#


کدام استایل های مردانه مناسب کفش لوفر است؟

کفش لوفر
11 اکتبر 2017 بدون نظر 1439 بازدید

کدام استایل های مردانه مناسب کفش لوفر است؟

کدام استایل های مردانه مناسب کفش لوفر است؟

همه ما کفش های لوفر را به خوبی می شناسیم و برخی در طول روز از آن ها استفاده نیز می کنیم. امروز می خواهیم بدانیم کدام استایل ها هستند که مناسب کفش لوفر بوده و جذابیت مردان را بیشتر می نمایند پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ایجاد هماهنگی بین کفش لوفر و یک استایل اسپرت

افرادی که تمایل دارند یک تغییر عمده در ظاهر خود به وجود آورده و کفش های کتانی را کنار بگذارند می توانند از کفش های لوفر برای این کار استفاده کنند. در مورد انتخاب خود شک نداشته باشید که بهترین انتخاب را کرده اید. برای اینکه بتوانید یک استایل و تیپ اسپرت جذابی داشته باشید کمی خود را از قید و بند آزاد کرده و به سمت رنگ های روشن کفش لوفر حرکت کنید و یک انتخاب خوب و مناسب از میان مدل های متنوع آن داشته باشید.

کفش لوفر

کفش لوفر

البته ناگفته نماند که کفش های جیر لوفر این قابلیت را دارند که به راحتی با هر استایلی هماهنگ و ست شوند پس روی آن ها هم می توانید حساب کنید. در مورد پوشیدن پیراهن و شلوار جینی که در دورنگ روشن و تیره هستند کفش لوفری را انتخاب کنید که نزدیکی بیشتری با رنگ تیره لباستان داشته باشد. اگر پیراهن طرحدار و تیشرت سفید و شلوار مشکی را برای پوشیدن انتخاب کرده اید در مورد رنگ کفش لوفر خودبهتر است به سراغ رنگ های روشنی که در پیرانتان به کار رفته است بروید. افرادی که پیراهن رنگ آبی را به همراه شلوار جین آبی روشن انتخاب کرده اند بهتر است کفش لوفر قهوه ای را برای هماهنگی با لباس خودبرگزینند.

تیپ نیمه رسمی و کفش لوفر

پیشنهاد ما برای مردانی که تمایل دارند رسمیت بیشتری در ظاهر خود داشته باشند این است که هرگز به سمت رنگ هایی که توچشم هستند و جلب توجه می کنند مثل رنگ سبز و یا قرمز نروندو به جای آن از رنگ های خنثی کفش لوفر انتخاب کنند. در مورد این مدل از کفش ها می توانید از ساس بند و کت تک و یا یک بلیزر استفاده کرده و جذابیت استایل خود را افزایش دهید.

همانگونه که متوجه شدید کفش های لوفربرای تمام استایل ها می تواند یک گزینه مناسب باشد و در استایل نیمه

کفش لوفر

کفش لوفر

رسمی هم پرکاربرد و مفید است. در استایل نیمه رسمی خوداگر کت تکی را به رنگ نخودی انتخاب کردهاید بهتر است رنگ خاکی قهوه ای را برای شلوار خود برگزیده و یک جفت کفش لوفر قهوه ای را نیز با آن ست کنید.

کت و شلوار رسمی و کفش لوفر

افرادی که ترجیح می دهند به جای لباس های اسپرت و نیمه رسمی از کت و شلوار در هر موقعیتی استفاده کنند برای انتخاب کفش لوفر مناسب با استایل خود کمی دچار محدودیت خواهند شد. برای داشتن یک ظاهر کاملا رسمی باید به سراغ رنگ های خنثی لوفر بروید. رنگ های تیره این مدل از کفش ها و همچنین مدل های مخملی آ« می تواند یک انتخاب مناسب برای شیک پوشی شما باشد.

کفش لوفر

کفش لوفر

می توانید برای پوشیدن کت و شلوار خاکستری تیره خود از کفش لوفر مشکی کمک گرفته و در مورد کت و شلوار طوسی نیز کفش لوفر طوسی به پا کنید. در مورد کت و شلواری که ست نیستند و دارای دورنگ مجزا از هم هستند می توانید به سراغ کفش های لوفر قهوه ای رفته و یکی از آن ها را برای پوشیدن انتخاب کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *