#


پالتو اکریلیک و نکات اصولی در انتخاب آن

12 ژانویه 2018 11 نظر 3065 بازدید

پالتو اکریلیک و نکات اصولی در انتخاب آن

پالتو اکریلیک و نکات اصولی در انتخاب آن

برخی از پالتوهای زنانه هستند که از جنس اکریلیک می باشند و می توانند استایلی زیبا و جذاب را برای شما به وجود بیاورد. اگر این جنس از پالتوها با دقت انتخاب شوند می توانند ظاهری شیک و زیبا را برای شما به وجود بیاورند. در ادامه در خصوص نکاتی صحبت خواهیم کرد که موجب میشوند انتخابی خوب داشته و لباسی مناسب را برای خود برگزینید.

اگرقصد رفتن به فروشگاهی را دارید وبه دنبال پالتوئی مناسب هستید می توانید به پالتوهایی که برچسب اکریلیک بر روی آن ها نصب شده است توجه نمائید. اکریلیک یکی از الیاف مصنوعی می باشد که در صنعت پوشاک کاربرد بسیار زیادی دارد. اگر تمایل دارید با این جنس از الیاف مصنوعی بیشتر آشنا شوید توصیه می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

توجه به ظاهر پالتوی اکریلیک

زمانی که پالتویی با جنس اکریلیک را انتخاب می کنید باید به جیب های آن توجه بسیار داشته باشید. پالتویی مناسب است که در دو طرف آن جیب قرار دارد تا در سرمای هوا بتوانید دست های خود را در داخل آن قرار دهید. در خصوص یقه پالتو نیز بهتر است دارای یقه کلاسیک باشد تا بتواند گردن شما را از سرمای هوا محافظت کند. توجه به این دو مورد موجب می شود تا پالتویی کاربردی برای خود انتخاب کنید.

توجه به پوشش داخلی پالتوی اکریلیک

هنگام انتخاب پالتوی اکریلیک بهتر است به داخل آن نیز توجه فرمائید تا از جنس خوبی ایجاد شده باشد. پالتوهایی که در بخش داخلی آن ها از پشم استفاده شده است می تواند گزینه ای ایده آل برای افراد سرمایی به شمار برود. البته این افراد می توانند به سراغ مدل هایی از این جنس پالتو که در داخل آن ها از پلی استر و مواد گرم کننده استفاده شده است نیز بروند.

برخی از مواد هستند که سریع کثیف می شوند و یا بسیار سریع چین برمی دارند و چروک دیده می شوند و برخی دیگر از مواد نیز هستند که موجب می شوند افراد دچار حساسیت های بسیاری شوند؛ اگر می خواهید پالتویی مناسب داشته باشید بهتر است به این موارد نیز توجه کافی داشته باشید و مدل مناسبی را انتخاب نمائید که هیچ آسیبی به سلامتی شما نزند.

یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب پالتوی مناسب باید در نظر بگیرید این است که در آن احساس راحتی داشته باشید. پالتویی که با پوشیدن آن احساس ناراحتی و کلافگی داشته باشید به هیچ عنوان گزینه مناسبی برای شما به شمار نمی روند و بهتر است به سراغ موارد دیگری بروید.

آکریلیک به عنوان یک الیاف مصنوعی شناخته می شود که اصولا با موادی همچون پلی استر و پشم و ویسکوز ترکیب شده و در صنعت تولید پوشاک به کار برده می شود. الیافی که در اکریلیک وجود دارد وزن سبکی داشته و بسیار گرم هستند و در واقع شباهت بسیاری به پشم دارند. این الیاف مصنوعی قابلیت رنگ پذیری دارند و می توان آن ها را به راحتی شستشو داده و ضد حساسیت هستند.

چگونگی شستشوی پالتوی جنس اکریلیک

در خصوص نحوه شستشوی پالتو زنانه و یا لباس هایی که از جنس اکریلیک هستند می تواند هم از روش های دستی استفاده نمائید و هم اینکه آن ها را داخل ماشین لباسشویی بیاندازید. اما باید توجه دداشته باشید پیش از آن که آن را آبکشی نمائید باید داخل مخزن کمی مایع نرم کننده بریزید تا پس از خشک شدن الکتریسیته ساکنی که در لباس وجود دارد موجب ناراحتی و اذیت شما نشود.

برای اینکه لباس آکریلیک شما پرز ندهد بهتر است پیش از اینکه آن را بشوئید پشت و رو نمائید تا ظاهر تمیز خود را حفظ نماید. زمانی که عملیات شستشو تمام شد پالتوی آکریلیک خود را بر روی چوب لباسی بیاویزید تا ظاهر آن چروک نشود و صاف باقی بماند.

اغلب پالتوهایی که با جنس آکریلیک است هیچ نیازی به اتو شدن ندارد اما اگر زمانی دیدید پالتویتان نیازمند اتو کردن است بهتر است این کار را در زمانی که پالتو خشک است انجام دهید تا آسیبی بر اثر حرارت به آن وارد نشود. با توجه به این موارد می توانید پالتویی زیبا و در عین حال با کیفیت را برای خود انتخاب نمائید و سال های زیادی آن را پوشیده و استایل زیبایی را از خود نشان دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *