#


چگونه با پوشیدن مانتو و ژاکت بافتنی جذاب شویم؟

ژاکت بافتنی
28 سپتامبر 2017 بدون نظر 2081 بازدید

چگونه با پوشیدن مانتو و ژاکت بافتنی جذاب شویم؟

چگونه با پوشیدن مانتو و ژاکت بافتنی جذاب شویم؟

برخی افراد به اشتباه فکر می کنند که لباس های بافتنی فقط مناسب افراد پیر هستند درحالی طی سال های اخیرمدل های متنوعی از این نوع پوشش به بازار عرضه شده و هر فردی با هر سن و سالی می تواند از آن ها استفاده کند. ژاکت ها و مانتو های بافتنی از جمله لباس هایی هستند که امروزه برای بهره گیری افراد و گرم نگه داشتن آن ها در زمستان تولید شده اند.
شاید برای برخی سخت باشد پوشیدن اینگونه لباس ها اما ما اینجا هستیم تا با چند ترفند کوچک به شما یاد دهیم چگونه با پوشیدن این نوع لباس ها می توانید در زمستان هم شیک پوش باشید.

ژاکت بافتنی

ژاکت بافتنی

استفاده از پالتو و پوشیدن پوتین مناسب

برای اینکه بتوانید از پوشیدن ژاکت بافت خود لذت ببرید و درعین حال طبق مد روز نیز باشید بهتر است از یک پالتو کمک بگیرید و از روی مانتوی بافت و یا ژاکت خود بپوشید.
رنگی که برای پالتوی خود انتخاب می کنید باید یا به طور کامل با ژاکت شما هماهنگ باشد و یا به طور کلی با آن در تضاد رنگی قرار داشته باشد.

در پوشیدن پوتین نیز دقت کنید که با لباس بافت شما یکسان باشد وچون به قدر کفایت از پوشش گرم استفاده کرده اید می توانید برای جذابیت بیشتر پالتوی خود را باز رها کنید.
باز گذاشتن دکمه پالتو باعث به وجود آمدن یک استایل جدید برای شما می باشد و نظم و ترتیبی که در لباس پوشیدن دارید به خوبی نشان خواهد داد.

از روی ژاکت خود بارانی بپوشید

زمانی که از سرمای هوا کاسته شده می توانید به جای استفاده از پالتو به سراغ بارانی خود بروید و آن را با ژاکت خود ست کنید.دکمه های بارانی نیز می تواند همچون پالتو باز باشد و به استایل شما زیبایی ببخشد. پوشیدن بارانی به جای پالتو باعث می شود که در هوای بارانی هم راحت باشید و جذاب تر نیز دیده شوید.

برای ایجاد یک ترکیب فوق العاده و بی نظیر می توانید به سراغ کفش های لژداری بروید که در رنگ بندی هماهنگی کامل را با لباس بافتنی تان داشته باشد. البته توجه داشته باشید در مورد کفش های لژدار به سراغ مدل هایی بروید که از زیره شیاردار بهره مند هستند. این سبک کفش ها باعث می شود علاوه بر زیبایی در شرایط برفی نیز روی زمین لیز نخورید.

استفاده از کت برای جذابیت بیشتر

کت ها از جمله لباس هایی هستند که در هر شرایطی نمی توان آن ها را پوشید. اگر برای شما نیز اینگونه است و کتی دارید که هر جایی نمی توانید از آن استفاده کنید پوشیدن از روی ژاکت بافتنی می تواند بهترین موقعیت برای شما باشد.
در مورد کفش راحتی که بتوانید با این سبک کت ها بپوشید پیشنهاد می کنیم به سراغ کفش هایی که پنجه های باریکی دارند بروید.
این مدل کفش ها می تواند تیپ شما را زیباتر از هر وقت دیگری نشان دهند.

ژاکت بافتنی

ژاکت بافتنی

شلوار جذب و پوتین بلند یک ترکیب تک

یک ترکیب بینظیر دیگر می توانید به همراه ژاکت بافتنی و مانتوهای بلند بافتنی داشته باشید وآن هم اینکه این سبک لباس را با شلوار های تنگ و جذب بپوشید و با پوتین های بلند تیپ خود را تکمیل کنید.
در مورد پوتین های بلند می توانید از بوت های جین که رنگی مناسب با ژاکت و یا مانتوی بافتنی شما دراد استفاده کنید. این نوع از بوت ها یک ترکیب فوق العاده را برای ظاهر شما به وجود خواهند آورد.

ژاکت به همراه کفش کتانی و شلوار جین

شلورا های جین می تواند یک استایل ساده و شیک را درست کند به شرطی که از رنگ آبی آن استفاده شده باشد. شما می توانید ژاکت بافتنی خود را با پوشیدن کفش های کتانی مناسب و شلوار جین پوشیده و یک ست بینظیر را برای خود فراهم کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *