#


شش شلواری که برای جذابیت مردانه الزامی است

17 ژانویه 2018 3 نظر 3693 بازدید

شش شلواری که برای جذابیت مردانه الزامی است

شش شلواری که برای جذابیت مردانه الزامی است

همیشه یکی از مهمترین مواردی که برای داشتن استایل و ظاهر جذاب الزامی است پوشیدن شلوارهای مناسب و خاصی است که می تواند هماهنگی بسیاری با استایل جذاب شما داشته باشد. انتخاب شلوار مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد و موجب می شود تا شخصیت شما به نوعی تکامل پیدا کند. در این مطلب چند نمونه شلوار را معرفی کرده ایم که وجود آن ها در کمد لباس های یک مرد ضروری می باشد و می تواند در داشتن استایلی زیبا تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

شلوارهای مخمل کبریتی

شلوارهای مخمل کبریتی در سال های۷۰ به عنوان یکی از مخوارد مهم در دنیای مد محسوب می شد که افراد به سمت آن ها گرایش بسیاری داشتند. این مدل از شلوارها دارای بافت راه راه هستند که به زیبایی خود را نشان می دهد. شلوارهای مخمل کبریتی همیشه وجود داشته اند و هیچ وقت از مد نخواهند افتاد. در روزهایی که هوا سرد است می توانید از این مدل از شلوارها استفاده کرده و در کنار گرمایی که دارند استایل زیبایی را برای خود به وجود بیاورید.

برای اینکه ترکیب مناسبی با شلوار مخمل کبریتی خود که دارای برش راسته است و کمی نیز تنگ است داشته باشید می توانید به سراغ بلوزهای یقه اسکی بروید و از کفش هایی که بندی بر روی آن ها وجود ندارد و به جای آن سگک دارد استفاده کرده و استایلی نیمه رسمی را برای خود به وجود بیاورید.

مردانی که تمایل به داشتن استایلی اسپرت هستند می توانند شلوار مخمل کبریتی خود را که رنگ تیره ای دارد به همراه سوئی شرت و یک جفت کفش ورزشی که از چرم است بپوشند و ظاهر اسپرت و زیبایی را برای خود پدید بیاورند. پیش از اینکه استفاده از شلوارهای جین رواج پیدا کند این مدل شلوار مردانه طرفداران بسیار زیادی را برای خود داشت اما هیچ وقت از مد نیفتاده و همیشه در صنعت پوشاک و دنیای مد وجود داشته است و می توان آن را برای داشتن استایل رسمی و اسپرت مورد استفاده قرار داد و ظاهری مرتب و شیک را برای خود به وجود آورد.

شلوار مردانه کتان

یکی از شلوارهایی که حالت اسپرتی دارد و هر مردی باید یکی از آن ها را داشته باشد شلوارهای کتان می باشد که دارای بافت جناغی است. به همراه این مدل از شلوارها می توان از کفش هایی که سبک غیر رسمی دارد به همراه تی شرت ها و یا بلوزهای بافتنی که کمی نازک هستند استفاده کنید.

در روزهایی که هوا کمی خنک تر است می توانید از کت های جین و یا اورشرت ها که ضخامت بسیار اندکی دارد به همراه شلوار کتان خود استفاده کرده و استایل جذابی را از خود به نمایش بگذارید. در محیط های غیر کاری و یا ساعاتی که دیگر در محل کار حضور ندارید می توانید از این استایل استفاده کرده و استایل غیر رسمی و زیبایی را به وجود بیاورید.

شلوار مردانه مخروطی

یکی دیگر از شلوارهای مردانه ای که باید توجه بسیار زیادی به آن داشت شلوارهای مخروطی است که دارای اندازه ای گشادتر از شلوارهای راسته است. برش این مدل از شلوارهای در قسمت کمر کمی پهن است و هر چه به سمت مچ پا می رود پهنای آن کمتر می شود و باریک تر. این مدل از شلوارهای مردانه قابلیت پوشیدن راحت تری دارند اما زمانی که بخواهید لباسی مناسب با آن را انتخاب کنید بهتر است دقت بسیاری به خرج دهید و از پیراهن ها و کت هایی که فیت و اندازه تن شما است استفاده نمائید.

لباسی که برای پوشیدن با این مدل از شلوارها انتخاب می کنید نباید بیش از اندازه گشاد و یا بیش از حد جذب باشد تا بتواند ظاهر زیبایی را برای شما به وجود بیاورد. در خصوص کفش مناسب با این شلوارها می توانید به سراغ مدل های ورزشی بروید و گزینه ای متناسب با آن را انتخاب کنید.

شلوارهای اسلیم یا تنگ ورزشی

در خصوص این مدل از شلوارها می توانید از تی شرت هایی که دارای لوگو هستند استفاده کرده و آن را با سوئی شرت و اورشرت و یا حتی با کاپشن های اندازه ست کنید. یکی دیگر از لباس هایی که می توانید به همراه این مدل از شلوارها بپوشید کت های کوتاهی است که به همراه کفش های ورزشی بند دار ترکیب فوق العاده ای را به وجود می آورد. زمانی که بخواهید استایلی کمی رسمی تر پیدا کنید می توانید از پیراهن هایی که اتو کشیده هستند استفاده کنید.

شلوارهای مردانه کراپ

یکی از شلوارهای مردانه ای که برای مجالس رسمی و غیر رسمی گزینه بسیار مناسبی هستند شلوارهای کراپ می باشد که بلندی قد آن ها هفت الی ده سانتیمتر بالاتر از مچ پای مردان می باشد. زمانی که از این مدل از شلوارهای مردانه استفاده کنید در واقع موجب می شوید تا مچ پای شما نیز کمی تنفس کند و در کنار آن کفش های تان نیز به زیبایی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

اگر شلوار کراپی به رنگ اکر دارید می توانید در کنار آن از پیراهن های سفیدی که ساده هستند به همراه کاپشنی که از جنس جیر است استفاده کرده و آن ها را به همراه کفش های ورزشی بپوشید؛ البته در خصوص کفش خود سعی کنید که مدل مناسبی به رنگ سفید انتخاب کنید تا جذابیت استایل اسپرت شما ارتقا پیدا کند. برای داشتن استایل رسمی می توانید این مدل از شلوار خود را که به رنگ مشکی است به همراه کتی خاکستری رنگ و یک بلوز یقه اسکی به رنگ زغالی و همچنین کفش چرمی که دارای بند است بپوشید.

شلوار مردانه کارگو

جنس شلوارهای کارگو به طور معمول از پارچه هایی است که دارای بافت هستند و یک یا دو جیب بر روی قسمت ران آن ها قرار داده شده است و اگر قصد داشته باشید ظاهری تمیز داشته باشید بهترین کار این است که جیب های شلوارتان همیشه خالی باشد. اگر شلواری از این جنس دارید و رنگ آن خاکی است می توانید لباس های مختلفی را با آن ست نمائید. در خصوص شلوار کارگو مشکی رنگ می توانید از پیراهن های آکسفورد سفید و سوئی شرتی خاکستری رنگ که کمی روشن است در کنار بلوزهای بافتنی خاکستری رنگ که تیره تر است و یک کت مشکی که قد کوتاهی دارد استفاده کنید و ظاهری مدرن و جذاب را برای خود به وجود بیاورید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *