیب زیبا می توانید یک پیراهن به رنگ قرمز پوشیده و از شلوار و شالی به رنگ مشکی برای تکمیل کردن استایل خود استفاده کنید و یقین داشته باشید طبق مد از رنگ بندی کمک گرفته اید و ظاهر شما بی نقص و شیک خواهد بود. زمانی که یکی از لباس های شما به رنگ قرمز می باشد سعی کنید سایر لباس هایی که در پوشش خود به کار برده اید با یکدیگر ست باشند تا استایل شیکی را برای شما به وجود بیاورند. در مورد روسری می توانید از مدل های که دورنگ مشکی و قرمز را بایکدیگر ترکیب کرده اند استفاده کنید.

۴ـ پوشیدن لباس به شکل چند لایه

در فصل پائیز بهتر است چند لباس را بر روی هم بپوشید تا مطابق با شرایط اب و هوای این فصل باشید. در مورد شال نیز می توانید ان را در چند لایه بر روی سرخود قرار دهید. این مدل شال پوشیدن می تواند بهترین و مناسب ترین انتخاب برای خانم هایی باشد که صورت کشیده و لاغری دارند. این گروه از خانم ها می توانند با این مدل شال پوشیدن جذابیت استایل خود را ارتقا داده و شیک باشند.در مورد خانم هایی که صورت گردی دارند ترجیحا بهتر است از این مدل شال پوشیدن صرف نظر کرده و به سراغ مدل های دیگر بروند.

۵ـ پوشیدن رنگ های متفاوت و شاد

افرادی که تمایل دارند لباس های تیره بپوشند در مورد شال مناسب به آن ها توصیه می کنیم حتما از شال و روسری هایی که رنگ های گوناگون و شادی در طراحی آن ها به کار رفته است یکی را انتخاب کنند. انتخاب این مدل از شال و روسری باعث می شود چهره شما نشاط بخش تر به نظر برسد پس همیشه این مساله را به خاطر داشته باشید.

۶ـ استفاده از رنگ های مکمل

در تمام فصول می توانید از ترکیب رنگ استفاده کنید که در مورد فصل پائیز هم این مساله صدق می کند. ترکیب رنگ د رفصل پائیز باعث می شود جذابیت خاصی به چهره شما داده شود. به کارگیری برخی از رنگ ها در کنار هم باعث زیباتر شدن استایل شما می شود و شما می توانید ترکیب زیبایی را با این رنگ ها به وجود بیاورید. به عنوان مثال می توانید از رنگ قرمز و مشکی که مکمل یکدیگر هستند در مورد شال و روسری و سایر لباس های خود استفاده کنید.

شال و روسری

شال و روسری

۷ـ استفاده از شال های طرحدار رنگی

علاوه بر پائیز می توان از تمام این روسری ها و شال ها در فصل زمستان هم استفاده کرد. یکی از شال هایی که هم در پائیز کاربرد دارد و هم در فصل زمستان شال های طرحدار رنگی می باشد. در مورد این مدل از شال ها می توانید از یک استایل مشکی که با لباس های پائیزی فراهم کرده اید استفاده کرده و یک ترکیب فوق العاده شیک و زیبا را به وجود بیاورید. استفاده از شال با طرح و رنگ زیبا باعث می شود استایل شما جلوه دار دیده شود و شیک و زیبا به نظر برسد.

۸-استفاده از شال های ساده

پوشیدن یک شال ساده و بدون طرح که در عین سادگی زیبا نیز هست و رنگ های مشکی و یا خاکستری را در خود جای داده می تواند با یک پالتو و بوت باعث به وجود آمدن استایلی کلاسیک و جذاب باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *