#


هرگز به فکر خرید این لباس ها نباشید

8 می 2018 بدون نظر 1735 بازدید

هرگز به فکر خرید این لباس ها نباشید

لباس هایی که اصلا نباید خریده شوند

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که وسیله و یا چیزی را خریده باشید که اصلا به آن نیازی داشته اید  و احتمالا حتی بدون یک بار استفاده گذاشته اید درون کمدتان و تا همیشه آن جا خاک خرده خواهد شد. بنابراین سعی کنید این عادت بد را ترک کرده و برای چیزهایی که هیچ احتیاجی به آن ها ندارید پولی خرج نکنید. از جمله لباس هایی که هیچ وقت نباید بخرید موارد زیر هستند:

عینک آفتابی های بزرگ

این که بخواهید صورت خود را پشت بعضی از عینک های آفتابی بزرگ مخفی کنید دیگر مد نبوده و شیک به نظر نمی آید. پس سعی کنید در انتخاب عینک کمی دقت داشته باشید و قاب های کوچک تری انتخاب کنید.

لباس هایی تهیه شده از جنس پوست طبیعی حیوانات

باید بدانید که استفاده از لباس هایی که از پوست های مصنوعی تهیه شده اند نیز زیبا به نظر می آیند. پوشیدن لباس هایی که از  جنس پوست طبیعی حیوانات تهیه شده اند به نظر کاری چندش آور و وحشیانه می رسد.

تیشرت ساده

اگر برای خرید یک تیشرت ساده قیمت زیادی پرداخت کرده اید بدانید که کار شما بسیار کار اشتباهی بوده  است به این دلیل که شما می توانید با پرداخت هزینه ی کمتری همین تیشرت ساده ی سفید را خریداری کنید.

کفش های گلیمی

چیزی که در این مورد باید بدانید این است که در گذشته از این نوع کفش ها تنها دهقانان استفاده می کردند زیرا به صورت یک بار مصرف می باشند. آیا به نظر شما احمقانه نیست که ۵۰۰ دلار بابت یک جفت کفش یک بار مصرف پرداخت کنیم؟ پاشنه های این کفش ها که به شکل نخ های گونی هستند از هر برندی که باشد خیلی زود فرسوده می شود.

پارچه های مصنوعی

بهتر است زمانی که قصد خرید لباسی را دارید حتما به جنس آن نیز توجه داشته باشید. پارچه های مصنوعی هم به سلامت بدن آسیب می رسانند زیرا از مواد شیمیایی تهیه شده اند و هم برای محیط زیست مضر هستند.

جوراب توری

یکی از اشتباهاتی که ممکن است برای هم پیش بیاید پوشیدن جوراب های توری است.  این نوع جوراب ها بیشتر مناسب برخی از مراسم نظیر هالوین می باشند

کفش های پاشنه نازک

سعی کنید کفش هایی که دارای پاشنه ی نازک هستند نخرید زیرا پوشیدن این نوع کفش ها کار بسیار مشکلی است. بنابراین بهتر است به جای خرید کفش های پاشنه نازک، از کفش های پاشنه تخت استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *